six part

1.4K 89 12
                                    

P.J.

Időm sem volt lereagálni a fiú tettét, miután belépett az osztály terembe. Tényleg áttette azt a fiút, az előttünk lévő padba..

De miért akar, ennyire mellettem ülni?

Rápillantva esett le, ő az! Akit láttam az ablakon keresztül, majd később az iskola előtt is.. Mindegy koncentráljunk a Bioszra, nem szeretném rontani az ötös átlagomat. A tankönyvbe bújva kezdtem bele a második fejezet olvasásához, mikor elkezdett valamit motyogni mély hangján. -Ne forgasd szuka még a végén kiesik.-

aztakurva, az milyen mély és aww..

Mikor már nem hangjára figyeltem, tudatosult bennem mit mondott. Felpillantok a tanárra aki szemét forgatva, vív farkasszemet a mellettem ülővel, mire felkuncogok. A fiúra nézve veszem észre hogy épp végig mér, mire vörös arccal minden figyelmem, a könyvemnek szentelem.

Miért jövök ennyire zavarba tőle? Nem értem magamat.

Feleszmélve pillantok az órára, ki csengettek. Éppen álltam volna fel mikor majdnem a fél osztály, újdonsült padtársam, és az én padom köré gyűlik.

Mit akarnak ezek?..

Visszaülve válok picit feszülté.  Nem szeretek ennyi embert magam körül látni.. Lefelé sandítva hallgatom végig kérdéseiket de egyre sem merek válaszolni. Az ismeretlen adonisz~

Oh shit már becenevet is adtam neki..

~Kiosztva kettő fiút dőlt a padunkra. Azt sem tudom mit kérdeztek amiért annyira felkapta a vizet.. Nem igazán rájuk figyeltem. Megrázva fejem összpontosítottam a a további kérdésekre. Pontosabban kettőre. Aminek válaszai a '16 éves vagyok' és a 'nem, nem vagyok kapcsolatban' volt.Ezután mindenki kimegy. Az előttem ülő fiúra pillantva, lépek hozzá közelebb végig mérve őt. Nem csúnya, viszont nem mondanám hogy van olyan helyes és izmos mint az adoniszom.

Ki lépek lassan az osztálytermünkből. Keresni akarok valaki olyan embert akivel talán jóba lennék. Körbe pillantva fújtatok egyet.

Mindenki olyan unalmas itt. Átlagos..

Elindulva egy random irányba figyeltem meg mindenkit. Megakadt a szemem, a 3-.dik emeletre vezető lépcső melleti padon. Az a fiú, szőke haja stílusosan áll összevissza.

Ezt hogy? Nekem ha egy száll nem ott áll ahol kell neki, már úgy nézek ki, mint valami megtépett felmosó rongy, de komolyan.

Lentebb pillantva néztem végig öltözetét, hasonló ruha összeállítása van a mai nap mint nekem.

Jóóó te tuti a barátom leszel. Tiszta bestfriends goals-ok leszünk.

Elbambulva megyek közelebb.

Tök ciki hogy ilyeneken gondolkozok. Ahhj Jimin nem csalódtam benned.

Leülök mellé. Kérdően néz szemeimbe. -Sz..szia.. - intve neki, vörösödök el.

Mit is gondoltam? Nem tudok én barátkozni..

𝕍𝕒́𝕝𝕒𝕤𝕤𝕫 𝕖𝕟𝕘𝕖𝕞! [𝒥𝒾𝓀ℴℴ𝓀 𝐟𝐟.]✓ befejezetlenOù les histoires vivent. Découvrez maintenant