1. Drarry- "Balsam Katastrofy"- Ciągłe napięcia pomiędzy Draco a Harrym kończą się bójką, która wywołuje niespodziewany, a zarazem oczywisty ciąg wydarzeń. Wizualizacja napięcia w ich burzliwej relacji.
2. Rośka- "Hevel"- Widać gołym okiem, że jest to miłość, ale czy tylko braterska? Czyli to, co działo się przed, w trakcie i po śmierci Rudego. Opowieść składa się z dwóch rozdziałów.
3. Ziam- "Przypadek"- Zayn jest zrozpaczony po stracie swojego chłopaka Nialla. Jego życie zmienia się o 180 stopni, kiedy ktoś przypadkowo potrąci go nieopodal cmentarza. Czy odnajdzie nową miłość? Kim okaże się być jego nowy szef?
4. Tomarry- "Priori Incantatem"- Harry po zakończeniu wojny nie czuje się spełniony, zmaga się z PTSD. Kamień odnaleziony w komnacie tajemnic wysyła go w przeszłość, gdzie Potter spotyka Toma. Co takiego ich połączy? Lub raczej czy Riddle zawsze był potworem, niezdolnym do kochania? Opowieść składa się z trzech rozdziałów.
5. Skrzetuski x Bohun- "дорога на небеса" - Po jednym powstaniu nadeszło kolejne, a Jurko wciąż nie pogodził się z przeszłością. Oczywiście Skrzetuski musiał znów pchać się w kłopoty, dlatego też znowu zostaje posłem. Co zrobi wtedy Bohun? Czy dawna uraza pozostała?
6. Drarry- "Bezsilny"- Czyli jak naprawdę wyglądała scena w łazience na szóstym roku Harry'ego; bo wszyscy potrzebujemy troszkę fluffu w naszym życiu.
7. Daisuke x Haru- "Te ślady są moje" - Policjanci dostają misję złapania mafiozy narkotykowego na imprezie; na początku wszystko idzie zgodnie z planem, jednakże później komplikacje kończą się bardzo wkurzonym Daisuke. Bezwstydny smut więc 18+. Opowieść składa się z dwóch rozdziałów.
Seria zapowiedziana na 30 rozdziałów, zamawiać możecie zarówno shipy jak i historie ;)) Zrobimy co w naszej mocy, by sprostać nawet tym niepopularnym i bardziej wymagającym. Jeden rozdział ma średnio 2000-3000 słów. Możliwa współpraca z innymi profilami, toteż czasem będziecie mogli natrafić na gościnne opowieści. Notki zawsze pod koniec ostatniego rozdziału. Gwiazdki i komentarze bardzo mile widziane.
Pozdrawia i życzy miłej lektury,
Zespół Nabokiiiii; Siejąca Szałwia oraz Karton.
CZYTASZ
Zbiór one shotów
FanficWitamy w naszej drugiej "książce". Natraficie tu na fanfiki z różnych uniwersów, między innymi z: Shadowhunters, Harrey'ego Pottera, Teen Wolf, oraz Sherlocka, One Direction. Oczywiście są to tylko plany- najważniejszą częścią będą Wasze komentarze...