6.sınıfın 1.dönemin son haftası
Pazartesi:
-HADİ ALTI B HADİ ALTI B HADİİİİ TAM ZAMANI TAM ZAMANI ŞİMDİİİ
Evet şuan o istemeye istemeye geldiğim okulumun bahçesinde yakantop maçı var. Her sene yakantop ve voleybol maçları olurmuş bu okulda.
Valla bizim okulda her kış kartopu savaşı olurdu. Ama burada kar yağmıyormuş. Aman ne kadar güzel ne kadar güzel.
Şuan bizim sınıfın geçen seneden kavgalı sınıfı b şubesi ile yakantop maçı var. Ben ise yedeğim.
Tamam belki azıcık yakantopu kötü oynuyor olabilirim ama ben ne yapabilirim ki demi?
Ben,çaymaz,yusuf ve kiriş yedek. Sınıfta zaten 5 kız var biri yedek kalmak zorundaymış. Haliyle ben oldum.
Deli sınıfla baya kaynaşmıştım. Bu sınıf harbi deliydi. Olsun bende pek akıllı bir şey değilim.
En iyi kankam imren. Alime ile normal arkadaşız. Ama konuda seviyorum yahu.
Ayşe ve rümeysa ise hiç girmeyelim o konuya. O ikisi takılıyor. Benden uzak allah'a yakın olsunlar.
En sonunda dayanamadım karşı sınıfın tezarühat' larına hemen bizimkilere döndüm.
- bizde tezarühat yapalım dedim.
- yapamayız bak onlara çok kişi yapıyor tearühatı bizim sesimizden olmaz dedi yusuf. Bir deneseydik be.
-yapalım bence abi dedi kiriş.
-aynen dedi çaymaz.
- sen bir sus lan dedi yusuf çaymaza. Çaymaz baya şeydi. Nasıl desem baya eziliyordu. Kardeşim gibi küçücük birşeydi.
Sonra yusuf elini ağzının kenarlarına götürdü. Sesi yankılansın diye.
-KARA TREN GELİYOOOR dedi. İşte bu be.
-EEEE YALLAH dedik
-DUMANIDA TÜTÜYOR dedi.
-EEEEE YALLAH dedik.
-ÇEKİLİN YOLDAN 6/E GELİYOR dedi.
-6/E,6/E,6/E,6/E bu sefer alkışlayarak ritim tuttuk ve hep beraber bağırdık. Sınıf bize hafif gülüp oyuna devam ettiler. Enerji geldi tabi.
Dakikalar birbirini kovalarken en sonunda karşı sınıfta sadece beyza kalırken bizde ise İmren kalmıştı. En sonunda İmren beyzayı vurdu ve oyun bitti. Biz kazandık ya.
Yarım saat sonra
- hile yaptınız be.
- ne hilesi lan ezik.
Şuan ortalık cehennem gibiydi. Bizim sınıf ve altı b kavga ediyordu.
A,c,d şubeleri ise salak salak ooo diyorlardı. Hani öğretmen, öğretmen yok iyide.
Neyseki gerçek kavga yoktu. Sadece bağrışmalar. Sonra bir şey oldu.
Biri kuvvetli bir şekilde ıslık çaldı. Bir baktım herkez sınıfa girdi bende sınıfımla. Çünkü okulun uzun ince sopalı hocası mehmet hoca geldi. Herkez bir kaçışıyor. Orası ayrı bir komedi.Sınıfa girer girmez herkez gülüyordu. Kazandık tabikide niye gülmeyelim be.
Salı:
Dünkü savaşı atlatdığımıza göre bugün inşaallah bir şey olmaz diye dua ediyordum içimden.
Sınıfa girdim imrenin yanına gittim.
-günaydın
-derin?dedi şaşkınca.
- efendim dedim
- yandın dedi kıyafetimi gösterip. Baktım kıyafetime yok, hiç birşey yok.
- ne olmuş ki dedim.
-böyle giyinmek yasak knk mehmet hoca dövüyor çok kötü dedi.
Baktım üstüme sadece bir kapri ve sıfır kol takımım vardı. Ne yani yasak mı?
-ciddimisin ben kızım banada mı vurur?
-bugüne kadar hiç bir kıza vurmadı dedi. İçim rahatladı ve bir oh çektim.
- çünkü hiç bir kız böyle giyinmedi dedi alime.
- ya ben ne yapcam çıkmasam sınıftaan hiç?
- en sonunda çıkmak zorunda kalcan dedi İmren.
- dur bende ceket var dedi alime. Uzattığı ceketi giydim.
- eeee kapri nasıl olacak?dedim korkuyla. Mehmet hocadan ilk dayak yiyen kız olamak istemiyorum! Acaba bir ceket daha bulup dizimemi bağlasam. Yok daha neler!
- işte ona yapacak birşey yok knk dedi İmren üzgünce.
Okul çıkışı
Hemen koşa koşa servise bindim. Bir gün daha bitti valla. Bu gün pantolonu aşağı çekip durdum. Sonra rahatsız olup yukarı çekdim. En sonunda da bana vuramaz vurursa babamı ararım diyip gezdiydim ortalıkda.
Ve dayak falan yemedim. Mehmet hoca bugün bahçe nöbetçisi olsa bile görmedi. O yangın merdivenlerinin kapısımda içeri bağrıyorsa ben diğer kapıdan gidiyordum. Yada tam tersi oluyordu. Aradada yemek hanenin oradan giriyorduk. İmrengil hep benim yanımda oluyordu. Baya iyi anlaşıyorduk onunla.