bölüm 7

16 0 0
                                    

Bu ne demek şimdi ?  ( şöyle açıklayayım. Sen Doruk'u unut. Bu gidişle Orhan seni anlarsın yaaa)  Bana bak iç ses saçma sapan konuşma istersen. Ben Doruk'u nasıl unuturum hem biz birbirimizi çok seviyoruz bunu  herkes biliyor. Orhan mı buna engel olacakmış? haspam hem Doruk gibisini buluşum bırakmam. ( Kız bak aklıma ne geldi. Yani aklımıza geldi. Evet Orhan buna engel olamaz ama belki Doruk engel olabilir. Ne dersin ?)  Aslında doğru. Orhan beni Dorukla birlikte görürse sevgisinden yani eğer seviyorsa vazgeçer. Sevmiyorsa bile benden uzak durur. ( İyide Orhan Doruk'u biliyor zaten. Ona rağmen seviyorsa elden ne gelir ki.) Evet biliyor ama görmesi farklı olabilir.  Helal be iç sesim 18 yıllık ömründe ilk defa düzgün bir şey söyledin.   ( Ah biliyorum. İç sesler diyarında bir fiyakam var Asel hanım. Siz hala kıymetimi bilmeyin.)   Ama benim bu fikri normal bir insana anlatmam gerekiyor. Hem rahat konuşabileceğim hem de Orhan'ı bilen birisiyle.(Koray? hem erkek belki anlar halinden)  mantıklı ama olmaz. Koray'ın nasıl tepki vereceğini bilemiyorum.   (Sevinç?)  olmaz. Yakın olabiliriz ama Sevinç biraz fazla konuşuyor. tehlikeli olabilir.    '' Tehlikeli olabilecek şey neymiş Asel öğrenebilir miyim?''     '' Aaa Ateş selam... Hiç kendi kendime düşünüyordum sadece. Bazen kendimle konuşmak iyi geliyor... Ama deli değilim merak etme lütfe.''       ( Offf Asel bu da çok güzel gülüyor namıssızz. İçim eridi kız.)  '' Merak etme Aselcim deli olduğunu düşünmüyorum. Eve gidiyorum eğer işin yoksa birlikte yürüyelim mi? Sende istersen tabii.''     ''Çok isterdim Ateş ama telefonla konuşmam gerekiyor. Boş yere başını şişirmeye gerek yok. Ama sabah birlikte gelebiliriz istersen.''    '' Olurdu tabi ama yarın hafta sonu.''   '' Aaa doğru ben onu unuttum tamamen.''       '' Şey o zaman eğer yarın için planın yoksa şu kahve borcunu ödeyebilirsin.Hem hiç gezme fırsatım olmadı demiştin. Seni sahil kenarında çok sevdiği bir yere götürmek isterim.''   '' olur tabi çok isterim. O zaman yarın görüşürüz.''    '' Görüşürüz Aselcim.''     ( kız Asel Ateş sanki biraz yürüyor sana. Hayır bu tipte ne görüyorlar anlamıyorum önce Doruk sonra Orhan şimdi de Ateş. Valla pes.)  Allah vergisi güzelliği var vesselam. Ah canım anam arıyor. Duramadı tabi oralarda bensiz.

'' Alo annecim bende tam seni arayacaktım nasılsın?

-...

'' Ben iyiyim annecim merak etme. Okulum bitti eve gidiyorum şimdi. Zaten yarında hafta sonu dert etme yani. 

-...

'' Saçmalama anne yemekleri ısıtırken evi yakmam. Çok şükür o kadar sakar değilim. Tamam bir keresinde yumurta pişirirken perdeyi tutuşturmuş olabilirim ama bu benim değil rüzgarın suçu.

-...

'' Anne beni bana gömmek için mi aradın? Boşver şimdi beni Ahsen teyzem nasıl. Çok özledim onu.

-...

'' Sende ona çok selam söyle. Babamda çok dikkat etsin kendisine hoşçakalın.

En yakın zamanda İzmir'e gitmem gerekiyor. Çok özlediğimi fark etti. Evde tek başına olmak çok güzel bir duygu be. Karışan yok yapman gereken sorumlulukların yok. Oh valla. Şimdi bir şeyler yeyip sabaha kadar film izlerim.  ( sabah buluşman gereken bir Ateş var Asel bilgin olsun ve bunların hiçbirinden Doruk'un haberi yok. umarım öğrenince çok kızmaz. )  Akşam akşam içime kurt düşürme iç ses. Aklıma gelmişken göktaşımı arayayım. En azından sesini duymuş olurum.

( Asel vazgeç artık. Tam bir saattir Doruk'u arıyorsun. Çocuk belki de uyudu.) Saçmalama iç ses yarın haftasonu. Doruk bu saatte asla uyumaz. Ben birde İrem'i arayayım en iyisi okulda nasılmış bugün onu öğrenmiş olurum en azından.

''Alo İrem nasılsın kuzum?''

- iyiyim Aselcim sen nasılsın bir sıkıntı yok dimi

'' yok... aslında var. Doruk'a bir türlü ulaşamıyorum. Yrın hafta sonu bu saatte asla uyumaz. Okulda nasıldı bugün. Davranışları falan?''

RASTLANTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin