Eighth

8.2K 477 174
                                    

Draco temkinli bakışlarla Slytherin ortak salonunu süzdükten sonra kapıya yöneldi.

Kızın hemen kapının ardında olduğunun bilinci vücudunda garip bir titreşime yol açtı. Sol elindeki parşömenleri daha da sıkarak sağ elini kapı koluna koydu.

Merlin, mesajlaşmak ne kadar kolaydı. İtiraf etmek istemese de, kızla yüz yüze gelmesi her zaman çok zor olmuştu. Aptal gibi gülmemek veya ağzından bir şey kaçırmamak için sert davranmalıydı ve hep böyle yaptı.

Savaş zırhını giyinmiş gibi dik bir duruş ve yüzüne yerleştirdiği sahte bir nefretle kapıyı açtı.

Sol kaşını kaldırarak kızı baştan aşağı süzdü. Kolunu kapıya dayayıp "Sen akıl hastasısın Granger." dedi iğneleyici bir sesle.

Hermione kütüphaneden geldiği her halinden belli dağılmış saçlarını geriye attı. Kısık ve sinirli bakışlarını Mavi-Gri gözlere dikti. "Ödevlerim Malfoy!" boş elini çocuğa doğru uzattı.

Draco parşömenleri kızın eline bıraktı tavırla. Hermione kağıtları tutup çektiğinde sarışın hala sıkıca tutmaya devam ediyordu.

"Bırakacak mısın?"

Kafasını olumsuz anlamda iki yana salladı yakışıklı büyücü. "Vermeyeceğim. İmzamın yanına adını ekle sadece. Bende kalacaklar."

Kahverengi kaşlar sinirle çatıldı. "Bu ortak bir ödev değil."

"Adını yazarsan öyle olacak." gülüşü bembeyaz dişlerini ortaya çıkardı.

"Ver şunları Malfoy." dedi kız tekrar kağıtları çekiştirdi.

"Kağıtları vermiyorum Granger, adını yazmak istiyorsan yaz. Yazmayacaksan da küçük Gryffindor kulübene dönebilirsin."

"Çok adisin!" diye tısladı kız dişlerinin arasından.

Genç adam umursamazca omuz silkti, Hermione'nin cebinden tüy kalem çıkardığını gördüğünde yüzüne tekrar bir gülümseme yerleşti.

Kız, hızla adını yazıp imza attıktan sonra, gözlerini ondan birkaç santim uzun olan çocuğa kaldırdı. "Senden nefret ediyorum." dedi yapmacık bir sinirle.

Sarışın gözlerini devirdi. "Üzüldüm bulanık. Gitmeye niyetin var mı, yoksa odama mı çıkalım? "

"Aptal." diye mırıldanıp arkasını döndü. Koridorun sonuna geldiğinde yakışıklı büyücünün sesini tekrar işitti. "Sana da iyi geceler Granger."

DRAMİONE ///TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin