V pondělí ráno jsem vstala kvůli budíku, který mi zvonil. Zamáčkla jsem ho a ležela jsem dál. "Pondělí !!!" Vyhrkla jsem a rychle jsem vstala z postele. Už jsem málem zaspala tátu, který na mě už čekal v kuchyni. Doběhla jsem si udělat hygienu a hned jsem běžela za tátou. Nestihla jsem se ani nasnídat, tak mi táta dal peníze na svačinu. Vzala jsem si tašku a šla k východu a nastoupila jasem do auta. Táta si sedl ke mně a nastartoval auto. "Tak co jak se cítíš?" Zeptal se mě táta. "Už úplně v poho tati." Usmála jsem se na tátu a jeli jsme do školy.
Po asi třiceti minutách mě táta vysadil u školy. "Ať se ti daří, ahoj Didi." Usmál se na mě a já jsem odpověděla díky a ahoj. Zabouchla jsem dveře od auta a namířila jsem si to ke skříňce. Odemkla jsem skříňku a vzala si učebnice poté jsem zabouchla a šla do své třídy. Sedla jsem si na svoje místo a položila si učebnice na lavici. Hned po mně přišel Bill s úsměvem na tváři a sedl si vedla mě. "Kde si byla minulý týden?" Zeptal se mě Bill. "Nebylo mi dobře zvracela jsem." Odpověděla jsem a najednou zazvonilo na hodinu.
Do třídy vtrhla učitelka s papíry v ruce. "Tak třído, dnes si napíšeme test z toho co jsme brali minulý týden." Řekla hlasitě a položila papíry na stůl. "Paní učitelko, ale já jsem tady celý týden nebyla nevím co jste brali." Přihlásila jsem se hned když začala pomalu rozdávat papíry. "Měla jsi si to zjistit." Řekla naštvaně učitelka, ale já hned pokračovala. "Jak jsem si to měla zjistit když doma nemáme WiFi a navíc jsem byla ráda že jsem neumřela v bolestech." Naštvala jsem se na učitelku a pořádně jsem jí to vysvětlila. "Tak si to napíšeš příští týden a zjisti si z čeho budeš psát." Řekla už klidnějším hlasem a já jsem kývla na souhlas. Podívala jsem se nenápadně na Billa a ten se na mě koukal a smál se.
Po hodině jsem se zeptala Billa. "Bille řekneš mi z čeho jste psaly prosím?" Bill se usmál a řekl. "Povím, ale je to na dlouho. Rovnou bych ti to i naučil." " A nechceš ke mně domů tam bude klid." Zeptala jsem se Billa a on kývl na souhlas.
Po škole mi volal táta jestli už na něj čekám já řekla že ano a rovnou jsem se ho zeptala jestli k nám může Bill. Táta se trochu zasmál a řekl že může poté to položil a my s Billem jsme čekaly dokud nepřijede. Po asi čtvrt hodině přijel a sedly jsme si do auta. "Dobrý den" Řekl Bill a usmál se. "Ahoj Bille tak ty jdeš učit Didi Matiku jo?" Zeptal se táta podezíravě a pomalu vyjel. "Ano snad jí to naučím." Pousmál se Bill a šťouchl do mě. "A nemáte spolu něco? Nějaký vztah nebo tak?" "Ne tati nemáme a přestaň se ptát." Vyhrkla jsem na tátu a zbytek cesty bylo ticho.
Když jsme dojely domů tak jsme si to s Billem namířili do pokoje. V pokoji jsem hodila tašku na zem a dala jsem si diadém do vlasů. Bill přišel hned za mnou a sedl si na postel. Já jsem zavřela dveře a sedla jsem si naproti němu. "Tak můžeme." Usmála jsem se na Billa. "Proč jsi si dala ten diadém do vlasů?" zeptal se Bill a cítil se uraženě. "Vždycky to doma nosím jsem už zvyklá." Odpověděla jsem a Bill jen pokrčil rameny a vyndal učebnici a sešit. A začal vysvětlovat rovnice.
Po zhruba dvou hodinách jsem to pochopila a Billovi se konečně ulevilo. "Máš hlad?" Zeptala jsem se Billa a on odpověděl že má. Došla jsem dolů udělat čínskou polévku a donesla jsem jí zpátky do pokoje. "Díky Didi jsi hodná." Řekl byl nadšeně a vzal si polévku. Sedli jsme si k mému stolku a začali jíst. Bill s těmi nudlemi dělal kraviny tak jsme se smály na celý dům. "Nevadilo by kdybych u tebe přespal už se mi nechce jezdit domů." Zeptal se mě Bill. "Můžeš ale jedině v mé posteli jinde tady není kde spát." Usmál jsem se a Bill kývl hlavou na souhlas.
Po zhruba dvou hodinách se začalo stmívat. "Bille nechceš k oceánu při západu slunce je nejhezčí." Bill odpověděl že jo tak jsem ho vzala za ruku a táhla ven. Šly jsme dolů po stráni až jsme došly ke břehu. Voda byla krásná a najednou se Bill zeptal. "Nechceš se koupat?" Já jsem vrtila hlavou že ne, ale to už bylo pozdě Bill se svlékl do trenek a vběhl do vody. Já jsem tam stála jako sloup. Co když zjistí kdo jsem to už by mě nechtěl... Od myšlení mě vytrhl Bill. "Didi je vážně teplá." Já jsem se usmála a začala jsem se svlékat do spodního prádla.
ČTEŠ
SIRÉNA ✔
Фэнтезиje to o holce jménem Diana přezdívají ji Didi. Když se přestěhovala k velkému oceánu, tak věděla že není něco v pořádku...