J.J.
Eltéve táskámba szendvicseimet, kaptam telefonomhoz ami rezegve jelezte új üzenetem érkeztét. Kivéve zsebemből a készüléket oldottam fel és nyomtam a kis ikonra.
Yoongs.: Csá Haver! A suli kapujánál tali?!
Kookie.: Oks
Ennyivel le tudva csúsztattam vissza telefonomat, nadrágomba. Hátamra csapva táskámat, indultam el a körülbelül 15 perces úton.
Mikor elértem az utca végére, vettem elő cigisdobozom és kivéve belőle egy szálat gyújtottam a füstőlgő bűz rúdra.Áttérve a sulihoz vezető parkra, körbe néztem... Olyan fura érzésem van. Valaki figyel.. Beleszívva a cigarettába, tüdőztem le a számomra éltető füstöt.
Oldalra pillantva tekintettem meg, a park melletti első ház sorokat. Gazdag környék..Szemem forgatva haladtam tovább, gondolat menetemet egy gyors fejrázzással elűzve.
Kiérve a parkból dobtam el, a cigicsikket egy kuka irányába ami bele is ment. Fölényesen mosolyogva mentem tovább. Bekapva egy rágót, szemléltem meg életem megkeserítőjének hatalmas kapujait az utca végéről.
A sulihoz egyre közelebb érve festettem magamra, szokásos pókerarcom. Az épületbe becsődülő diákraj mellett elmenve, vettem észre a pár tagos baráti körömet. Yoongs, Hoseok és Tae. Közelebb menve hozzájuk motyogtam el valami reggelt' szerüséget.
A Sope páros csak bólintott, míg Tae nyakamba ugorva köszöntött. - V, megbeszéltük már!~ kaptam fel hangom. Ijedten elugrott..- Suliba nem ölelgetsz!!~ néztem rá gyilkosan. Lehajtott fejjel sandított bakkancsaira. Amilyen keménynek látszik, annyire érzékeny.
De ezt csak mi tudjuk. Hisz mi értelme lenne elbaszni, a 'rosszfiú' hírnévünket? Rágyújtottunk, nem foglalkozva azzal a ténnyel, hogy kemény öt perce szívtam el az utóbbit, ahogy feltételezem ők is.
Körbe pillantva vettem észre, hogy rajtunk kívül már jócskán senki sincs az utcában, és az iskola udvarán. Vállat vonva dőltem a kapunak. Beszálltam a jó madarak beszélgetésükbe.
Arról szólt a csevely ki, kivel tőltötte a vasárnap éjszakai bulit. Míg Tae egy végzős fiúról számolt be, addig Yoongs egy elsős kicsajról. Hope pedig szemet forgatva csapódott mellém. Érzik róla a féltékenység..
Eldobva a cigicsikket karoltam át Hoseokot. Szegény fiú.. -Na mizu, öregharcos?~ igen míg én és Tae 10.-be, addig ők 11.-be roskadnak. Fejét rázzva bújt nyakamba az idősebb. Nem szeretem, a buzulást a haverokkal. De most tudom, hogyha nem engedem meg neki, könnyen elsírhatja magát helyben.
Hobi hátát simogatva néztem az Alien felé, aki halványan mosolyogva nézett minket. Mit vársz bazdmeg még pusziljam is meg!?.. Szememet forgatva simogattam tovább Hoseokot.
Kibújt karjaimból a kis remény és csapatunk további két tagjára nézett. Hirtelen egy autó állt meg az iskola kapui előtt, kiszállt belőle egy negyven elején járó csinos hölgy, a vezető oldalról.
Az anyósülés felé sandítottam kíváncsiságból. Először egy szürkés-lila hajzuhatagot fedeztem fel. Majd annak gazdájának arcára néztem...aztakurva. Nagyot nyelve haraptam alsóajkamba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕍𝕒́𝕝𝕒𝕤𝕤𝕫 𝕖𝕟𝕘𝕖𝕞! [𝒥𝒾𝓀ℴℴ𝓀 𝐟𝐟.]✓ befejezetlen
RastgeleBeg me for me mercy, admit you were toxic, you poisoned me just for another dollar in your pocket. (regi story, szerintem nagyon nem eri meg folytatnom, osszecsaptam anno, nehez lenne korregalni a hibakat, talan majd ujra kezdem, egy uj konyv formaj...