•Bir Umut/2.Bölüm

81 7 8
                                    

Medyadaki şarkı: Berfin Aktay: Canda(dinlemenizi öneririm iyi okumalar)
23.08.2019🙁
Melina'dan; bu sabah erken uyanmıştım neden bilmiyorum ama içimde kötü bir his vardı. Huzursuzca kalkıp lavaboya girip rutin işlerimi yaptım bu içimde ki sıkıntı bir türlü geçmiyordu.neden bilmiyorum aşağıdan ağıt sesleri geliyordu hayırdır inşallah inşallah kötü bir şey yoktur! Aşağı indim de herkesin gözü kan çanağı gibiydi allahım sen koru bizi🙏.
Ablamın yanına gittim;
-Abla ne oluyor neden ağlıyor herkes ve sende dahil!!
-Ka-kar-kardeşim Berkan abim kı-kız kaçırmış
-NEE?
-Bağırma Melina doğru duydun ya abim öl-ölecek yada berdel olcak.
-Şaka dimi bu?
-hayır değil be kuzum ne olcak ha ne olcak şimdi aşiretler toplandı ağabeyimleri bekliyorlar tahmin et kimi kaçırmış?
-Dur buna valla kalbim dayanmayacak ama sen de hele!
-Dalkıranların kızı Âla'yı!
-en yakınım mi-mirzanın kardeşi âlâ mı abla he doğru biliyomusun eminmisin?
-Emin'im bacım Emin'im bakalım sonumuz ne olcak?
Tam 3 saat sonra bulmuşlardı Mirza tam karışımdaydı onu ilk defa böyle görüyordum sinirli öfkeli ve soğuk kanlı abim ruhsuz gibi bakıyordu ama âlâ hüngür hüngür ağlıyordu neden bana demedi ki abimi sevdiğini oysa ben ona onun abisini sevdiğimi demiştim. Bana güvenmemişti demek ki? Şuan hem kırgınım hem kızgınım hemde üzgünüm abim deseydi gider isterdik neden böyle yaptı anlamış değilim sanki Devran baba aman amca isteseydi verirdi ne acelesi vardı ki? Aşiretin diğer ağası Mehmet ağa konuştu;
-Ağalar bunun sonu ya ölüm ya berdel sizce?
Mehmet ağa o kadar otorite konuştu ki kimse ses edemedi. Ordan devran amca atladı;
-O zaman berdel olsun benim son göz ağrım âlâ nasıl kıyarım ben ona ağalar nasıl kıyarım yüreğim dayanmaz dayanamaz.
Devran amca bir eli kalbinde konuşuyordu düştü düşecek kem Mirza tutu
-BAV KENDİNE GEL!
Onun o Sesi konağı inletmişti adeta sonanda kendini toparladı devran amca hepimizin yüreği ağzındaydı.
-iyiyim kuremın.
Herkes bi ağızdan
-BERDEL KABULÜMÜZDÜR!
Peki ya kimi kime veriyorlardı ablamla ben bir birimize şok içinde bakıyoduk,
İnşallah benle Mirza dır hiç değişe sevdiğim adama giderdim ama karar beni çok şaşırttı.
-BÜYÜK KIZINIZ ŞILAN DALKIRANLARIN JIYAN'A KUMA GIDECEK DUYDUNUZ MU?!
Ablam aniden bayılıyodu ki jiyan ağa tuttu. Aman ne bu hız!
-ABLAA! ABLA KALK NOLUR KALK!
YA SİZ NASIL İNSANLARSINIZ HA O DAHA 23 YAŞINDA GENCECIK KIZ NEDEN HAYATINI MAHVESIYOSUNUZ NE BICIM TÖRE BE BU İZİN VERMİYORUM BEN VERMICEM GEREKIRSE BENI ALIN ANLADINIZ MI?
Mirza kırmızı örtü görmüş boğa gibi önüme atladı!
-NE DİYOSUN LAN SEN KAFAYIMI YEDİN DAHA 20 YAŞINDASIN LAN 20 ÇOK MU KUMA OLMAYA MERAKLISIN HA
Mirzaya tokat attıktan sonra ağlaya ağlaya konuştum.
-NE DİYOSUN SEN BE SEN NE HAKLA LAF YAPARSIN KIMSIN YA SEN ORDAN BAKILINCA KUMA OLMAYA MERAKLI BİR TİP Mİ VAR BENDE HE? SENİN ABIN BENIMDE ABIM ANLADIN MI AMA ABLAMI KURBAN EDEMEM ANLAYIN!
Mirza beni kenara çekip sakince konuştu
-Bak Kurban Olduğum Yapma Böyle töre ye karşı çıkamayı düşünüyosun ama gücün mü yeter ha!
-ku-kur-kurban olduğum mu?
-Evet kurban olduğum hayatım herşeyim ulan ben seni tam 4 senedir seviyorum gönlümün tek anahtarı sende lan sende anlasana lan!
-Ne? Ciddimisin sen?
-Şaka Yapacak Halim mi Var Melinam?
-Melinam mı?
-Evet sen benim melinamsın tek benim seni kimseye yar etmem anladın mı hemde kimseye.
Mirza tam gidecekken hazır yeriyken söylemek istedim.
-Mirza!
-He?
-Şey bende seni seviyorum size geldiğimden beri..
-NEEE? ŞAKA MI LAN BU?
-Bağırma mirza şaka değil bende seni seviyorum işte
-Istiyim lan seni şuan
-saçmalama mirza ne yeri ne de zamani hem bi neyiz ki?
-Biz nemiyiz biz şuan herşeyiz biz biziz sen ve beniz sen benimsin bende senin biz senle sevgiliyiz sanırsam!
-Ay mirza sonunda hayallerim gerçekleşti ama hiç yerinde değil neyse ben gidip ablama bakiyim lütfen şuan kimseye bir şey deme olur mu?
-Tamam tamam demem hadi sen git ablana bak sonra seninle konuşalım mutlaka tamam mı?
-Tamam tamam hadi kendine iyi bak
Mirza
Ablamin yanina gittikten sonra hayla ağliyordu.
-Abla artık ağlama ne olur?
-Melina bak geçmiste sevdim tamam belki hayla da seviyor olabilirim ama kuma gidiyorum ya kuma ve onun iki çocuğu var melina!
-Abla sana birşey dicem ama sakın ha sakın kimseye deme olur mu?
-söyle melina ne oldu?
-abla o çocuklar jiyan ağa'nın değil!
-NE CİDDİMİSİN?!
-Evet ablam evet ve karısına hiç dokunmamış acaba neden?
-Bende sana bir şey dicem ama sende kimseye deme olur mu?
-Olur tabi ablam sen de hele?
-ben yani nasıl desem ben kız değilim..
-Nee! Yuh abla senin dediğini kulağın duyuyor mu?
-Evet melina ben önceden jiyanla birlikte oldum o yüzden karısıyla olmamıştır veya belki beni seviyordur?
-Ne desem bilemedim abla ama seni hayla cok seviyor bana dedi! Peki ya abla jiyan ağayla evlenmeseydin sonun ne olurdu bilmiyomusun?
-Ne bilim ben melina ya o zaman ki aklıma uydum jiyanla hep hayaller kurardık çocuklarımızı falan nerden bilebilirdim gidip delal'le evleneceğini!
-peki pişmanmısın abla? Jiyan ağayla birlikte olduğuna?
-hayır kuzum değilim çünkü o benim ilk ve son aşkım ne olursa olsun o hep gözümde aynıydı o beni bilmiyordur unutmustur diye düşünüyordum kader yine birleştirdi ne olursa olsun yine birbirimizin olduk ya
-Abla benimde sana bir şey demem gerekiyor bilmeni istiyorum artık!
-Söyle gülüm?
-Abla Biz Mirza ile sevgiliyiz
-ciddimisin kız sen?
-ciddiyim abla o da beni seviyomuş uzun zamandan beri abla inan öyle mutluyum ki nasıl anlatsam bilemiyorum hayalim gerçekleşti ablam..
-ne güzel kuzum e gelsin istesin seni
-Hayır abla mirza da öyle dedi ama olmaz daha erken ve ben daha okulu bitirmedim hiç değilse ünüversiteyi okumak istiyorum o kadar emek verdim zaten 1 yılda okusam kafi abla
-Peki kuzum sen bilirsin zaten sana babam kıyamaz bana hiç sesi bile çıkmadı nedense!
-Ablaa! Saçmalama istersen neden ikimizi ayırsın babam he! Lütfen böyle yapma sana da üzülüyor neden anlamıyosun hep ayni şeyi yapıyosun ben neysem sende o sun babam için neden ayrım yapsın?
-Neyse uzatmicam melina görünen köy klavuz istmez boşver aşağıda şuan neler oluyor acaba? O abimi de asla affetmicem bunu da iyice bellesin
-Neden abla sonuçta hayla jiyan ağa'yı seviyorsun neden affetmiyeceksin acaba?
-ondan da değil nasıl bana demez
-ya aynen aynen onu da geçtim asıl âlâ bana nasıl demez bide en yakın arkadaşlık ha!
••••••••••••••
ARADAN 3 SAAT GEÇER;
Herkes gitmişti âlâ da gidecekti ama ben izin vermedim daha bana hesap verecekti alla alla ya!
Abime zaten tripliydim âlâ ayrı bir dargınlık onun sinirini kusmam gerekir bence!!
-âlâ gel hele bakim
-gelmesem mi Melina?
-yo menümüzde öyle şeyler yok efendim siz hele gelin size özel şefin yaptığı tripleri ve küfürler var yermisiniz?!!
-Şey yok ya dur geliyim ben
Âlâyı odaya soktuktan sonra ilk 5 dakka falan kimse konuşmadı sonra ben konuştum tabi
-Ulan bana nasıl demesin ya ben sana senin abini sevdiğimi demiştim bumuydu kardeşlik ha? Diyebilirdin bana kime derdim âlâ desene kaç senedir kardeş gibiydik kardeş ya sana herşeyimi anlattım herşeyimi ama hanfendi öyle mi o saklar dimi âlâ pardon yenge demeliydim dimiii?!!
-Melinam haklısın valla ne desen hemde ama Berkan kimseye deme demişti Melina ya bile nasıl onun güvenini kırabilirdim ha bacım de?
-ama benimkini kırdın âlâ:(
-ne desen haklısın valla istersen trip at ama küsme dayanamam senin yokluğuna kardeşim:(
-ya deme öyle trip Atıcam tabiki ama gel bi sarıliyim deli kardeşim ay pardon yengem 😂
-ya melinaam💜
-Canııım
Âlâyla tam 2 saat oturduk sohbet ettik odam da sonra akşam sofrasını kurmaya indik birlikte herkes oturduktan sonra sesizce yemeklerimizi yerken kapı çaldı açmaya gittiğimde burnuma tiner kokusu geldikten sonra giderken sadece sanırım mirzanın melina diye bağırmasını duydum gerisi karanlık....

1208 KELİME💜
ARKADAŞLAR DAHA UZUN YAZMAK ISTEMEDIM ÇÜNKÜ SIKILMAYIN DİYE OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ÇİÇEKLERİM💜💙

Sessizliğin Sesi🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin