5

3 0 0
                                    

Ertesi gün sınıfa gidip çantasını koydu ve çeteyi aramaya koyuldu .  Bahçedeki çardakta oturuyorlardı .  Mavi yoktu . Mert'ledir diye tahmin etti Okyanus . Toprak ve Çiçek daha gelmemişti .  Sanırım yine geç gelecekler , Toprak' yer ayırsam iyi olur diye düşündü Okyanus . 

Çeteyle selamlaştıktan sonra dün ne olduğunu sordu .  Hepsi bir ordan bir burdan anlatttı .  Okyanus'un anladığına göre Mert'e kızmışlar , birazcık sövmüşler ve eğer Mavi'ye kötü davranırsa onunla bir daha asla konuşamayacağını söylemişler .  Yeni arkadaş grubunun çocuğu dövmediğine sevinmişti . Ardından bahçede dolaşan Mavi ve Mert'e baktı . Şimdilik iyi görünüyorlardı çünkü Mavi mutluydu . 

Tam zil çalmıştı ve çete okula giriyordu ki o sırada Aksu kardeşler de geldi . Toprak , arkadaşlarıyla şakalaştı . Okyanus'a da kaşla göz arasında göz kırptı .  Sonra yanına gelip '' Bana yer tuttun mu sıra arkadaşım ? '' dedi . 

''Çantamı dünkü yere koydum yine yanıma oturursun . ''

'' Artık orası izim mekan sayılır o halde . '' diyerek gülüştüler . Sınıfa girdiklerine Toprak'ın yeri olması gereken yerde başka bir kız oturuyordu . Okyanus , Toprak'la bakıştı . İkisinin  de aklından ayn düşünce geçmiş olmalıydı . Okyanus kızın yanına gitti . 

 '' Affedersin ama oturduğun yer dolu . Başka yere geçer misin ? '' 

'' Asıl sen affedersin ama burda rezerve falan yazmıyor . Ayrıca burda birinin çantası var ve benden önce gelmişti . Hani o gelip kalk dese anlarım da sen ne alaka ? '' dedi ukalaca . Okyanus sinirlenmişti . '' O gelip kalk diyor zaten sana gerizekalı. O benim çantam ! '' kıza doğru sinirli bir adım atmıştı ki Toprak omzundan onu tutup '' Sakin ol kuzu . '' dedi . Ukala kız bu harekete bozuldu ve '' Hm bu kötü çanta seçiminden dolayı anlamalıydım zaten . '' deyip kalktı . 

Toprak bir yandan hâlâ kıza söven Okyanus'u sakinleştirmeye çalışıyordu . Bir yandan da sinirlenince ne kadar cesur aynı zamanda tatlı olduğunu söylüyordu . Öğretmenler zili çaldığında nihayet sakinleşmişti . '' Bu ukala bizi sinirlendirmeye devam edecek gibi .  Galiba ilk düşmanımızı edindik az önce Toprak . '' dedi ve dediği gibi de oldu . 

Denizin KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin