Seminggu kemudian~
Jiwoo pov💜
Hari ini ialah hari terakhir di mana aku akan berpisah dengan Jimin oppa uhukss sedih jap.
Nak tau tak?? Aku ngan Jimin oppa dah
officially couple secara senyap ehee.Aku happy giler time dia confess kat aku yang dia sukakan aku dari dulu lagi ksjsjskdkd
Tak sangka pulak dia rupanya ketua kelab aku masa aku masih kanak kanak ribena hohoho.
"err cik sini jap." perempuan dalam seperti lingkungan 25-an itu memberhentikan langkahnya sebaik sahaja aku memanggilnya.
"ya nak apa??"
"boleh tak cik ambil gambar saya??"
"ouh, bole je."
Kecekak!!
"gomawo" aku menunduk kepalaku berulang kali kepada perempuan tersebut.Belum sempat aku melangkah pergi, perempuan itu menahan tanganku.
"boleh saya nak tahu apa nama adik?? Macam masih muda."
"haah saya baru je 19 tahun, by the way nama saya Choi Jiwoo, kenapa cik tanya ya?? Kita pernah kenal ke??" aku mula menggaru kepalaku yang tidak gatal itu.
"eh hahhaha takdelah saja tanya sebab adik ni comellah hahha"
"ouhh hahhaha makaseh hehe, oklah saya pergi dulu ya, thanks again!" tanganku melambai lambai ke arah perempuan tersebut.
End of Jiwoo pov💜
.
.
."oh jadi dialah Choi Jiwoo?? Hmm interesting."
.
.
."Next!!" Jiwoo terus bangun dari tempat duduknya itu.
"Inhale...exhale...ok just bertenang." Jiwoo membuka langkah ke arah member bts tersebut.
"Haii, Jiwoo kan??" belum sempat Haeun menyapa Suga, Suga sudah menyapanya duluan. Terngangak Jiwoo dibuatnya.
"ommo, sunbae...kenal saya??"
"siapa je yang tak kenal kau, ni dah kali ke tujuh kau datang kat fansign ni." Jiwoo terkejut sekali lagi,
Kenapa dia gelarkan Jiwoo kau-aku?? Taknak cakap banyak takut army yang lain lama menunggu, Jiwoo hanya mampu berdiam diri sahaja huhu-)
"apa hubungan kau dengan Jimin??"
.
.
.Tbc
Pendek je hehe, maap sebab lambat update dan thanks kepada yg setia menunggu cer sendu ni-) btw mv ON sumpah mengancam aumssʕ•ε•ʔ❤
YOU ARE READING
⌜𝐨𝐧 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠⌟ Fansign -PJM-
FanfictionMengisahkan tentang seorang Idol dan peminatnya yang saling menyukai antara satu sama lain. Ye aku tau simple je sinopsis aku") • • • Start: 13 September 2019 End: cσvєr вч: @kkєunαm