2. Objevení

83 9 1
                                    

Konečně jsem dopila čaj a zvedla se od stolu. Hrnek jsem si po sobě umyla a došla jsem nahoru do svého pokoje. Převlékla jsem se do plavek, protože jsem se chtěla zkusit vykoupat a vzala jsem si na sebe vzdušné šaty. Sešla jsem schody a namířila jsem si to k východu. Nezamikala jsem, protože jsem věděla že nikdo v okolí není. Tak jsem pouze zabouchla a šla pomalu z kopce dolů ke břehu oceánu. Když jsem už byla dole tak jsem se nezastavovala a rozběhla jsem se přímo do vody. Skočila jsem tam tak zvaně šipku a vynořila jsem se nad hladinou. Chvilku jsem si plavala a asi po pěti minutách jsem vylezla z vody. Všimla jsem si té jesnkyňky a šla pomalu k ní. Vchod té jeskyně byl nízký, tak že jsem se musela chvíli plazit po zemi.

Byla jsem ve vnitř té jeskyně a pomalu jsem šla po chodbě. Všude tam kapala voda ze stropů a já šla furt rovně. Po asi jedné minutě jsme došla k zatáčce, která byla z oužená a já jsem se tam jakž takž prorvala. Ještě že jsem tak hubená. Řekla jsem si v duchu. Poté jsem tam spatřila menší jezírko a všude kolem toho jezírka byli malý potůčky vody. Celá jeskyně byla obložená ze zvláštních kamenů a nad jezírkem byla menší díra přes kterou šlo vidět na nebe.

Napadlo mě se podívat do toho jezírka, abych věděla kam vede. Svlékla jsem si šaty a hodila je na kámen, který tam byl. Sedla jsem si na okraj jezírka a namáčela si jenom nohy. 3, 2, 1 a skočila jsem do jezírka. Když jsem byla pod vodou tak jsem rychle otevřela oči, ale ne na dlouho. Sůl se mi dostala do očí a jediné na co jsem myslela, bylo to, se dostat co nejrychleji z vody. A taky jsem udělala. Hned když jsem vylezla tak jsem si šla pro šaty a utřela si do nich oči a sedla si na ten kámen. Když jsem viděla rozmazaně, tak se mi zdálo jako kdybych viděla v jezírku vynořit hlavu a hned se zase potopila. Myslela jsem si že se mi to asi zdálo a snažila jsem se dál rozkoukat oči.

Když jsem se konečně trochu rozkoukala,  tak jsem vyšla ven z jeskyňky a došla si domů výplachnou oči. Hned co jsem si je vypláchla a viděla jsem už dost dobře, tak jsem se rozhodla tam jít znova. Ale vzala jsem si potápěčský prýle a šnorchl plus ploutve a vydala jsem se do ty jeskyně znova. Když jsem konečně stála u jezírka, tak jsem si nasadila brýle, šnorchl a sedla si na okraj jezírka. A oblékla si ploutve. Pomalu jsem se sklouzávala do vody. Pomalu jsem se ponořila pod vodu a rozhlédla jsem se. Všude jsem viděla krásné kameny a menší chodbičku do samotného oceánu. Úplně na dně byl čistý písek a mušle. Poté co jsem se rozhlédla tak jsem plavala směrem do oceánu. Vyplavala jsem nad hladinu a rozhlédla se. Předemnou byl menší útes, tak jsem na něj vyšplhala a odpočinula si.

Za ani ne deset minut jsem skočila spádky do vody a podplavala kameny. Pomalu jsem plavala spádky k jezírku. Vynořila jsem se v jezírku a pomalu jsem lezla ven. Sundala jsem si ploutve, šnorchl a prýle a pomalu sem se vydala z jeskyňky. Ještě než jsem šla domů, tak jsem si lehla do trávy kousek od břehu oceánu. Na chvilku jsem zavřela oči... Po chvilce jsem usnula...

SIRÉNA ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat