Korku filmi gibi sanki şuan ki durum bu çocuğun burada oturmadığından eminim ama tam arkamda o var. Eve giden ara merdivenden aşağı indim tahmin edemiyceğiniz bir şey söylemek istiyorum evet evet o da benimle beraber ara merdivene girdi. Çok klişe diyerek ağlamak istiyorum. Ben bir şey yapmazsam o benden önce yapıcak belli ani bir hızla arkamı döndüm. Bu kadar yakınım da olduğunu tahmin edememiştim. Bir adım geri attım ama merdiven boşluğuna denk geldim. Uğraşsam bunlar olmaz biliyor musunuz? Beni tutar filan diye düşündüm ama nerde popom yerle öpüştü.
Ben:
-Ne diye beni takip ediyorsun be.
Okyanus:
-Ne zaman anlayacaksın diye merak etmiştim doğrusu.
Ben:
-Anla...
Okyanus:
-Dur tahmin edeyim anladın da anlamamazlıktan mı gelmiştin?
Dizlerinin üstüne eğilip kafasını bana yaklaştırdı fazla yakındık ama geri çekilmedim sanki gözleri tüm hareket yetkimi kısıtlamıştı. Adını gözlerinden almış sanki okyanus gibiydi gözleri aslında yüzüne bu kadar yakından bakınca çokta korkunç durmuyordu hatta sevimliydi.
Ben:
-Çok sevimlisin.
İçimde tutamamıştım oda tepkisini tutamamış olacak ki önce şaşkın şaşkın gözlerime baktı sonrada yandan bi gülümseme attı.
Okyanus:
-Gerçekten o kadar yakınken söyleyecek tek şey bu mu?
Ben:
-Ne bekliyordun ki?
Okyanus:
-Bilmem genelde benimle yakınlaşan kızlar direkt üstüme atlar.
Ben:
-Benim de mi atlama mı bekliyordun?
Okyanus:
-Yani evet sonuçta çok yakışıklıyım ve kızların üstüme atlamasına alışkınım.
Gözlerim dolmuştu... O kadar basit bir kız olarak mı görünüyorum? Gözlerimi ondan kaçırdım neden ağladığımı açıklayamazdım sonuçta.
Okyanus:
-Ne o kedicik pençelerini mi kaybettin?
Hayır sadece onun gibi iğrenç biriyle konuşmak istemiyordum. Onu itip hemen ayağı kalktım buğlu gözlerimle son bir bakış atıp eve doğru yürüdüm. Eve gidince sadece uyuyacaktım...
OKYANUSTAN DEVAM...
Okyanus:
-Yani evet sonuçta çok yakışıklıyım ve kızların üstüme atlamasına alışkınım.
Niye gözleri doldu ki şimdi. Üzüleceği bir şey söylemedim. Cevap vermedi hayret normalde iki kelimeyle beni delirtmesi lazım. Çok fazla yakınım ona ama o hiç etkilenmiyor. Etkilene etkilene o laftan mı etkilendi ve gözleri doldu. En iyisi ortamı yumuşatmak sanırım çünkü yüzüme bile bakmıyor bu beni rahatsız etti yüzünü incelemek eğlenceliydi. Hafif çekik gözleri kalın kaşları be dolgun dudakları ilk defa bir kızın dış görünüşü nu kadar tatlı gelmişti yanaklara bak tam ısırmalık. Ne diyorum lan ben.
Okyanus:
-Ne o kedicik pençelerini mi kaybettin?
Kedicik mi? Okyanus kendine gel oğlum ne bu yumuşaklık o kadar şefkatli konuşma. Ani bir itiş yaşadım. Niye itti ki şimdi rahatsız olması imkansız kızlar benim için deliriyor ve salak kedicik beni itecek mi? Yerde ona şaşkın şaşkın bakarken son kez dolu gözleriyle baktı bana ve yoluna devam etti. O bakış çok farklıydı. siktir... Yerden hızlıca kalkıp kendime geldim hava hafif kararmıştı acaba eve gidebilir mi? Ne bu korumacı tavırlar efendim sana ne alt tarafı tatlı bir kız işte ne diye etkilendin bir günde. Lan mal bir günde böyle etkileyen bir sende neler yapar bana farkın da mısın? kendimle kavga ediyorum şuan ama o kız için edilmeyecek gibi de değil. Bizim çocukların yanına doğru yürürken hala aklım o kızdaydı. Adı ne acaba ? Niye bu kadar önemli oldu ki alt tarafı çok tatlı ve inatçı birazda dikkat çekiyor. Sanırım beni de kendine çekiyor yüzüne yaklaştığımda nasıl da kızardı ama he bir de bana '' çok sevimlisin'' dedi beni sevimli bulduğunu söyleyip neden beni itti ki. Ne demiş olabilirim?
Alp:
- Okyanus burdayız.
Okyanus:
-Geliyorum.
Mert:
-Ne o abi düşüncelisin biraz?
Alp:
-Nasıl olmasın oğlum ilk defa bir kıza aşık oldu hem de ilk görüşte....
Mert:
-O abi doğru mu bu kız kim?
Okyanus:
- Yok be oğlum Alpin boş boğazlılığı işte.
Alp:
-Yeme lan çocuğu bas baya tutuldun kıza
Mert:
-Kız kim ki?
Okyanus:
- Adını bilmiyorum bu senenin çömezlerinden ama o kadar da çocuksu değil yani hoş kız.
Alp:
-Kardeşin yine seni düşünerek kızı buldu çokta zor değildi zaten çoğu kişi tanıyor.
Okyanus:
-Kimmiş?
Alp:
-Kumsal Su
Mert:
-Vay vay uğraşsan bu kadar uyumlu olmaz he.
Okyanus:
-Demek adı Kumsal...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi
RomanceLise hayatına yeni atılan Kumsal ve Eylül iki yakın arkadaştır. Kumsal karakteriyle ve inadıyla öne çıkan bir tiptir ortamın eğlencesidir, aile ve arkadaş çevresinde sevilir. Biraz dobra ve adalet yanlısı olduğu için başı dertten ayrılmaz. Eylül ku...