•Sevda Kuşu/1.Bölüm

146 11 12
                                    

Medya: Mirza Dalkıran💙

Melina 'dan; Sabah yine şilan ablam yüzünden kaldırılmış bulunmaktayım.
Hayır yani normal insanlar gibi kaldırabilirsin değil mi ama benim canım ablam nedense soğuk su döküyor adalet mi bu? bence değil.
Seviyorum falan ama cıvıtıyor (aramızda kalsın😂).
-MELİNAA GEL SOFRAYI KUR EVLENDIĞINDE NE YAPCAN HEE!?
-Ya Ablacım Niye BÖĞÜRÜYON be kulak bu boru değil ve bir ikincisi evlendiğimde eşimden bekliyorum ben bikerem.
-Ya he burası da paris eşinde öyle diyor du he xuşkamına cinni(Deli Kız Kardeşim)
-Ya belki bana öyle bir kocam öyle olcak eminim.
-Bulursan Bana da de tamam hadi gel yardım et.
-tamam tamam geldim be bensiz de hic bir şey yapamıyosun nerde benim ilk aşkım?

Benim ilk aşkım hep babam ikinci ve sonsuz aşkımda mirza herşeyim olan adam çok seviyorum ya onu nasıl desem içime sığmayacak kadar seviyorum.
Tabi babamı ve abilerimi de çook seviyorum.
-Burdayım Keçamın (Kızım) çı bu?(ne oldu)
-Ya babacım ne olcak sabah ilk seni görmek istiyorum ama ablam izin vermiyor kızarmısın ona.
-Güzel kızım ama ablan haklı geç kalkıyosun ve hiç yardım da etmiyosun senden yardım istemiyoruz tabiki ama öğren biliyosun biliyorum ama üşenme tamam mı güzel kızım bunlar sana yardımcı olucak.
-Peki Bav Peki (Baba).
-Aferim Çiçeğime.

Babam benim için herşeydi onun sözü benim için emir gibiydi ya yapıcam ya yapıcam babama çok değer veriyorum o da bana öyle herkes ayrı tutar beni.
Kahvaltıyı kurduk yedik yine toplama görevi bana kaldı neymiş işim ne sabah kalkmazmışım akşam da yatmazmışım mış mış aman topladıktan sonra terasa çıktım mirzayı yine düşünmeye başladım o benim kalbimdi. Acaba ne yapıyordur yemek yemişmidir keyfi nasıldır? Ama bilemiyorum çünkü sevgimden onun da haberi yok söyleyemedim söyleyemezdim çünkü buralarda kızlar aşkını itiraf edemez ki. Ama olsun ben onu içimden de çok severim yeter ki sadece benim olsun kimsenin olmasın o beni bilmese ben onu hafızamın en önemli yerine kalbimin tam köşesine yerleştirmişim hiç unuturmuyum. Onu öyle düşünürken..
-Kız Melina Yine Mi Onu Düşünüyon Sevda Kuşu Gibi Terasa Konmuşsun ha?
-Ah be ablam çok seviyorum hemde çok inanamazsın sen nasıl onu öyle seviyosan.
-eh be bacım söylesene kimi seviyorsun ne olcak sanki birine diycem yav!
-ama abla ben onu adını bile kimseye demek istemiyorum. Söz zamani gelince ilk sana diycem peki sen niye demiyorsun enişştemin ismini haa?
-Sen söylemezsen bede demem hem enişte deme deli! Daha beni bile bilmiyor yahu
-Olsun be ablam inşallah mutlu olursun.
-Sende xuşkamın sende (kız kardeşim)
-Hadi gel içeri geçelim sevda kuşuu ahahah
-ya abla dalga geçme ya oluyo mu böyle sen geç ben odama geçicem hadi!
-Tamam tamam deli kız.
Ablam da gittikten sonra odama girdim odam büyüktü ama ben öyle zerafeti sevmem ki. Sade olsun yeter herneyse..
Biraz yatam bariii😄

Mirza Dalkıran'dan; Kalktım ama hayla kendime gelemedim benim ne işim var şirkette lan ben güzelimi görmeye gidecektim o her ne kadar beni bilmesede görmesede ben onu takip ediyorum onun sayesinde iki üç de adam dövüyorum oh mis daha ne. Ama harbi cok seviyorum lan ulan onun saçının teline kimseyi değişmem o benim yüreğimin yangını! O benim inşallah onu isticem babasından zaten bizimlen ortaklar da verir inşallah. Gerekirse kaçırırım. Ulan Mirza DALKIRAN kız istiycek vermicekler mi si***im onları hele!
Neyse yataktan kalktığıma göre canım kardeşim Âlâ'nın boş boğazlığını dinliyim.bu kız niye böyle yarrabim.
-Abiiim günaydın sen bu kadar yakışıklımıydın yav bu ne tatlılık abim olmada sana yürürdüm beee
-Hoşt lan kime yürüyon inşallah kimseye yürümüyosundur Âlâ!
-Yav şaka yaptım ağabey sende aman iltifata gelmiyorsun ha
-Tamam cadı tamam hani bavla daye?(babamla annem)
-Bahçede ağabey hadi gidelim bizde bizi bekliyorlar kahvaltı için:)
-Tamam Hadi gidelim
Kahvaltı da yine ağabeyimler yengemler ve yeğenlerim onlar benim hayat neşem
Hemen ordan duygum seslendi
-Amca günaydın
-Günaydın gülüm
Ordan hemen beratım seslendi eksik kalırmı? Asla
-Amcam Günaydıın
-Günaydın aslanım
-Günaydın ailem
Herkes bi yandan günaydın dilekleri verirken ben yerime oturmuştum.
Kahvaltı dam sonra şirkette geçtim.
Yine iş iş iş yeter lan!
Neyse ki telefonumda melinamın fotoğrafı var ona bakınca enerjim yerine geliyordu inşallah allah onu bana nasip ederdi..

BÖLÜM SONU 657 KELİME BU SEFERLİK Nİ DAHAKİNE DAHA UZUN OLUR ARTIK SİZLERİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAR BEĞENMEYİ UNUTMAYIN💜🙏

Sessizliğin Sesi🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin