Tenth

8K 457 238
                                    

                              °Sly°
Draco : Canınız bu kadar sıkıldı mı gerçekten hksjabdk

Pansy : Ne sıkılması? Ve sen az önce random mu attın?

Draco : Bugün yaptığınız şeyi öğrendim. Tamam Potter'larla uğraşmak ve girdiğimiz iddialar gerçekten eğlenceli ama adımızı kan hainine çıkaracaksınız.

Pansy : Ne iddiası? Ihh yine babanın dolabından şarap falan mı aşırdın

Blaise : Ne kan haini?

Draco : Bulanığa çıkma teklifi etmişsin Blaise jdksjs Tüm okul bunu konuşuyor.

Pansy : Draco Lucius Malfoy, random atmayı kesmeli.

Goyle: nE?

Blaise : Ne olmuş?

Draco : Kaç galleon için yaptın bunu cidden?

Blaise : Hiç.

Draco : Hiç? Şaka mısın sen! O bulanıkla ciddi ciddi bir şeyler yaşayabileceğini düşünmüş olamazsın!

Pansy : Sana ne be sana mı teklif etti sanki. Babası mısın aq

Draco : Pansy, biraz olsun ciddi olamaz mısın?

Draco : Lanet olsun, okulda bulanık fantazin için kullanacağın başka kız yok muydu?

Blaise : Ondan hoşlanmam bu teklif için geçerli bir sebep değil mi?

Blaise :Ben senin ve ailelerimizin aksine damarlarımızda akan kanın karakter ve saygınlık üzerinde hiçbir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Muggle doğumlu olması bir suç değil.

Draco : Pansy? Sen ne diyorsun?

Pansy : Bir şey söyleme hakkımız olduğuna dair fikrini nerenden çıkardın?

Draco : Sen de mi? Hadi ama sen de o bulanıktan nefret edersin!

Blaise : Senin aksine son yıllarda daha olgun düşünmeye başladık Draco. Bence sen de denemelisin. On yaşındaki bir çocuktan farklı gözükebilmek için en azından.

Draco : Siz kafayı yemişsiniz.

Draco Çevrimdışı

Goyle : Ne oldu öyle lan

DRAMİONE ///TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin