Eleventh

8K 446 109
                                    

Pansy : Regl döneminde falan mısın aptal sarışın?

Draco : Ne var?

Pansy : Blaise ile aranızı bozmak için geçerli bir sebebin var mıydı?

Draco : Yaptığı şeyi düşününce başka bir sebep sunmama gerek var mı acaba?

Pansy : Seni tanıyorum Draco, bir haltlar döndürüyorsun ama bakalım.. Beklemedeyim.

Draco : Ne demeye çalışıyorsun bilmiyorum Pansy ama gecenin bir yarısı senin paranoyak düşüncelerinin uykumu bölmesine izin veremem.

Draco : İyi geceler.

Pansy : Senin gecene başlarım!

Pansy : Neden bu kadar aşırı tepki verdin? Onunla birlikte olsa ne olur, olmasa ne olur?

Görüldü.

Çevrimdışı

Pansy : Hemen buraya geliyorsun fare surat!

Pansy : İtiraf etmen gereken bir şey var.

Draco : Ne itirafı? Yat zıbar Pans

Pansy : Bulanık neden bu kadar umurunda? Yani, madem sadece bir bulanıksa?

Draco : Blaise ile birlikte olup, arada bizim yanımıza geldiğini, bizimle takıldığını falan düşünsene.

Pansy : Eee?

Draco : Eee mi? 'Pansy Parkinson ve arkadaşları bulanıkla kanka oldu' dedikoduları seni rahatsız etmeyecek yani?

Pansy : Goyle ve Crabbe ile olmak daha fazla tiksinç olmalı. Ahh büyüdükçe hayatın adil olmadığını anlıyorsun.

Draco : Saçmalık.

Pansy : Saçmalık sensin Draco Malfoy. Ve şunu unutma o aptalları kandırabilirsin ama beni asla.

Draco : Off! İYİ. GECELER. PANSY.

Pansy : Aynen ondan.

DRAMİONE ///TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin