Alex & Tess
Hirtelen azt se tudtam mit mondjak neki. A magabiztos Alex most úgy állt előttem, mint egy kisgyerek, aki nem találja a szüleit a bolt forgatagában. Nem tudom, mit érzek iránta. Kedvelem őt, de nem rég szakítottam az exemmel. Túl jó hozzám ő és nem akarom bántani őt. A szívem még nem jött helyre teljesen. Viszont tudom, hogy tovább kell lépnem, mert nem maradhatok ebben az állapotban. Mikor együtt vagyunk, akkor annyira jól érzem magam. Igen! – nyögtem ki végül. Látszott rajta, hogy millió szikla gördült le a válláról. Remélem nem bánom meg és nem bántom meg.
Ezalatt a néhány perc alatt szerintem 10 évet öregedtem, de végül eljön velem. Nagyon boldog vagyok! Még nem tudom hova fogom vinni, de majd Tris kitalálja. Ő ebben a legjobb! Szuper, akkor majd elküldöm a részleteket! – közben szerintem úgy vigyorogtam, mint egy gyerek, aki megkapta a kedvenc játékát.
Teljesen hulla voltam a meccs után. Úton hazafele Trissel és Bennel beszélgettünk. Trisa mesélte, hogy megismerkedett egy sráccal. A nevét nem mondta, mert egy egyetemre járunk vele és nem akarta, hogy Ben meg én játsszuk a „nagy testvér mindent lát" dolgot. Remélhetőleg nem egy seggfej, mint Tyler volt. Teljesen padlóra küldte őt, mikor kiderült három lánnyal csalta egyszerre. Ráadásul az egyiket sikerült is felcsinálnia. Ez volt a hab a tetején. Alig bírtuk szegényt összekaparni utána. Részben azért is utaztunk olyan messzire a nyáron. Vajon mi lehet vele? – egy pillanatra felnéztem az égre mikor a házhoz értünk.
Visszaértem a kollégiumba a meccs után. Látszott Alexen, hogy fáradt így egyikünk sem nyaggatta az ünnepléssel. Mikor a szobámba értem ledőltem az ágyra. A szobatársam ott ült az asztalánál és valami beadandót gépelhetett. Na, mi a helyzet Einstein? Úgy nézel ki, mintha te játszottál volna. – kérdezte. Nem tudtam semmi értelmeset válaszolni neki, csak egy hatalmasat nyögtem a párnámba. Ennyire rossz nem lehetett. Hallottam, Alex lőtte a győztes gólunkat. Nem őt korrepetálgatod? Esetleg randira hívott? – faggatott tovább. Nem mindig tudja mikor is kéne abba hagynia. DE! – frusztráltan válaszoltam neki. Igen, elhívott... ééés mielőtt megkérdezed, elmegyek vele. – egy újabb frusztrált válasz. Az rendben van, de tegnap még az exed miatt sírtál itt nekem. Most akkor mi van azzal az Ella csajjal? – ez egy igen jó kérdés. Én se tudom, mi van vele.
Mikor hazaértünk ledobtam a cuccomat a nappaliba és a kanapén feküdtem el. Erőm se lett volna tovább vonszolni fáradt testemet. Telefonomat bújtam, olvastam a cikkeket és a posztokat a meccsről. Családomtól is egy csomó gratulációt kaptam, ami nagyon jól esett. Aztán jött egy értesítést, hogy Ella hosszú idő után ismét posztolt Instagramon. Megnyitottam az appot és elém is tárult a kép. Kezén egy gyűrű volt, a kép alá pedig #engaged #diamondring #loveofmylife ... Szemeim kigúvadtak, nem akartam hinni annak, amit látok. Láttad mit posztolt... - be se fejezte Trisa a mondatát. Látta, hogy láttam.
Egy értesítés miatt villogott a telefonom. Megnyitottam, bár ne tettem volna. Egy hatalmas gyémántgyűrű virított Ella kezén. Vettem egy mély levegőt és eldőltem az ágyamban. Szerintem akkor ennek itt van vége!
YOU ARE READING
The life
General Fiction"Az elmúlt hónapokban csak utazgattak jobbra-balra. A három barát együtt pihent és lazított. Voltak vad, hajnalig tartó bulik Horvátországban a tengerparton. Angliában rengeteg nagyobb és kisebb várost felfedeztek. Szerettek volna ebből az országból...