Vzbudila jsem se kolem sedmé hodiny ráno. Vedle mě spal Bill. Pomalu jsem vstala a začala se převlíkat do kraťasů a tílka. Billa jsem nevzbudila, tak jsem pomalu vyšla z pokoje. Došla jsem potichu dolů ke vchodovím dveřím a vyběhla ven. Běžela jsem z kopce k oceánu. Na nic jsem nečekala a skočila jsem do vody. Pomalu se mi začala měnit nohy v ploutev.
Vplula jsem do hlubin oceánu. Ostatní Sirény tam měly poradu. Pomalu jsem připlula k jednomu kameni a poslouchala.
"Prej jí našli a dělali na ní pokusy." Řekla jedna ze Sirén.
"Ne podle mě jí prodali někam do ciziny." Řekla další.
A takhle se hádali.
"Dost, ticho tady bude!" Zarazila je královna, která zrovna připlula.
"Já vím přesně co se stalo." Řekla královna a posadila se na nejbližší kámen."Našli a zajali jí u vraku lodi. Odvezli jí neznámo kam. Prodali jí jednomu muži a ten jí vystavil do akvárie. Byla jako atrakce." Když to dořekla, tak chvíli bylo ticho. Najednou se začali hádat. To už jsem nevydržela, protože jsem měla hlad a já něco musela sníst.
Vyplula jsem od kamene k Sirenám. Všichni se na mě podívali a hned mě drželi v obětí. "Jak jsi to dokázala?" Všechno jsem jim vyprávěla. Za to mi dali kousek ruky od poslední kořisti...
Když jsem jim všechno dořekla, tak už jsem plula směrem k domovu. Vyšla jsem z vody a vystoupala kopec nahoru. Byla jsem čistá a suchá. Otevřela jsem dveře a vešla jsem dovnitř. V kuchyni seděl Bill s tátou. Sedla jsem si k nim. "Nechceš něco k jídlu?" Zeptal se táta. "Ne dobrý já už jsem jedla." Usmála jsem se na tátu.
Bill se na mě podíval tím jeho sexy pohledem. Já jsem na něj mrkla a pousmála se. Zjistila jsem že je Neděle, takže jsme celý den nic nedělali jen odpočívali...
Další den ráno jsme už byli na cestě do školy. Táta nás vyhodil před vchodem. Namířili jsme si to dovnitř...
Ve škole se moc nic nedělo a když skončila, tak jsme vyšli ven. Měla jsem divný pocit. Nikde nikdo nebyl, ani živáček. Stálo tam jedno velké autu. Spatřila jsem toho muže který si mě koupil. Hned nás obklíčili. Nevěděla jsem co mám dělat. Jediné co jsem řekla bylo..."Našli nás."...
Zavřeli nás do auta a někam nás odvezli. Dali nám přes oči nějakou masku aby jsme nic neviděli. A někam nás pomalu dovedli. Celou dobu jsem se držela Billa za ruku. Když nás chtěli oddělit, tak jsme se naposledy přitáhly do obětí. Potom jsme se pustili a já už Billa necítila...
Co se stane s Didi a Billem se dozvíš brzy...❤👌🏻
Nezapomeň mácknout hvězdičku...🤩🤩🤩🤩🤩🤩 Děkuji že čteš.😍
(Trošku krátké, ale to se jednou nezblázní😂)
ČTEŠ
SIRÉNA ✔
Fantasyje to o holce jménem Diana přezdívají ji Didi. Když se přestěhovala k velkému oceánu, tak věděla že není něco v pořádku...