- Śniadanie! - krzyczy kobieta w kuchni
Usłyszałem stłumione odgłosy dochodzące z kuchni. Przetarłem leniwie oczy i wycząłgałem się spod kołdry.
- Już idę mamo - powiedziałem zachrypniętym głosem.
- Oh kochanie, a ty dopiero wstałeś? - kiwnąłem głową i usiadłem przy stole.
- Zbieraj sie, bo za 10 minut masz szkołe! - krzykneła do mnie matka i żartobliwie walnęła mnie szmatką. Zjadłem szybko kanapke i poszedłem na góre się szykować. Po 5 minutach byłem przy drzwiach i zakładałem buty.
Gdy szedłem zagrążyłem się w marzeniach patrząc w niebo. Nagle w kogoś wpadłem, spadliśmy w dziwnej pozycji, jego twarz była kilka centymetrów przy mojej.
-U-um, możesz ze mnie łaskawie zejść?! - powiedzialem głośno.
- Tak tak już! - uśmiechnął się brunet. Wstał ze mnie i podał mi ręke.
Chłopak miał ciemne niemal czarne oczy, a jego włosy były odcieniu brązowego. Wyglądał na normalnego 14 latka.
- Co za pierwsze spotkanie - zaśmiał się
- Taa możliwe - odpowiedziałem i spojrzałem sie na czubki moich butów.
- Byłbyś taki miły i powiedział jak masz na imię?
- Damian jestem, a ty?
- Leon - złapałem się za kark.
Nagle zapadła niezręczna cisza.
- O boże spóźnię się do szkoły! - krzyczę
- Pa, słodziaku - powiedział i puścił mi oczko gdy ja już szedłem w stronę szkoły a ja po chwili pokazałem mu środkowy palec. Chyba nie zauważył. Ale walić.
C. D. N❤️Od autorki❤️
PODOBAŁO SIĘ?
🥀 223 słów 🥀
~Miłego wieczoru~
❤️
CZYTASZ
Ta Inna Miłość // Yaoi PL
RomanceMłody słodki blondyn napotyka przystojnego bruneta, jak ich relacja sie potoczy? Co ich łączy?