Ahoj já jsem Didi s blond vlasy a zelenýma očima. Jsem hubená a né moc vysoká. Je mi 15 let za týden 16. Bydlela jsem nedaleko Tichého Oceánu, ale kvůli dluhám jsme museli i s rodiči opustit náš dům.(kvůli exekuci). Mamka už vyhlídla nový a hezčí domek u oceánu. Když jsme seděli zbalený v autě, tak jsme už byli rádi že nás exekuce nebude optěžovat. Po asi 30 minutách jsme dorazili do cíle. Zajeli jsme ke garáži toho domu. Vystoupili jsme z auta a vyndali kufry. Táta odemkl a vešli jsme dovnitř. "Čekala jsem to horší". Řekla jsem a šla si pomalu prohlédnout celý dům. Potom co jsme ho prošli, tak se mi zalíbyl jeden pokoj nahoře vedle koupelny. Dole byla kuchyň, jídelní místnost, obývák a vzadu ložnice. Na hoře jenom jeden pokoj s balkonem a koupelna. Pomalu jsem si začala vybalovat do skříně a poliček.
Když jsem dobalila došla jsem si dolů do kuchyně podívat na mamku jak vybaluje a nakonec jsem jí pomohla taky. Když jsme to dodělali, tak jsem se šla podívat ven. Naše zahrada nebyla oplocena a kolem nás nebyl vidět ani jeden dům. Jediné co šlo vidět byl obrovský oceán. Rozhodla jsem se jít k oceánu podívat. Na břehu oceánu byli velké kameni a písek. Pomalu jsem se vydala po pěšince dolů ke břehu oceánu. Po ani ne 3 min. jsem se dotýkala vody z oceánu. Rozhlížela jsem se kolem sebe a uviděla jsem menší jeskyni. Když jsem se chtěla podívat do ní, tak mě zavolal táta na jídlo. Vyběhla jsem co nejrychleji kopec nahoru a zamířila si to k našemu domu.
Otevřela jsem vchodové dveře a vběhla jsem dovnitř. Zabouchla jsem dveře a sedla si ke stolu k rodičům. Řekli jsme si dobrou chuť a začali jíst. Po jídle jsem měla umýt nádobí, tak jsem začala s mytím. "Proč nespravíte tu myčku?" Zeptala jsem se. Táta jen odpověděl. "Jednou to snad vydržíš" a šel se podívat do garáže. Mezi tím mamka uklízela v ložnici.
Když jsem konečně domyla nádobí, tak jsem se rozhodla jít do pokoje. "Didi pojď si pro vysavač a vysaj si pokoj!" Zařvala na mě mamka ze zdola. "Ano mami už jdu!" Odpověděla jsem jí a seběhla si dolů pro vysavač. Mamka mi podala vysavač a já šla zpátky do pokoje si vyluxovat. Po chvilce jsem měla hotovo, tak jsem vrátila zpátky vysavač mamce. A šla si lehnout do postele a odpočinout si. Usnula jsem...
Probudila jsem se ráno a šla si do kuchyně pro snídani. Mamka už tam vařila vodu na čaj nebo na kafe. "Dobré ráno" Pozdravila jsem mamku. " Dobré ráno Didi jak si se vyspala v novém domě?" Já jsem se jen usmála a řekla že jako obvykle. Potom jsem si udělala čaj a sedla si ke stolu. Zrovna když jsem si sedla tak přiběhl táta v saku s kvádrem a chvátal. Jeho jediné slovo bylo že chvátá a vzal si rohlík, klíčky od auta, mobil a šel z domu a zabouchl dveře. Poté jsem slyšela nastartovat auto a jak odjíždí.
Mamka si dodělala kafe a šla si sednout ke mě. Chvilku jsme nic neříkali a jenom jsme upíjeli svoje pití. "Máme s tátou plány udělat z tohohle domu moderní a celkově ho vylepšit co ty na to?" Začala povídat jako první mamka a usmála se na mě. "Jo bylo by to krásné mít moderní dům... A mami pořídíme si pejska?" Zničeno nic mě napadl pejsek nevím proč, ale není dobré být jedináčkem v rodině. "Až bude plot tak se budeme bavit o pejskovi." Pousmála se na mě a pomalu se začala zvedat od stolu. "Tak já se jdu připravit do práce za půl hodiny mě tady vyzvedne kámoška." Dodala mamka a dala mi pusu na čelo a odešla do ložnice. Já jsem dál seděla u stolu a chvíli jsem koukala do blba.
Zničeho nic jsem uslyšela troubení auta a já jsem jen nadskočila leknutím. Mamka vyšla z koupelny a došla si pro kabelku. Znova se se mnou rozloučila a vyšla z domu. Poté zavřela dveře. Zase jsem slyšela jak odjíždí, a to znamená jediné... Jsem doma sama!..
ČTEŠ
SIRÉNA ✔
Fantasíaje to o holce jménem Diana přezdívají ji Didi. Když se přestěhovala k velkému oceánu, tak věděla že není něco v pořádku...