Ölmek İstemiyorum!

482 54 8
                                    

Bugünkü kahramanımız daha doğrusu kurbanımız Emine Bulut! Belki bu ismi haberlerde görmüşsünüzdür ya da birilerinden duymuşsunuzdur. Bu isim artık bizim için sıradan hale gelen kadın cinayetlerinin bir yenisi. Ancak bu sefer bir fark var. Daha doğrusu bir görüntü. Bu görüntüde Emine Bulutun kızı "Anne lütfen ölme!"diye feryat ederken, zavallı kadın ise "Ölmek İstemiyorum!" diye haykırıyor. Maalesef Emine Bulutu kaybettik. Bir anne 10 yaşındaki kızının gözlerinin önünde katledildi! Ben artık öldürülen kadınlarımızın sayısını hatırlamıyorum. Her defasında bu son olsun diyoruz ama maalesef  bunun bir son olacağını da düşünmüyorum. Çünkü bizim yargı sistemimiz değişmedikçe, verilen cezalar artmadıkça bu haberleri hep duyacağız.  En kötüsü de ne biliyor musunuz? Bu cinayetten sonra bir kaç erkek müsveddesinin "Tamam kadın ölmemeliydi ama erkek de namusu için yaşar!" yorumları! Ulan hangi namus! Nedir bu namus! Sen yediğin bokları (çapkınlıkları) ağzını yaya yaya anlatırken, boşanmış bir kadın yeniden hayat kurmaya çalışırken kötü oluyor. Sen delikanlı olurken o orospu oluyor! Hangi namus!
Artık yeter gerçekten yeter! Biz her gün bir kadının daha öldürülmesini istemiyoruz!
Son olarak bir şey daha; lütfen facebook, twitter, instagram gibi uygulamaların en küçük detaylarını araştıracağınıza gidip biraz ilkyardım nasıl yapılır onu öğrenin. Belki like almazsınız ama bir hayat kurtarmış olursunuz.

Başkent CinayetleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin