₱ⱤØⱠØ₲

285 27 9
                                    

" Viața mea deveni una monotonă,una de care pot spune că nu avea nici un sens odată cu plecarea ta...
Mi-am pus trecutul în ramă și am ales să mă las ghidat de prezent.
Dar unele lucruri nu pot fii schimbate la fel ca și trecutul care mereu mă v-a urmări...

Aș minți dacă a zice dacă tot ce a fost între noi am uitat,dar nu pot.Totul e ca o dilemă ,un jos de puzzle neterminat,caut răspunsuri concrete la zecile de întrebări care îmi străbat mintea,dar gânduri întunecate și ultimele tale vorbe îmi răsună în cap ca un cântec,o strofă care e cântată la infinit.
Vreau să cred că m-ai iubit și cã tot ce ai făcut a fost doar o greșeală nevinovată.Tu m-ai învățat cum sã iubesc dar totul a fost doar o minciună încă din ziua când ai plecat.Nu te condamn asta așa a fost să fie,însă doare să știu cã ai plecat făcându-mă să dau vina pe destinul care ne-a unit și tot el ne-a despărțit.Și cred că tot din cauza lui am devenit cine sunt acum...

O persoană,un bărbat a cărei carieră de Idol începu-se doar odată cu plecarea ta și deasemenea o persoană complet diferită.Una plină de resentimente.Singurul fapt care mă mai ține în viațã e Ea!Muzica care sunt sigur că ea nu v-a abandona niciodată!

"Într-o lume unde oamenii se iubesc e doar o aluzie!"

Dar totul s-a spulberat din momentul când "Ea" apărut.
Total diferită la aspect dar același persoană ca prima mea iubire.
Același gesturi în căutarea adevărului,o arie complet diferită de multe alte fete dar același suflet cât și îndrăzneală ca ea.Fără să vrea îmi intrase pe sub piele.Ceea ce o caracteriza era felul ei enervant de a fi și deasemenea vorbele aspre pe care le zicea.Un lucru diferit de Rose.
Dar într-un fel sau altul găseam o asemănare foarte mare între cele două.
Același privire intensă unde mă pierdeam dar cum putea fii adevărul când privirea ei era cel mai adânc abis pe care îl văzusem în viața mea?
Un abis de care vroiam cu orice preț să mă aventurez dacă ea îmi era alături...."

Fake Love/P.CY

©TheStarryNight

În curând...

*************************
Heii șteluțele mele m-am întors cu o nouă carte sper că cât de cât v-am stârnit interesul unor dintre voi.
Nu știu când voi posta la ea dar sper că curând😇❤❤

ᎷᎩ ᏗᏒᏒᎧᎶᏗᏁᏖ ᏰᎧᏕᏕ  |Ꮲ.ᏟᎽ.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum