9. V zajetí

43 9 0
                                    

Ráno mě zase probudil budík. Zamáčkla jsem ho a šla se obléct. Poté jsem se šla nasnídat a udělat hygienu. Vyšla jsem z koupelny a vzala si věci. Namířila jsem si to dolů k východu. "Didi už tam budu!" Zakřičela mamka z koupelny. Já jsem se opřela o zeď a otevřela jsem mobil. Nová zpráva od Billa... Otevřela jsem jí a četla.

Promiň Didi dneska nejdu do školy. Musím pomoct hledat jedno stvoření a oni mě na to potřebují. Snad to bez mě zvládneš😘😂

Hned jsem mu na to odepsala...

Neboj se Billy, zvládnu to... A nemohla bych vám pomoct? 🙏🏻😅

Napadl mě dobrý plán jak jim pomoct a přitom nepomoct... To znělo divně. Bill odepsal...

Jasně sraz v přístavu... Vyzvednut si tě tam😘😘

Když jsem si to přečetla tak jsem byla ohromě nadšená. "Mami?! Dneska jdu pomoct Billovi s jednou důležitou věcí." Mamka už pomalu vycházela z koupelny a koukla na mě "To zase nepůjdeš do školy? Kam chceš vzít?" Zeptala se mě. Už viděla na mém pohledu že s tím nic neudělá. "K přístavu. Díky mami!" Odpověděla jsem jí a pořádně jsem mamku objala. Poté jsme nastoupili do auta a už jsme jeli.

Když jsme byly na místě, tak mě mamka vysadila před přístavem. Rozloučila jsem se s ní a pomalu jsem šla za Billem, kterého jsem viděla stát před vchodem. Šly jsem naproti sobě a když jsme byli u sebe tak jsme se objali a políbili. "Tak pojď Didi už chtěj vyplout" Chytl mě za ruku Bill a táhl mě už k připravené lodi. Vstoupili jsme na loď a Bill šel za kapitánem říct že už jsme všichni. Loď vytáhla kotvu a pomalu jsme vyplouvali na oceán.

Bill přišel ke mě a vzal mě za pas. "Krásná romantika nemyslíš?" Usmál se na mě Bill a já kývla hlavou na souhlas a také jsem se zasmála. Po zhruba půl hodině zakřičel kapitán ať se připravíme. Bill šel směrem ke kapitánovi a já šla sním za ruku. "Kapitáne tady se potopily ty lodě? Nebo..." Zeptal se Bill, ale ještě nestihl doříct to co chtěl a kapitán mu vrazil do ruky potápěčskou výbavu. "Ano tady někde. Prohledáme vrak lodí aby jsme zjistili co se stalo a našly ty příšery." Bill jen kývl hlavou a podal mi to výbavu a potom si vzal tu svou.

Já jsem si uvědomila že po mně budou  chtít abych šla do vody s nimi. Ale to jsem nemohla. Všichni se už oblékali a já tam jenom stála. "Na co čekáš Didi? Oblíkej se " Řekl mi Bill. "Nemohla bych se obléct jinde?" Usmála jsem se na Billa a ten mě odvedl do kajuty. "Tady se už nestydíš?" Usmál se na mě lišácky a podal mi šnorchl. "Tady už ne " Odpověděla jsem a začala jsem si svlékat triko a legíny. Bill se na mě usmál a čekal na příležitost až budu úplně nahá. Když jsem byla nahá tak ke mně přišel blíž a přitiskl si mě k sobě.

Začaly jsme se líbat. Bill mě zase líbal úplně všude kde to šlo. Opatrně mě položil na postel a nepřestával líbat. Asi po pěti minutách nás přerušilo ťukání na dveře. "Už jste hotoví? Už budeme muset jít." Řekl hlas za dveřmi a Bill mě naposledy políbil a slezl ze mě. Já jsem se rychle oblékla a vyšly jsme z kajuty. Když jsme přišly nahoru tak už všichni začali skákat do vody. Byl mi nasadil šnorchl a brýle a hned potom skočil do vody. "Já čekám didíku " usmál se na mě Bill. Bill mi vymyslel přezdívku... Usmála jsem se a už jsem chtěla skočit za nim, ale zarazila jsem se.

Já tam nemůžu skočit vždyť se proměním. Sáhla jsem si na vlasy jestli tam mám diadém, ale neměla. Nechala jsem si ho doma na stole. Když jsem už chtěla couvnout a říct že nepudu, tak mě stihl ze zadu někdo strčit a já spadla do vody. Rychle jsem se vynořila a chtěla vylézt, ale pozdě nohy se mi začaly měnit v ploutev. Bill řekl "Tak jdeme se potopit" Usmál se na mě a potopil se. Já jsem toho využila a potopila jsem se taky. Už jsem byla proměněná a já viděla Billa jak se snaží dostat co nejníže. Ulevilo se mi že se na mě nekoukal, tak jsem rychle od plavala za největší koráby.

Chvilku jsem tam pozorovala potápěče a na Billa jsem úplně zapomněla. Vytratil se mi z dohledu. Nevěděla jsem jakém to je. Bylo jich tam asi šest. Najednou jsem zahlédla jak jeden plave směrem ke mně. Já jsem si toho všimla a v plavala jsem do vraku lodi. A teď jsem si všimla toho že za mnou plavou úplně všichni až na dva ty připravovali síť. Chtěla jsem rychle zmizet, ale to se mi nepovedlo. Něco mě zasáhlo do ploutve. Vypadalo to jako... Jako... Uspávačka... Než jsem se stačila porozhlédnout už se mi zavírali oči. A za chvilku jsem všude viděla tmu.

SIRÉNA ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat