4- first meet

137 21 39
                                    

Jiwoo pov💜

Harini adalah hari dimana aku akan berjumpa dengan bts.

Nervous?? Itu selalu ada.

"tarik nafas...hembus..."

"JIWOO!!"

"OHMAKKAU!! YAA KAU KAN NARAE NASIB AKU TAKDE SAKIT JANTUNG" aku menepuk-nepuk dadaku yang tengah berdegup laju.

"hehe mianlah, aku cuma nak cakap goodbye dekat kau, aku sedih ni sebab terpaksa tinggalkan kawan aku yang comel lagikan shantik ni hiks...nasib kita cuti sebulan, taklah kau sunyi sangat se-"

"tak sunyi kau kata??" ada ke patut dia cakap aku tak sunyi...dah lah aku ni nyctophobia, dia ingat aku ni muka-muka yang berani sangat ke??

"aku belum habis cakap lagi...aku kata, taklah kau sunyi sangat sebab kau boleh je balik kampung tinggal ngan halmeoni kau kat busan tuh." aku meng'o'kan jawapannya itu sambil tersengeh-sengeh.

Tu ah kau Jiwoo, lain kali biar orang habiskan ayatnya dulu...ni tak, cakap main lepas je.

"dah lah, aku dah nak gerak ni, take care!! Jangan lupa tackle si Jimin tau!! Hehe baiii" dengan itu Narae pun keluar dari rumah tersebut. Aku mengeluh perlahan.

"aku kena bersiap cepat, petang ni nak pergi fansign bts kat....." aku membelek-belek jadual yang dibagi oleh Narae semalam.

Semalam aku memang betul2 marah dengan dia, tapi apa boleh buat...ibubapa dia sibuk so terpaksalah aku berseorangan kat sini huhu.

"aa harini kat Seoul, esok pula kat Gangnam, lepas tu kat Daegu and finally kat Busan... Hm time fansign kat Busan aku terus pi kampung lah huhu rindu halmeoni" kataku sambil memeluk jadual yang sedang dipegang olehku.

End of Jiwoo pov💜

.
.
.

??? Pov

'tuan-tuan dan puan-puan, anda telah tiba di Incheon International Airport

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'tuan-tuan dan puan-puan, anda telah tiba di Incheon International Airport. Sila bersiap sedia untuk turun.'

(aku tak pandai buat annoucement dkt kapal terbang sebab aku tak pernah naik kapal terbang hahhahahaa tiberr-))

"finally, sampai jugak kat seoul." aku melihat sekeliling airport itu, terdapat ramai orang berada di bahagian hujung tersebut. Aku tersengih.


Aku ngan bts datang pada masa yang sama,

Ternyata aku sasaeng berjaya.

"sian dorang, tu ah taknak jadi sasaeng macam aku...tengok aku, dah 3 tahun aku jadi sasaeng, dan sekarang aku dah jadi sasaeng yang berjaya." aku membetulkan spek mataku dengan bergaya.

⌜𝐨𝐧 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠⌟ Fansign -PJM-Where stories live. Discover now