four part

1.4K 96 10
                                    

                               P.J.

Kipakolva ruháimat, a hatalmas gardróba, kimentem a konyhába. -Anya?~ néztem a reggelit készítő nőt izgatottan. - Tessék Jimin?~ pillantott fel a gáztűzhelytől. - Már ma mehetek suliba?~ nem tehetek róla na. Kíváncsi vagyok rá..

Anya elmosolyodva nézett szemeimbe. Túl jól ismer, tudja milyen érzések keringenek bennem.
- Ha nagyon kíváncsi vagy, akkor persze!~ kuncogva folytatta a tojásrántotta készítését.

- Menj öltözz át, megreggelizünk aztán indulunk.~ betrappolva szobámba néztem szét a ruhák között. Mit vegyek fel te jó ég..? Leültem az ágyamra kétségbe esve. Kifújtam a tüdőmbe rekett levegőmet és kipillantottam az ablakon. Csendesség szűrődött át az üveglapon.

Pár ember sétálgatott élvezve a korai napsugarakat, vagy éppen táskával vállukon rohantak feltételezem az iskolába. Pillantásomat magára vonta egy parkba betérő, dominanciával túlfűtött külső gazdája. Egyszerűen nem tudtam róla levenni szemeim...

Széles vállait egy fekete bő póló és egy ugyanilyen színű dzseki fedte. Lentebb pillantva fedeztem fel izmos combjait. Melyeket egy szaggatott fekete farmer takart el, a közkínálat  elől nagy sajnálatomra.

Ajkamba harapva figyeltem határozott lépteit. A fiú out fit-ét egy fekete bakkancs zárta. A látványra, összefutott a nyál a számba.. Ki ő? Megakarom ismerni..Markáns és éles állkapcsára simítva, vett be formás ajkaiba egy már félig elszívott cigarettát amibe mélyen beleszívott.

Jimin ne nézd ennyire mert bajok lesznek lent.. Erre a gondolatra egyből elkaptam pillantásom az ismeretlen adoniszról. Fejemet megrázzva fordultam vissza ruháim halmához. Végül egy lila selyem hatású inget választottam, ami még jobban kiemelte, szürkés-lila fürtjeimet.

Az ing mellé egy elég szűk fekete farmer nadrágot választottam, egy egyszerű övvel konbinálva.
Felvéve az említett ruhadarabokat betűrtem az ingemet nadrágomba. Ha már lányokat megszégyenítő idomokkal rendelkezem, minek takargassam?

Belépve a fürdőbe vittem magammal sminkestáskámat. Arcot mosva kentem magamra hidratáló krémemet és alapozómat, majd elővéve szemfestékemet vittem fel egy kis szolíd sminket szemhéjamra. Szemöldökemmel is végezve, kentem labellot ajkaimra. 

Bedugva a konektorba hajvasalómat estem neki fűrtjeimnek. Mikor ezzel is kész voltam kiválasztottam a szettemhez illő ékszereket. A tükörbe nézve elmosolyodtam. Végre nézek ki valahogy atyám.. Kuncogva indultam a konyhába.

Anya mikor megpillantott felcsillantak szemei. - Nahát!~ leesett állal figyelt. - Jiminnie ezzel a külsővel minden lányt és fiút magadba habarítasz.. ~ álmélkodott mire enyhe pír szökött arcomra. - Volt kitől örökölnöm anya!~

most ugyanúgy mint én az előbb, ő jött zavarba... Megreggelizve felhúztam cipőimet majd táskámat hátamra véve léptem ki a házból anya után. Elsétáltunk a garázshoz majd beszállva az autóba indultunk az új iskolám felé. Vajon magasabb mint én?..

Furcsállva pillantottam ki az ablakon, hisz ismét az idegen fiú lett gondolataim főszereplője. Őszintén nem nagyon zavart. Biztos van köztünk vagy két fejnyi különbség. - Egy picit elkéstünk.. ~ nézett rám kuncogva anya.

- De először úgy is az igazgatóhoz megyünk a beiratkozáshoz. Szóval nem lehet nagy gond..~ Lehet egy suliba fogok járni vele.. Az egekbe szökött a pulzusom. Hisz volt táska a vállán.. Mire feleszméltem, anya már ki is szállt a járműből, felkaptam a fejem és követtem példáját, enyhe lemaradással.

Félénken lépkedtem mögötte és ahogy közelebb értünk a kapuhoz, felfedeztem négy alakot. Rájuk pillantva láttam mindegyik kezében a bűzölgő méreg rudat. Majd arcukra néztem ahogy közelebb kerültem hozzájuk.

Ők is ugyanezt tették, viszont mikor az utolsó személyhez értem..Azt hittem helyben összepisilem magamat. Megtorpanva szemeztem azzal a fiúval, akit annyira megbámultam..ő az.. Az ismeretlen adonisz. Féloldalasan elmosolyodva pillantott le rám. Mivel igazam volt, legalább két fejjel kissebb vagyok.

-Jimin! Elakarsz még ma indulni?~ fordult vissza anya körülbelül 8 méterrel előrébb. A fiú szemeiből elkapva tekintetem néztem anyára. -M-megyek már!~ mondtam félénken és utánna rohantam végleg otthagyva a társaságot.. Meg akarom ismerni!

𝕍𝕒́𝕝𝕒𝕤𝕤𝕫 𝕖𝕟𝕘𝕖𝕞! [𝒥𝒾𝓀ℴℴ𝓀 𝐟𝐟.]✓ befejezetlenWhere stories live. Discover now