Rozdział II

4.5K 136 14
                                    


Po 5 minutach dotarłem do szkoły i wszedłem do klasy. 
- Przepraszam za spóźnienie - wszedłem z hukiem do klasy.
- Dobra, siadaj! Dziś do naszej klasy dojdzie nowy uczeń! - krzyczy nauczycielka.
- Dzień dobry - powiedział zdyszany znajomy mi głos. Gdy spojrzałem na nowego ucznia zorientowałem się, że to był przed chwilą poznany mi chłopak.
- To siadaj tam gdzie wolne miejsce - powiedziała nauczycielka lekko już zirytowana.
Krzesło obok mnie było wolne, więc mogłem tylko modlić się by nie usiadł koło mnie. Ten chłopak zaczął mnie irytować. Oparłem głowe o ręce i zamknąłem oczy. Nagle ktoś zaczął mnie szturchać.
-Czego chcesz?- jęknąłem z niezadowolenia i otworzyłem oczy. Spojrzałem na czekoladowe oczy i zrobiłem znudzoną minę.
-Mogę z tobą usiąść? - zapytał Damian opierając się o ławkę.
- Nie - powiedziałem sarkastycznie.
- Dzieciaki słuchajcie! Robicie prace w parach ławkami! - powiedziała nauczycielka poprawiając okulary. Walnąłem się w czoło z zażenowania i zacząłem pakować swoje książki do plecaka.
-Hej hej! - krzyknął ten nowy co się do mnie przyczepił.
-Co ty ode mnie chcesz? - powiedziałem patrząc na niego bez emocji.
-Musimy zrobić razem projekt! Do kogo idziemy? - zapytał.
-Zlituje się nad tobą - zaśmiałem się i pociągnąłem go do wyjścia.

Ta Inna Miłość // Yaoi PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz