GS -3- Turşular Aşkına

17.1K 775 99
                                    

Keyifli okumalar♡♡

Medya: Yasemin Balcı

BÖLÜM 3; "TURŞULAR AŞKINA"

YASEMİN BALCI;

Mesainin bitmesine daha iki saat vardı ve şimdiden canım sıkılmaya başlamıştı. Kendime eğlenmek için bir şeyler bulmam gerekiyordu ama nasıl? Öfledim ve benim gibi yalnız olan telefonumu elimde çevirdim.

"Canım sıkıldı," diye mırıldandım. Hem saptım hem yalnız. Sabahtan beri müşteri bile yoktu. "Tembellik etme."

Benim aksime sabahtan beri arı gibi çalışan iş arkadaşıma göndürdüm başımı. Elindeki kutuları kenara koyuyordu. "Tembellik doğamda var," diye söylendim. Gülümsedi ve karşıma geçti. "İnan bana senden daha tembel bir insan görmedim. Oturduğun yerden para kazanıyorsun."

"Çalışmak bana göre değil. Ne yapabilirim? Bak, müşteri geldi. Sen bir bak," diyip tuvalete gider gibi yaptım. Bu benim işten kaçma tekniğimdi. Gülümsedim. Yine başarmıştım. Kadın kendine ait bedeni iş arkadaşıma sorarken ben telefonu elime aldım ve fotoğraf çektim. Ne zamandır instagrama fotoğraf atmamıştım. Takipçilerimin gözleri bayram etsin bari. Sanki çok fazlaydılar da. Sarı saçlarımı yana attım ve sağ elimi başımın arkasına koydum. Birkaç denemeden sonra beğendiğim fotoğrafı atmaya karar verdim.

İlk seferde güzel çıkmıyordum. Ne yapayım?

yaseminball_: 'Şimdi soruyorum size: Size kanacak bir kız gibi mi duruyorum?'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yaseminball_: 'Şimdi soruyorum size: Size kanacak bir kız gibi mi duruyorum?'

Attıktan sonra birkaç fotoğraf beğenip çıktım. Yine sıkıntım gitmemişti. Patronun bana bağırmasıyla seri bir hareketle telefonu arka cebime koydum ve yan tarafımdaki askılıkları düzeltiyormuş gibi yapmaya başladım. Hadi, ama sen bugün gelmeyecektin. Niye geldin moruk?

"Yasemin. Ah, evet. Burdaymışsın. Songül'ün elleri dolu. Bir el atıver de yeni malları içeri taşıyalım." Anlatsana biraz. Neden ben? Keşke o müşteriyi alsaydım. Daha çabuk biterdi işim. Bu işten nasıl sıyrılabileceğimi kafamda tasarlamama rağmen uygulamaya geçiremedim. Nedeni bu moruğun beni iyi tanımasıydı. "Boşuna kaçma planları yapma. İki dakika sonra kapıda ol."

"Peki," dedim, istemeye istemeye. El mahkûm gidecektim. Telefonum titrediğinde çıkardım ve fotoğrafıma gelen yoruma tıkladım. Yoruma bak lan! Ayh, popom. Çokta umrumdaydın sanki.

denizzzzz: Birilerine kanmadığın için yalnızsın canım. Öptüm, ailene selamlar.

Peki, sorarım size. Ben bu yorumdan aşağı kalır mıyım? Tabii ki hayır. Elim klavyede gezerken laf sokmanın verdiği coşku ve gazla dışarı ilerledim.

yaseminball_: Hayır, canım. Kaliteli insan olduğum için senin gibi iki günde kapının önüne konmuyorum. Ailene selamlar.

Patron dışarıda beni beklerken ben gelen kırmızı kamyonun arkasındaki mallara bakıyordum. Ne çok kıyafet vardı böyle! İstesem bitiremezdim. Tırnağımı dişlerimin arasına koydum ve tam arkama dönüp gidecekken bana seslenmesiyle durdum.

Gelinim Sensin 🖤 FinalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin