nine part

1.3K 95 11
                                    

J.J.

Lassan a fürdőbe battyogva húzom le alsómat. Eszküszöm sokkal jobb így járkálni, felhorkantva szállok be a zuhanyzókabinba. Megengedve a zuhanyrózsát túrok hajamba. Felsóhajtok lehunyva szemeim.

Hirtelen a telefonom irritáló csörgésére kapom fel a fejem, mely bele hasít az elhagyhatatlan csöndbe. Kinyúlva a kis eszközért szugerálom a kijelzőjét.

-RM

furcsálva nyomok a kis zöld ikonra majd enyhén vizes hajamhoz tartom azt. -Csáó. -köszörülöm meg torkomat. -Hello Kookie! -megforgatom szemeim a becenév hallatán. -Ma nyolckor nálam, fergeteges partyt csapok. Mivel tegnap nem tudtam elmenni Suga bulijába. Most bepótolom.-ezzel le is tette. Az órára pillantva látom, még van két órám.

Gyorsan befejezem a tisztálkodás és magamra rángatok egy fekete bemelegítőgatyát, és egy ugyanolyan szinű pólót. Eldőlök az ágyon. Félóra múlva indulhatok.

P.J.

Kicsöng. Mikor felveszi valaki a telefont egy vékony sikkantás szabadul ki az illető szájából.

-Jiminniee. Úristen, tényleg te vagy az? -hallom barátom csilingelő hangját. Tagadhatatlan hogy ez Jin. -Szia Jin. Ismét. -Kuncogok hisz az előbb már köszöntem neki. -Hiányoztál, mi újság?- hallom ékeskedő hangszínét, de hiányzott ez a hang. Mindig is megnyugtatott.. -Jól vagyok köszönöm.-elmosolyodok

.-Bár egy kicsit fáradtan.. és te hogy vagy?- kisebb suttogás, párbeszéd vízhangzik a készülékből. -Ah, annyi mesélni valóm van. Nem lenne szép ha mindenről telefonon számolnék be..-itt elakad a kecses hang.- Jiminie, most ráérsz?-

-Oh, hogyne. Miért?- felülök
lassan az ágyban. -Arra gondoltam hogy úgyis olyan rég láttalak, és NamJoon most tart egy házibuli féleséget, nem lenne kedved eljönni? -egy pillanatra a lélegzetem is bent marad tüdőmben de lassan kifújom.

Miért hív meg valyon? Mármint értem én.. De ott annyi az ismeretlen. -Hát.. Nem zavarok?- körömömet fixírozva várom a választ. -Te édesem, soha!- elmosolyodva vörösödök el. - De Jinnie azt sem tudom hol lesz, meghogy mikor, meg kb.. semmit.- állok fel lassan az ágyamból. - Jajj ne aggódj Mochim, rendezek én neked sofőrt. Nyolcra érted megy, rendben? - gondolkodva pillantok körbe. Végülis mi baj lehet? - Tökély!- hallom lágy kuncogását.

-Akkor majd találkozunk, semmi más dolgod nem lesz csak tökéletesen kinézned. Ami menni fog. Na szia!- -Szia Jin!- ezzel letettük a telefont. A faliórára fut tekintetem. Te jó ég.. alig van egy órám. Kitrapollva a fürdőmbe mosom meg arcomat, majd felkenve magamra egy kis alapozót és púdert csinálom meg szemhéjamon is kis sminkemet. Nem is lett olyan rossz.

A kontaktlencsém is meg van. Hajamba túrva gondolkozok. Mit kezdjek veled oh szentséges gubanc? Vállat vonva veszem elő a hajgöndörítőt. Megfésülve lila hajzuhatagomat kezdek neki a munkának, először két ujjamat megégetve fejezem be az egyik oldalt. Majd a másik kicsit már gördülékenyebben megy. Berakva fülembe két kisebb lánccal ellátott fülbevalót vágódok át a gardróbomba. Hevesen kutakodok valami tűrhető szerelés reményében. 20 perc. Ah mindjárt itt van a 'sofőr'.

J.J.

Ismét telefonom csörgése szakítja meg a végtelennek tűnő csendet. Jin az, hm valyon mit akarhat? Lassan felvéve rakom fülemhez közel a telefont. -Szia Hyung, mizu?- beszélek lazán. - Megkérhetlek valamire Nyuszi?- kérdően meredek magam elé, csak akkor hív így ha tényleg fontos dologról van szó. - Eltudnád hozni az egyik barátomat is a partyba?- hallom a hangján ha most itt állna velem szembe, bociszemekkel méregetne. Felsóhajtva rántok vállat.

- Felőlem, de nem szól hozzám nem néz rám és..-közbe szakítja mondandómat. -Az Isten verjen meg Jeon Jungkook azt sem tudod ki ő, miért vagy ilyen elzárkózó?- fölényesen vigyorogva húzom fel cipőmet. - Csak idegesíteni akartalak. - kuncogok. - Nah küld át a címét, indulok.- még a hallban gyorsan befújom magam a kedvenc parfümömmel, majd a kocsi kulcsot felkapva indulok meg a garázsba. Kinyitva az ajtót ülök be.

Elindítom a rádiót amibe egy Scarlxrd szám megy. Pont a kedvencem. Megnyitva az Sms-t indulok el a címre. Realizálódik bennem hogy ez a gazdag környék, vállat vonva hajtok tovább.

Megállok a címnél, az órára pillantok. 20:02. Tiszta pontos vagyok. Lehúzva az ablakot várom a kis kuncsaftot.
Majd mikor kilép ő a kapun a szívem is kihagy egy ütemet...

𝕍𝕒́𝕝𝕒𝕤𝕤𝕫 𝕖𝕟𝕘𝕖𝕞! [𝒥𝒾𝓀ℴℴ𝓀 𝐟𝐟.]✓ befejezetlenWhere stories live. Discover now