Babamın işi yüzünden antalya'ya taşındık ve çok sevdiğim okulumdam ayrıldım. Şuan ise yeni okulumun müdürünün odasındayım.
- sonunda çalışkan bir öğrenci geldi dedi müdür notlarıma bakarken.
Geldiğim okuldaki notlarım iyiydi. Matematiğim türçeden de iyiydi. Çünkü öğretmenimi seviyordum.
-eveet derin şuandan itibaren okulumuza kaydın oldu. Şuan benim öğrencimsin dedi müdür o an kendimi yere atıp ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
Babamla toklaştılar ve bana döndü.
- bu arada sınıfın 6/E dedi müdür.
Bizde babamla arabaya bindik. Ben hala düşünüyordum. Benim geldiğim yer kasaba idi. Bu yüzden her sınıftan bir şube vardı. Burada ise beş sınıf varmış. Son şubede benim oolduğum E şubesiymiş
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet bugün okul ne kadar güzel ne kadar güzel anlatamam.
Sınıfa babamla girdim. Babam panoları inceliyordu. Bende sınıfı o sırada sınıf dolmaya başladı.
- ben gideyim artık serviscinde ayarlanmış. Davut amcaya bincen tamammı? dedi babam bende başımı salladım. Oda gitti.
Hemen orta sıranın en arkasına geçtim. Herkez yerine geçmiş konuşuyorlardı. Ben ise mal mal oturuyordum.
O sırada önündeki uzun boylu çocuk konuştu.
- abim adın ne?
Abimmi pardon malmısın? Aynı sınıftayız. Ha bu arada şansa bakarsak yarın doğum günüm.
- abim derken?
-kaç yaşındasın
-13
- doğum günün geçtimi peki
- hayır yarın doğum günüm
- eee o zaman yarına kadar bana abi diyeceksin abim dedi. Sanırım bu çocuk sınıfın yaramazı. Malı bence. Sonra arkadaşları ile konuşmaya başladı.
Yan sırada benim gibi en arkada oturan iki kız vardı ve konuşuyorlardı.
Diğer taraftaki sırada ise üçüncü sırada oturan iki kız vardı. Ego kokusu geliyordu ama hadi bakalım.
Sonra önümdeki çocuk sınıfa bağırdı sırada ayağı kalkarak.
- gençler aslında ben yusuf değilim ben ahmetim dedi ve gözloüğünü çıkardı. Abi pardonda malmısın diyesim geldi ama komik bir andı herkez gülüyordu. Bende dahi.
Sonra sınıfa hafif kilolu kıvır kıvır kıvırcık saçlı gözlüklü elinde fülüt ve dosyalar olan bir kadın girdi içeri ama hiç kimse onu tınlamıyordu ben hariç.
Masaya vurdu bir süre sonra herkez susup ayağa kalktı.
-günaydın eşek sıpaları dedi gülerek. Allahım bana normal kişiler gelmez ki!
Herkez gülüp yerine oturdu. Ben yeni öğrenci olduğum için soru sorcağını biliyordum. Bu yüzden önümdekilerin tam arkalarına geçtim.
Sonra kıvırcık konuşmaya başladı. Böyle dediğine bakmayın sevdim ben bu öğretmeni. Taliş birşey.
- yeni öğrenci yok sanırım. Olmaması normal. Sizi görünce ben bile gelmem. Olanlarda gitmiş dedi gülerek. Valla mükemmel laf söylüyor.
Sonra biri konuştu. Konuşan kişi yan taraftaki sarı kızdı.
-hocam var var dedi beni göstererek.
Hoca biraz eğilip bana baktı.
-hoşgeldin dedi gülümseyip.
-hoşbuldum dedim sessizce. Ayağa kalktım.
-tanıt bakalım kendini dedi. O sırada millet konuşmaya başlamıştı. Çok da tın yani.
-ismim derin ilhan dedim. Ama duyduğundan şüpheliyim. Çünkü ses artmıştı.
-duyamadım dedi.
-derin ilhan dedim biraz sasimi yükselterek. Gene duymadı.
Benim sinirim baya bozuldu ama.
- HOCAM ARKADAŞLAR SUSARSA SÖYLİYCEM dedim bağrırarak. Herkez susdu o an ego çekil kenarı.
- ALIN SİZE KAPAK OLSUN dedi eli ile kapak yaparak. Ben bu haraketi hayatımda hiç yapmamışdım. Bir hocadan görüncede insan tuhaf oluyor.
Bu sınıfla işimiz var...
👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
Can sıkıntısından yazdığım normal bir kitap. İleride olaylar olaylar olucak. Ve ben bu hocayı çok sevdim nedense😏ileri bölümde açıklarım belki...