'Asel hadisene kızım kaç saat daha bekliyeceğiz seniii"
"..."
" kız kime diyorum çıkardıp attığım velet ses verseneeee" "Ne var be kadın rahat bırakta hazırlanayım." " Sayın Asel hanım lütfedebildiniz çok şükür. Hadisene kızım geç kalıyoruz." "Geldim bacım geldim aaaa. Ayrıca bunu taşınmadan önce düşünecektiniz. Yahu anlamıyorum biz neden herhangi bir şehirde bir aydan fazla kalamıyoruz?" "Sanki keyfimize taşınıp duruyoruz. Yeni ev temizleme hobim mi var benim ?" "Valla bilemem anacık "
"Bana bak sarı cadı almayayım ayağımın altına. Hadi çabuk ol geç kalıyoruz. "Tipik bir anne kız konuşması işte. Ya da artık bana normal geliyor. Saygıdeğer Selma sultanla diyaloglarımız genelde böyle. Boşuna demedim çöpten aldılar diye. Bizde böyle modelleriz işte elden ne gelir?
Babam peder 1. Halil sayesinde seksen bir şehride gezmiş olabilirim. Mesleği gereği göçmen kuşlar gibiyiz. Bir sağaaa bir solaaa sallanıp duruyoruz işte. Meslek dediğim de bankacı haa. Hayır diğer bankacılar oturduğu yerde otururken biz neden gezip duruyoruz bedeviler gibi ( ben bahtsızından oluyorum kesin ). Bu kez saklandığımız şehir Antalya. Aman ne güzel Ankara'nın suyu mu çıktı Allah Allah.
Ankara'dan Antalya'ya gelinceye kadar canım çıktı. Neden mi ? Çünkü saygıdeğer ebeveynlerim doymak bilmiyorlardı.
"Ay Halilll karnım nasıl aç nasıllll aç yavv vallahi anlatamam. En yakın yerde durda karnımdaki sesler azıcık olsun kesilsin. " "Evet ya bende acıktım. En yakın yerde duralım. " ( Acaba bu adam bu aileye nasıl para yetiştiriyor)
"Ya yuh be. Ne var arkadaş sizin midelerinizde? Bir saat önce benzin istasyonunda durduk ya. Aldınız ordan birşeyler yeter artık. Koltukla birleştim resmen. "
" Asel açım yavrum. Aç ayı oynamaz demişler ne yapalım yani Allah Allah"
( Kendini ayıyla kıyasladığına göre birazdan oynamayada başlar canım anneciğim)Sonunda evimize gelebilmiştik. Yeni evim güzel evim. Evimiz güzel ve genişti. (Asel bunu sevdi sjsjjdjdh ) evin en geniş odasına hemen yerleştim. Tek çocuk olduğum için paylaşmak zorunda da değilim. Ohhhh kebap vallahi.
"Asel eşyalarını yerleştir aşağıya gel salata yapacaksın. "
Doymiyler yavv doymiylerr. Geleceğimi yediler ama gene de doymiyler.
"Aradığınız Asel'e şuan ulaşılamadı. Yorgunluktan ölmüş gömülmeyi bekliyor olabilir. "
" Gömmek yerine ölüyü diriltecek anne terliğim var geleyim istersen yanına."
Kesinlikle annemin kızıyım tehtide bakar mısınız. Ah anacık ah.
"Salatana nar ekşisi mi fare zehiri mi istersin valide sultan?" "Dilde 45 numara babaanne terliği gibi. Zevzek "
" Zevzek ne kız anneannem gibiii.'
" Sus kız babaannedi kılıklı birde benim anneme laf ediyir hadi başla salataya acıktım ayoll."
"Vallahi anne ben seni anlamıyorum ya. Acaba sen hamile falan mısın da bu kadar yemek yiyip yiyip doymak bilmiyorsun?"
"Yok Asel seni gördükten sonra bu salaklığa tekrar ulaşamayız dedik ve zirvede bıraktık biz o işleri. Babanla kayınço olduk artık."
Gülerek geçtim tezgahın başına. Başladım bir taraftan şarkı çığırıp (evet sesim gereği çığırıyorum) bir taraftan da salata yapmaya."Selma yorgunluk kahvesi yap da içelim karşılıklı." "ilahi Halil evde eşşşek kadar kız dururken bana yakışır mı kahve yapmak. Hem ben niye doğurdum bu insanımsı şeytanı"
Ve gözler beni bulur...(bana az önce şeytan mı dedi o neyse şuan daha önemli bir konu var ) Dırırııımm
"Ben zaten okumaya çalışıyorum benden daha ne istiyorsunuz yaa. YETER ART..."
-"Sus kız aaa. Alt tarafı kahve yap dedik ne varda kuyruğuna basılmış fare gibi habire bağırıyorsun. " "Kahven nasıl olsun anacık? Karabiber-kimyon ikilisini denemelisin. Bu aralar kapış kapış gidiyor valla."
"Tövvbe Yarab tövbeee " "Bu arada Asel yeni okuluna kayıt yaptırdım kızım. Yeni okulun Atatürk Anadolu lisesi. Hadi hayırlı olsun."
" Bir ara hayrını görürüm inşallah baba ayrıca ne zahmet ettin ya okul falan ne gerek vardı durduk yere masrafa ben kendi kendimi eğitirdim." " ASELLL" " Ne kızıyorsun canım kocacım bırak okumasın okumasın da her gün temizliği ona kitliyim kendi keyfime bakayım bu yaştan sonra" " Yav anne yapma eyleme tamam anneanne yaşında olabilirsin ama bu beni çalıştırmak zorunda olduğunu ispatlamıyor" "ASELLL" annemin ses tonu biraz daha konuşursan ses tellerine çamaşır asarım der gibiydi korktum kııızzz
"O zaman gidem varam da kahve yapam hemideeeee bol küpüklü azucuk karabiber ve kimyonlu aneyin şerefine" (Valla içime ne kaçtı bilmiyorum ama sevdim ha hele gardaş loo)" Buyrun efenimm kendine şef Asel'in mikkemmel türk kahveleri" " Allah'ım biz nerde yanlış yaptık acaba? Halil ben çok dalga geçtim insanlarla acaba ondan mı bu böyle oldu ?" "Yaa gördün mü valide sultan benim böyle olma sebebim senin o yılaaaaannnn dilin"" Alemsiniz valla analı kızlı güldürdünüz beni"
" Asel al şu parayı yarın git forma al kendine beni uğraştırma kendinle."
(Edebiyat yeteneğim kesinlikle annemden geliyor.)
" Aslan anammm beee biliyordum içinde bir yerlerde bir ultraaslan yattığını. Alıyoruz sonunda Cimbom formasını. Gel kız öpem yanaklarından öpemmm. Laylaylayla-
"Kız dur delirdin mi sen öpme bırak aaaa okul forması alacaksın asalak beyinli çocuğum ne Cimbom forması."
"Ah ulan keşke sıksaydın tam yüreğime daha az canım yanardı. Önünde anlı şanlı Galatasaray yazan formayı almak varken lise ismi yazan formaya para mı verilir sorarım sana anam. Babam boşa mı kazanıyor bu paraları. Cevap ver bana valide hanım cevaaaappp."
" Ay Halil biz ne yaptık ya keşke evlat edinseydik. Hiç değilse daha zeki olurdu halası kılıklı kazulet suratlı çöp kovası."
" Ya anne ne diyosun Allah aşkına ya kazulet suratlı çöp kovası nedir ayrıca eksik bu beddua. Devamı şöyle olmalı halası kılıklı kazulet suratlı kürek ağızlı korna burunlu çöp kovası işte şimdi oldu."
"Ay Halil toplama araba gibi çocuk yapmışız ama bir beyin bulamamışız biz buna " "Hanımlar bölüyorum ama bahsettiğiniz kazulet benim kardeşim." (Kardeşini savunurken bile kazulet diyen koca yürekli babam)
" Baba söyledim ya başta hala diye aaaa sen beni dinlemiyor musun"
"Annenden altta kalır yanın yok be Asel. Keşke adını Akile koyaydık da azıcık babannene benzerdin belki."
"Hee koyaydık da katil olaydım kısa zamanda dimi Halil bey tövbe tövbe"
"Neden ki kız Allah Allah nesi var Akile'nin?"
" Tövbe Yarab Halil sen iyi misin yahuu" "Gayet iyiyim Selma neden sordun ki "
" Ne bileyim sanki kafana senin kadar bir odun düşmüş gibi konuşuyorsun"
" Hadi o zaman 1. Halil ve zevcesi 1. Selma size iyi kavgalar ben kaçar. Malum özgürlüğümün son haftası varam gidem de tadını çıkaram"Bir hafta tatildim daha sonra hayırlı okuluma başlıyorum bakalım. Hadi hayırlı olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RASTLANTI
Roman pour AdolescentsSadist bir çocuk düşünün... kimse için değişmeyen, ailesini bile bu uğurda kaybeden bir çocuk... Ya tüm bildiği doğrular yanlış çıkarsa? Olaylardan bir haber hayatını sürdüren Orhan ve hayatına birden bire dahil olan Asel. İyi okumalar...