ten part

1.3K 99 10
                                    

J.J.

Karcsú derekát egy fekete ing fedi, különösen kiemelve azokat. Lentébb pillantva haladok, feszülős bőrnadrágba vannak bújtatva formás combjai. Édes Szent Szűz Máriám, a sírba akar kergetni..

Gyorsan kipattanok a kocsiból, átsietve a másik oldalra. Mikor elém ér lepillantok rá ajkamba harapva. Hamar helyretéve arcvonásaimat rázom meg enyhén fejem. -Szia.~ köszön rám csilingelő hangjával. Amivel már az első pillanattól levett a lábamról. A hátamon végig futó hidegrázás ellenére kibökök egy sziát.

Kinyitom neki az autó nyílászáróját majd mikor beszáll még egyszer végig mérem. Sóhajba folytva hamis mosolyomat, szállok vissza a volán mögé. Faszom bele, idáig érzem a kurva jó illatát, kibaszott eper és vattacukor kombó, ha jól érzem.
Köszi belső Jungkook, nem beszélek már egyébként is nagyon csúnyán, fokozd még te is bro.
Rá nézek a kis angyalkámra. Megszeppenve bámul, majd mikor szemeimbe téved tekintete elkapja azt. Kuncogva nyúlok a biztonságiövéért, hátra húzódva méreget ijedten.

- Csak az öv..- kuncogok fel aranyosságán. Bekötve magamat is indulok el NamJoon házához. A rádiót felhangosítva vezetek, Chim dúdolva bámul ki az ablakon. Mikor észreveszi magát vörösödve süti le tekintetét. Egyemmeg basszus, hogy a francba tudta így elvenni az eszemet? Hisz alig ismerem.... egyáltalán szeretem? hisz csak egy fiú, egy csodás külsővel. Lehet belül ugyanolyan nagy ribanc mint a többi.

A buliban lassan két órája.:
P.J.

A konyhában a pulton ülve társalgok Jinnel. Mikor idejöttem legalább fél órát kellett várnom mire rám figyelt, mindenkit köszöntött és váltott velük pár szót. Tipikus Jin..

-Na és, miújság mostanság veled Mochi?- elgondolkodok kérdésén, hisz mit is mondhatnék? Teljesen megváltozott az életem és azt hiszem szerelmes vagyok az iskola egyik rossz fiújába, aki amúgy a párod egyik legjobb haverja, és légyszi hozz vele össze? Pff.. még mit nem.

-Hm.. Semmi különös, tengetem unalmas napjaimat.- erre a kezembe nyom egy poharat, beleszagolva fintorodok el. Ehh alkohol.

-Nem kérek!- leteszem  magam mellé.

-Sokkal jobb lesz higgy nekem, és az íze sem olyan rossz. Gyere, megkóstolom veled. Rendben? - visszanyomja a poharat a kezembe.- Mi ez? - szemeibe nézek.

-Likőr. Méghozzá epres. - Nem hallottam még epres likőrről, biztos valami gyümölcslevet öntöttek bele. Vállatvonva húzom le a pohár tartalmát. Ízlelve kuncogok fel, ez nagyon finom. Meglepődve nézek Jinre. Arcomat látva, nevetve önt még poharamba.

-Tudtam hogy édes szájú vagy. - koccintva isszuk meg poharunk tartalmát. Ezt még eljátszva egy párszor, szállok le a pultról nehezen. Kicsit megártott az a pár feles. Hajamba túrva hagyom ott Jint.

Pisilnem kell.. következtetve indulok fel a lépcsőn. A legtöbb házban az emeleten van a mosdó, itt miért lenne máshol? Nagy nehezen felcammogva a lépcsőfokokon, nézek szét az annyira nem is üres folyosón.

Mintha valami tinifilmben csöppentem volna, mindenhol csókolózó párok. Igaz valahol egy nem a pár tagjai.. de mindegy is nem ezért jöttem ide. Betoppanva a fürdőbe nézek a tükörbe. Jobban nézek ki mint gondoltam. A sminkem el sincs kenődve, a hajam pedig pont jól áll.

Elvégezve dolgom veszem az irányt az ajtó felé, de egy kint lévő ember megelőzött, bevágva az ajtót lép be rajta. Én hátra hőkölve nézek fel a fiúra. Ismeretlen arcát látva megijedek.

- Oh, ne haragudj.. nem tudtam hogy bent vagy.. tényleg bocsi - egyből kifordul a helyiségből. -Gyere vissza nyugodtan. Már végeztem. - elindulok ki ő pedig arrébb húzódik. -Mi a neved Törppilla?- duzzogva húzom fel orromat. Méghogy én törpe..

-Jimin, és  a tiéd colos?- hátra pillantva szemeibe, várom a választ. - Jay, de szerintem úgyis fogunk még találkozni. -kacsintva zárja be maga mögött az ajtót. Szemem forgatva megyek le a nappaliba, talán lehet a pia miatt, de most még idegesebb leszek ha valaki rám akar hajtani. Bár ő csak bemutatkozott, és nem is volt olyan csúnya.. ah 

𝕍𝕒́𝕝𝕒𝕤𝕤𝕫 𝕖𝕟𝕘𝕖𝕞! [𝒥𝒾𝓀ℴℴ𝓀 𝐟𝐟.]✓ befejezetlenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora