Gdy spokojnie spałem na lekcji coś wyrwało mnie ze snu. Spojrzałem w góre i zobaczyłem jak leon szturcha mnie ramieniem. Szybko podał mi karteczke a ja ją sprtnym ruchem wziąłem. Na kartce widniał napis ,,Spotkajmy się po lekcjach w parku''
Po lekcjach szybko skierowałem się do parku i ujrzałem Damiana siedzącego na ławce.
- Cześć - powiedział niepewnie brunet.
- No cześć - oparłem ręce na biodra i spojrzałem w jego kasztanowe oczy.
- B-bo muszę Ci coś powiedzieć - złapał się za kark i spojrzał na moje białe conversy.
- No wal
- Wiem że się krótko znamy, a-ale chyba się w tobie zakochałem... - powiedział prawie płacząc.
Wtedy zapadła cisza. Nie wiedziałem co powiedzieć, gdy nagle wszystko przerwało dziwne szeleszczenie w krzakach.
- Poczekaj sprawdzę co to - szepnął brunet.
Po kilku krokach szelest się pogłębiał, gdy Damian doszedł do krzaków ktoś z nich wyskoczył i próbował uciec. Brunet go gonił, ale nie zdążył. Po 10 minutach odpuściliśmy. Usiedliśmy na ławkę i zaczęliśmy gadać. Około 14 Leon musiał już iść. Pożegnaliśmy się i poszliśmy w stronę swoich domów.Wtorek
Gdy przyszedłem do szkoły wszyscy się na mnie dziwnie patrzyli, nie wiedziałem o co chodzi zawsze nikt się mną nie interesował. Podszedł do mnie szatyn z innej klasy. Zaczął się śmiać. Ja zdezorientowany zapytałem się o co chodzi, wyciągnął telefon i zaczął czegoś szukać, pokazał mi ten film...
C.D.N
CZYTASZ
Ta Inna Miłość // Yaoi PL
RomanceMłody słodki blondyn napotyka przystojnego bruneta, jak ich relacja sie potoczy? Co ich łączy?