Ne benim için mi? Bu soruyu ikinci plana atıp bana doğru yaklaşan okyanusa odaklandım. Dudakları dudaklarımın üstündeydi ve sadece bekliyordu gözlerime bakıyordu izin ister gibiydi. Ona bu izni veremezdim sonuçta neydik ve ne olacaktı? Bu durgunluğum bakışlarıma yansımış olacak ki okyanus kendini geri çekti.
Okyanus:
-Sorun ne?
Ben:
-Sevgili bile değiliz böyle yakınlaşmamız doğru değil.
Bana baktığında gözlerinin içi gülüyordu bunu görebiliyordum. Gözlerindeki gülümseme dudaklarına döküldü. Ve yaklaşarak alnımı öptü.
Okyanus:
-Anlıyorum. Benim hatam özür dilerim. Bu kadar hızlı gitmemeliydim.
Söyleyecek bir şey bulamadım. Bunu o da anlamış olacak ki konuyu değiştirdi.
Okyanus:
-Kız eşyaları senin için.
Ben:
-Ne gerek vardı aynı evde yaşamıyoruz sonuçta.
Okyanus:
-Evet haklısın ama Ahmet Babam duyduğuma göre iş için Antalya'ya gidecekmiş Sarpın okulu da tatilde yani annemden aldığım bilgilere göre Deniz anne de gidebilirmiş. Sen de okul olduğu için evde kalacaksın. Yanın da olduğum halde seni evde tek bırakacağımı mı sandın?
Ben bu kadar fazla şey bilmiyorum o ise her şeyi bir şekilde öğreniyor.
Ben:
-Benim fikrimi aldığını hatırlamıyorum.
Okyanus:
-Hmm onu da düşünürüz bir ara ya.
Gülümsedi ben de gülümsemesine karşılık verdim. Hala kollarının arasındayken gözleri tekrar dudaklarıma kaydı hayda yine başlıyoruz itip ne yapıyorsun lan da diyemiyorum.
Okyanus:
-Kumsal bir kere öpsem ne olur her istediğini yaparım kızım valla ya.
Yakışıklı çocuk ben de istemiyor değilim hani ama ne biliyim özelliği olur bazı anların ya hani.
Ben:
-Yakalarsan öpebilirsin.
Diyerek kollarından ayrıldım ve koşmaya başladım. sonra ne kadar saçma olduğunu düşündüm ev zaten ne kadar Kumsal nereye kadar kaçacaksın acaba? Ah salak kafam. Okyanusun ne durum da olduğunu görmek için arkama döndüm ama tam arkamda olacağı hiç aklıma gelmezdi. O da arkamı döneceğimi tahmin etmemiş olacak ki üstüme çıktı. kendimi pufla onun arasında buldum. Tüm evi 839954 kere turladığımız için saçları bozulmuş ve gözüne geliyordu. Ellerimi kaldırıp gözüne gelen saçlarını geriye ittirdim o ise bu sefer izin istemeden bana doğru eğildi.
Sarp:
-HOP AİLE VAR LA. Anne gelmeyin +16 burası.
Annem:
-Sarp ne diyorsun yine boş boş.
Yerin dibine girmek istiyorum şuan. Zaten yerdeyim de bir de dibini görmek istiyorum. Ama bu yer çakma sarışın değil ki dibini göreyim. Ov kızlar bu iyi laf kullanın bunu. Kumsal devrelerini yaktın bravo. Çok rezil bir durumdayız şuan. Ben yerdeyim Okyanus üstüm de dudaklarımızın arasında milim var elim Okyanusun saçın da sarp elinde topla bize bakıyor Annem ve Yeliz teyze şok için de onca gergin durum için de Okyanus hala bana bakıyor. Bu rahatlıktan istiyorum ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi
RomanceLise hayatına yeni atılan Kumsal ve Eylül iki yakın arkadaştır. Kumsal karakteriyle ve inadıyla öne çıkan bir tiptir ortamın eğlencesidir, aile ve arkadaş çevresinde sevilir. Biraz dobra ve adalet yanlısı olduğu için başı dertten ayrılmaz. Eylül ku...