1.bölüm

26 3 3
                                    

Eğerr sekiz yaşında bir erkek çocuğuyla beraber aynı odada kalıyorsanız uyanmanız için bir alarma ihtiyacınız yoktur. Çünkü o benden ortalama bir saat önce uyanıyordu okul için ben de otomatik olarak erkenden uyanmış oldum. Zaten lisenin ilk günü olduğu için pekte uyku tutmamıştı. Kahvaltı yapan biri olmasam da erken kalkmışken annemi kıramadım.

Ben:

-GÜĞĞĞNAYDIIIIIINNNN CANIM AiLEMMM

Annem:

-Kız sus sabah sabah komşular uyanacak.

Ben:

-Annecim ben zorla bu saate okula gidiyorsam onlarda bir zahmet uyansın canım.

Annemin güzel(!) bakışlarıyla ben yerime oturturken babam göz kırpmıştı. Sarp sabah isyanıyla masaya otururken söyleniyordu

Sarp:

-Ya ben bir sene okula gidip okuma yazma öÐrenmişim niye yine gidiyorum ki?

Ben:

-Oğlum seninki de dert mi ben dokuz senedir okula gidiyorum.

Sarp:

-Ben de mi dokuz sene okula gideceğim? Bunu hakketmek için ne yapmış olabilirim ki.

Annem:

-Hadi hadi susun da kahvaltınızı yapın bak sarp okula geç kalacak.

Sarp bir anda bana sarılı ağlamaya başladı.

Ben:

-Niye ağlıyorsun şimdi alt tarafı okula gidiyorsun bende gideceğim birazdan.

Sarp:

-(cırlayarak)Okulu sevmiyorum ya zorla mı?

Annem Sarp'ın kolundan tutup ayakkabılarını giydirmeye götürdü. Kapının oradan sesleri buraya geliyordu.

Sarp:

-Anne beni bir bu okul bir de senin bu zevksiz ayakkabın yoruyor biliyor musun?

Annem iyice sinirlenmiş olacak ki en sonun da

Annem:

-Sarp bu ayakkabıyı giy ve okula git yoksa seni yol üstündeki çöplüğe atacağım.

Ya bu kadın az önce bana sessiz olmam gerektiğimi çünkü sabah insanların uyanabileceğinden bahsetmiyor muydu?

Ben:

- Ya anne az önce bana sessiz ol dememiş miydin?

Annem:

-(sinirle)Alt komşu zaten işe gidecek e yan ve üst komşuların yaşı belli ne kadar daha yaşayacaklar az bir ömürleri kalmış uyuyarak mı harcayacaklar iyilik yapıyoruz işte daha ne istiyorlar?

Babam:

-On beş senedir nasıl katlanıyorum sana?

Bu konuşma uzar gider ben en iyisi ortama müdahale edeyim

Ben:

-Ben okula gidiyorum görüşürüz.

Adamlıkta bir yere kadar onların kavgasına bulaşır mıyım lan ben canımı zor kurtarırım valla kaçmak en iyisi. Evden erken çıktım çünkü Eylül'ün servisi erken geliyordu ve onu okulun önün de bekletmek istemedim bensiz içeri giremeyeceğini biliyordum. Okulun önüne geldiğimde Eylülü aradım.

Eylül:

-Az kaldı be arayıp durma iki dakika içinde oradayız.

Ben:

-Eylül ben seni ilk defa aradım niye bu kadar heyecanlısın?

Aslında neden olduğunu biliyordum. Yaz tatilinde instagram da takipleştiği ve beğendiği çocuk bu okulda 3. sınıf öğrencisi yine de onu zorlamak hoşuma gidiyordu.

Eylül:

-Heyecanlı filan değilim sadece(sessizlik)

Ben:

-Tamam canım tamam anladım ben senin karın ağrını.

Eylüle fırsat vermeden telefonu kapattım çünkü servisini görmüştüm. Servisten inip yanıma geldi tüm yaz hayalini kurduğumuz okula bakıp okul kapısından içeri girdik...

Kum TanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin