2. Bölüm

25 2 1
                                    

Müdürün susmasını beklerken zaman ne kadar hızlı geçiyor ama. Ulan yaz sıcağı daha bitmemiş bizim müdür daha dersler başlamadan beynimizi yaktı zaten burada bu öğrenciler hiç mi düşünülmez arkadaşlar lütfen ya. Sabah sabah sinirleeem bozuldu. Zaten orta okuldaki tüm embesillerin burada ne işi var?

Eylül:

-Kumsal yine öldürecek gibi bakıyorsun etrafa ne düşünüyorsun acaba?

Ben:

-Bir şey düşünmüyorum canım ya okulun ilk günü ya ondandır.

Eylül:

-Ayyyy evet bende de var o baksana ne kadar yakışıklı var etrafta üst sınıflardan gözlerimi alamıyorum.

Ben:

-...

Eylül:

-Ya kumsal sen beni dinlemiyor musun?

Ben:

-Ya Eylül çok konuştun dinlemeyi unuttum beynim oto kontrol de.

Eylül:

-Sen hiç iyi bir arkadaş değilsin.

Allah Eylül deşifre oldu kaçın. Susmaz şimdi o ama kanka olup zaaflarını bilmek çok güzel.

Ben:

-Eylül şu Alp mi?

Eylül:

-Ya kumsal bağırmasana herkes duyacak onu tanımayan yok. Hem hani nerde?

Ben:

-(kıkırdayarak) Bak tam burada.

Kafasına vurarak sıra halinde sınıfa çıktım. Hala arkamda söyleniyordu. Sınıfa girdim ama girmez olaydım da hayvanat bahçesine gideydim orda en azından daha az çeşit var. Cam kenarında yer aradı gözlerim 3. sıra boştu Eylülü oraya doğru sürükledim.

Eylül:

-Ya keşke bana da fikrimi sorsaydın be Kumsal.

Ben:

-Yanımda oturacak mısın?

Eylül:

-Evet

Ben:

-Al işte sınanıyorum hep ama geçeceğim bu sınavı.

Eylül:

-Abartma beee

İlk ders müzik ve resimdi daha yeni olduğumuz için gruplar vs yapılacakmış biz Eylül ile resimi seçtik zaten ikimizde resim yapıyoruz. Ama müzik öğretmeni de fena değil he. Tatlı bir adama benziyor yani tam mıncırmalık tipi var.

Eylül:

-Sen nerelere daldın öyle yoksa birini mi görüp tutuldun kız ay niye bana söylemiyorsun?

Ya bu kız neden hiç susmasını bilmiyor he bide söyledikleri doğru olsa kuruntucu manyak.

Ben:

-Ya Eylül ne boş adamsın mk.

Eylül:

-Ya ama Kumsal senin de birilerini beğenmen gerekiyor sanki ha ne dersin?

Ben:

-Bana bu ayakları yapma oğlum bilmiyorum sanki senin aklından geçenleri.

Faka basmış Eylül suratı görüyorum şuan karşımda ben biliyorum işte malımı harbiden mal ama ya piç gülüşümü takınarak

Kum TanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin