✗jimin: kendini öldürmeyi hiç denedin mi?
Jennie: Senin denediğine kılıfımı basarım.
jimin: nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?
Jennie: Eğer birisi sana intiharla ilgili bir soru soruyorsa bu sorunun kendisine sorulmasını istiyordur. Basit bir nasılsın sorusunu bile kendine sorulmasını istediği için başkalarına soruyordur.
Jennie: Kendini öldürmeyi hiç denedin mi?
jimin: kim denemedi ki?
Jennie: Ben.
jimin: doğru bedeninde intihar girişimine ait hiçbir iz yok
jimin: ama ruhunda olmadığını nereden bileceğim?
Jennie: Merhaba 19. yüzyıl!
jimin: 19. yüzyılda yaşasanda, 21. yüzyılda yaşasanda değişmeyen bir gerçek var Jennie, insanlar kendilerini öldürür; kimisi bıçakla, kimisi duygularla ve kimiside yalnızlıkla.
jimin: sana bir tavsiye
jimin: kendini öldür
Jennie: Bunu neden yapayım¿
jimin: projede ektiğin kıza ne oldu biliyor musun?
jimin: projeyi tamamlamak için kısa sürede takım arkadaşı bulmadığı için dersten kaldı
jimin: annesi dersleri konusunda katı olduğu için onu evden kovdu
jimin: yaptığı tek şey ders çalışmak olduğundan ve üstünde fazla baskı kurulduğundan kız otuz metrelik bir göktelenin tepesinden atladı
jimin: ama garip kısmı ne biliyor musun?
jimin: bütün bunların olduğunu sen zaten biliyordun
Jennie: Beni yargılandığın için teşekkür ederim. Kendim yetmiyormuş gibi sen de artık suçlunun her zaman ben olduğum mahkemenin içindesin. Hem de bir tanık olarak.
Jennie: Ama şunu merak etmeden edemiyorum doğrusu
jimin: neyi merak ediyorsun?
Jennie: Senin farkını.
jimin: ne farkı?
Jennie: Senin benden farkını.
Jennie: O kız için o kadar üzgünsen ve bütün bunları en başından itibaren biliyorsan neden onun takım arkadaşı olmayı denemedin?
Jennie: Neden projeyi onunla birlikte tamamlayıp, dersi geçememesine ve dövülmesine engel olmadın? Ya da otuz metrelik gökdelenin tepesindeyken neden onu durdurmadın?
Jennie: Sana ve beni yargılamana sadece gülüyorum.
Jennie: Kötü karaktere ders veren kahraman mı olmaya çalışıyorsun? Oysa esas kız öldükten sonra onun intikamını almanın ne anlamı var ki? O yaşarken bu kadar kasmak yerine sadece basitçe proje için ona yardım etseydin şu an o kız yaşıyor olacaktı.
Jennie: Seninle benim aramda bir fark yok.
Jennie: Ben birisini uçurumdan iterken, sen onun uçurumdan düşüşünü sadece izledin. Sonuç olarak kız öldü.
Jennie: Bak sana 19. yüzyıldan bir cümle söyleyeyim. Ben de zamanıyla oralarda yaşamıştım.
Jennie: Ellerinin kana bulaşmaması bir katil olduğun gerçeğini değiştirmez, eğer gözlerinde bir katliam varsa.
(Görüldü✔️✔️)
Jennie: Bak gördün mü? Susuyorsun.
Jennie: Birisini yargılamadan önce mükemmel olduğundan emin olmalısın.
jimin: cehenneme git
Jennie: Nereden geldiğimi sanıyorsun?