Kaitlyn se vydala v ten čas kdy a kde měla být. Královna tam už čekala. "Dobrý" Řekla Kaitlyn a uklonila se jí. "Promiň te mi to ale já bojovat nechci." Řekla a už chtěla plout pryč. Královna jí chytila za ruku. "Bylo mi to jasný, bojovat by chtěl jen ten kdo touží po mém trůnu a ty to nejsi. Jsi tak hodná a milá, zasloužila by sis více než je vládnout." Usmála se na ní královna.
"Chci si jen žít normální život s rodinou." Řekla Kaitlyn a sklonila hlavu. "Tak můžeš jít je to na tobě. Je to tvůj život, tak si ho taky užij." Řekla nakonec mile královna a pustila jí.
Doma všechno vyprávěla a byla šťastná že nemusela bojovat s královnou. Do školy chodila, učila se velice dobře a všichni jí obdivovali. Nikdy si neprošla šikanou, protože je uměla odbýt a pořádně potrestat. Byla prostě dokonalá.
Někdy si zaplavala v oceánu a užívala si svůj život. Nikdo o ní nevěděl že je siréna a natož že má schopnosti. Bylo to pro ní tak lepší.
Rostla do krásy a už byla na střední. Potom na vysoké a dokonce už bydlela s přítelem. Měly spolu dvojčata holku a kluka. Oba měly dvoubarevné oči a dokázali to co ona. A takhle se to předávalo generace po generaci. Jejich rodina se stala nejznámější v oceánu. Dokonce Kaitlyn syn se zamiloval do královny a také měly potomky. Takže naše rodina začala padat do královské rodiny.
Časy utíkali jako voda a když někdo zemřel ze Sirén tak se proměnily na oceánskou pěnu nebo další část vody. Koloběh života...
Snad se vám příběh líbil... Ocením každý koment. ❤
Ten konec jsem odbila já vím, ale ten příběh jsem začala psát dávno a už mě omrzel, takže tak. :)
Díky že si se dostal/a až sem!
Omlouvám se za chyby...
ČTEŠ
SIRÉNA ✔
Fantasyje to o holce jménem Diana přezdívají ji Didi. Když se přestěhovala k velkému oceánu, tak věděla že není něco v pořádku...