3

4 0 0
                                    

Zil çaldı. Teneffüste Toprak , Okyanus'u diğer arkadaşlarıyla tanıştırdı : Ateş , Hava , Kırmızı , Turuncu , Sarı, Yeşil , Mavi ve Mor . Ayrıca bir de Toprak'ın ikizi Çiçek.
Okyanus gökkuşağı renklerini sırayla isim olarak duyunca bir de üstüne üstlük hepsinin kardeş olduğunu öğrenince kahkahasını zor tuttu . Toprak bunu fark edince kimseye çaktırmadan Okyanus'a gülümsedi .
Ardından Okyanus yeni arkadaşlarıyla ilgili izlenimlerde bulundu . Ateş sinirli ve çevik bir erkekti . Hava sakin , tatlı bir kızdı . Sarı saçları renk olarak Okyanus'unkilere benziyordu . Kırmızı da aynı Ateş gibi sinirli ve fit bir kızdı. Ateş'in kız versiyonu da denebilirdi . Turuncu hakkında pek bir yorumda bulunamadı nedense . O sırada tek düşündüğü bu 6 kardeşin isimlerinin ne kadar tuhaf olduğuydu . Sarı espriler yapıp herkesi güldüren iyi bir erkekti . Yeşil , Toprak'ın kardeşi Çiçek'le kanka olduğuna göre muhtemelen o da doğa aşığı bir kızdı . Mavi felâket güzel bir kızdı . Aşırı güzel masmavi gözleri, küçük burnu , bembeyaz dişleri , kızıl saçları , sevecen kahkahası , buğday renkli tenindeki çilleri ve mükemmel fiziğiyle her göreni kendine aşık edebilirdi . Mor ise 6 kardeşin arasında en şüpheci ve soğuk davrananlarıydı. Mor'la göz teması kurduğunuz an sanki birazdan sizi sorgulamaya başlayacak bir adam görüyordunuz karşınızda. Okyanus bunu fark edince kendine geldi ve ortamdaki sohbete katılmaya çalıştı . Sohbete direkt dahil olamadığı için Toprak yeni arkadaşları hakkında kısa bilgiler vermeye başladı .
Ateş:•son sınıf
•box yapıyor
•kolay öfkelenen biri
•Kırmızı'yla sevgili
Hava:•lise 2
•sakin
•arkadaş canlısı
•Sarı'yla sevgili
Kırmızı:•son sınıf
•eskrim yapıyor
•agresif, sinirli
•Ateş'le sevgili
Turuncu:•11.sınıf
•yemek yemeye bayılan
Sarı:• lise 2
•eğlenceli , neşeli
• güvenilir
•Hava'yla sevgili
Yeşil:•9.sınıf
•Çiçek'le kanka
•doğa sever
Mavi:•lise 2
•iyi kalpli , sakin
•11lerden sevgilisi var
Mor:•lise son
•insanlar hakkındaki izlenimleri doğru çıkar
•şüpheci 

Toprak arkadaşları özet geçtikten sonra zil çaldı . 2. derse girdiler . Okulun ilk günü ve herkes yeni olduğu için tüm gelen öğretmenler kendilerini anlatıp tanışana kadar zaman geçiyordu . Bu sırada da Toprak'la Okyanus birbirlerini daha iyi tanıyabilmek adına birbirlerine sorular sorup sohbet ediyorlardı . Okyanus Toprak'la iyi anlaşabileceğini anladı .  Sanırım yeni okulundaki yeni kankası Toprak olacaktı . Toprak da Okyanus'tan hoşlanmışa benziyordu .  Öğle yemeğine kadar her ders konuştular . Teneffüslerde de yeni çeteleriyle -kalabalık oldukları için onlara öyle demek yanlış olmazdı- takılıp Sarı'nın esprilerine gülüyorlardı . 

Öğle yemeğine geldiklerinde Kırmızı hiddetle masaya vurdu . Okyanus kendisine patlayacağından korktuğu için ne olduğunu sormaya cesaret edemedi fakat Toprak etti : '' N'oldu hayırdır sen yine neye sinirlendin ? '' 

'' Ya bu bizim saf Mavi var ya''

''Evet n'olmuş Mavi'ye ? ''

'' Ha işte onun salak sevgilisi Mert var ya ''

''Ee eveeet ?''

'' Ha işte o mal bu saf Mavi'ye çok kötü davranıyor . Bizim Mavi de mal tabii . Önündekini göremiyor . Bu çocuk kızı sürekli ya üzüyor ya strese sokuyor . Birkaç kez bağırdığını bile gördüm .  Mavi de alttan alıp duruyor . Yahu anlayamıyorum mis gibi kız Mavi bu hödüğün nesini beğeniyor ? Neyse işte bu konuyu ona da açtım ama Mavi anlamak bilmiyor . O yüzdeeen benim bir planım var . '' Bu sırada Ateş geldi . 

'' Ne planın varmış bakalım ? ''

'' E hazırsanız söylüyorum o zaman : Son teneffüs Mert'in yanına gidip onu çıkışa çağıracağız . ''

'' Haydaaa yine o senin 'mükemmel' planların yok mu ? '' dedi Toprak . Diğerleri de ona hak verdi . Okyanus çeteyi yeni yeni tanıdığı için sordu : '' Ee , sonra ne yapacağız ? Dövecek miyiz çocuğu?'' Kırmızı başıyla onayladı ve ekledi : ''Sevdim ben seni , hemen biz olduk . Sadık birine benziyorsun . '' 

'' Evet bu kızı kaçırmayalım iyi destek olur arkadaşlarına .'' diyerek hak verdi Ateş de sevgilisine.

Turuncu ağzına bir sürü yemek varken '' Oo okol çokoşo mo olocok bo plon ? '' diye sordu . Hava da onu anlamamız için çevirerek '' 'Ee ,okul çıkışı mı olacak bu plan ?' diye soruyor . '' dedi . Herkes hep bir ağızdan ''Haa'' dedikten sonra Kırmızı '' Evet aynen öyle olacak ama Mavi'nin  bundan haberi olmasın sakın. '' diye ekledi . Ardından Ateş sevgilisine çak bir beşlik yaptı .

 Mavi yemekhaneye gelirken aklında çeteyle oturmak vardı . Daha sonra Mert onu kendi arkadaşlarının yanına alınca planla ilgili hiçbir şey öğrenmemiş oldu . Mavi'yi gören çete hemen yemeğe gömüldü . 

Okyanus '' Şey aslında benim okul çıkışı planım vardı . Çok özür dilerim ama size katılamayacağım . '' dedi ailesiyle planını hatırlayınca . 

Yeşil '' Oo yoksa sevgilin falan mı var ? '' diye merakla sordu . Toprak'ın yüzü düştü ama Okyanus bunu fark etmedi . O sırada yanlış anlaşılma olmasını istemeyen Okyanus savunmaya geçmekle meşguldü çünkü . '' Yoo hayır hayır öyle şeylerle işim olmaz benim . Koruyucu ailemle plan yapmıştık sadece o kadar . '' Toprak bunları duyunca rahatladı.  Ekiptekiler '' Tamam sorun olmaz gelmemen. '' diyerek onun özrünü kabul ettiler .  

Sarı merak edip sordu : '' Koruyucu aile mi ? Asıl ailene ne olmuş ki ? '' 

'' Şey aslında ben de bilmiyorum ama içimden bir ses onları bulacağımı söylüyor . '' 

" Bence de bulabilirsin . Biz hep senin yanındayız." dedi Hava .
Hava'nın bu sözlerinden sonra zil çaldı. 40 dakikalık uzun öğle arası öylece akıp gitmişti.



Denizin KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin