Hermione : Sen kötü kalpli iğrenç bir hamamböceğisin!
Malfoy : Biraz yaratıcı ol Granger, bunu daha önce de söylemiştin.
Hermione : Neden böyle bir şey yapıyorsunuz? Merlin! Kaç yaşına geldik hala benimle uğraşmaktan bıkmadınız mı!?
Malfoy : Alt tarafı bir ödev yaptın, ne kadar bencil bir ineksin.
Hermione : Ödevden bahsetmediğimi biliyorsun!
Hermione : Pansy, Crabbe, Goyle ve senin girdiğin saçma iddialardan çok sıkıldım Malfoy! Hermione dersten kaç alacak? Hermione Harry'le mi Ron'la mı birlikte?
Hermione : Ama bu son yaptığınız gerçekten canımı sıktı. Lanet olsun arkadaşınızı kullanmaktan da mı utanmıyorsunuz?
Malfoy : İddiaya falan girmedik, şimdi ne saçmaladığın hakkında bir şey söyleyecek misin?
Malfoy : Ksks'de Snape'e seninle mesajlaşırken yakalanmak istemiyorum. Konuya gir bulanık.
Hermione : Ne yani bugün Zabini'yi yanıma bana çıkma teklifi etmesi için siz göndermediniz mi?
Hermione : Boşuna inkar etme Malfoy. Derslerde birkaç kez eşleşmiştik, kütüphanede aynı çalışma grubunda bulunduk. O çocuk gerçekten kibar biri ve sizin gibi züppe değil.
Hermione : Öyle birini bile saçma oyunlarınıza alet etmeyi başardınız demek tebrikler.
Görüldü. 18.50
Yazıyor....
Görüldü.
Yazıyor...18.55
Malfoy : Zabini sana çıkma teklifi mi etti?
Hermione : Bilmiyormuş gibi konuşup, aptal numarası yapma Malfoy. Neyse,
Hermione : Sadece, artık benden uzak durun. HEPİNİZ.
Görüldü. 18.59
Yazıyor...
Görüldü 19.00
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAMİONE ///TEXTING
FanfictionMalfoy : Söylesene Granger iksir sınıfından koşarak kaçmanın nedeni amortentia'dan aldığın koku muydu? 🕯️🕯️🕯️🕯️ Dramione Texting Hogwarts Group Texting Slytherin Group Texting Ronsy -TAMAMLANDI-