En gång var det ett hus, för ca 100 år sedan var huset fint och nytt och där bodde en familj. En mamma, en pappa och två barn, en flicka och en pojke.
En dag blev pappan sinnes sjuk, psykiskt sjuk. Han ville bara ha pojken i familjen och ville skjuta ihjäl den yngre dottern. Pappan letade och sökte men pojken och dottern hade gömt sig i ett hål i väggen under några plankor, pappan sköt och mamman dog. Pappan sköt igen och skrek efter flickan.
Tillsist så hittade han flickans och pojkens gömställe, då tänkte han skjuta flickan för han trodde att bara hon var där inne. Han sköt och träffade pojken så pojken dog. Då pappan insåg att han dödat sin fru och sitt barn( Pojken ) så sköt han sig själv i huvudet. Flickan såg allting och blev förfärligt rädd och chockad.
Sedan efter ca 30 år så återfäder flickan till sitt barndoms hus. Dock är huset slitet och gammal, föruttnat och fult. Flickan går in i byggnaden och går runt i alla rum. Hon hör hur skotten ekar från hennes barndom i hennes huvud, alla förfärliga och förtvivlade skrik för att få pappan att sluta..
Hon ser blodfläckar på golven. Hon ser sin mammas blodiga klänning ligga där på golvet..
Hon hör skrik i huset. Skriken av sin mamma och pappa.. Pappan som ropar och mamman som försöker stoppa honom.. Och allt detta pågrund av att flickan var med i familjen..
Hon går ner i källaren i huset, öppnar ett skåp och tar ut en gammal burk. Gift. Hon hör steg och ropande. Ett skott efter ett gevär hörs..
Flickan ser neråt, blod. Blod som forsar. Hennes eget blod..
Allt blir svart.
Flickan dog och ända sedan den dagen, hör man förtvivlade skrik från det huset.. Till och med långt efter hennes död hör man hur hon skriker. Skriker efter hjälp och förtvivlan...
Hoppas den var läskig, för jag fick själv rysningar av den. ;3
YOU ARE READING
Spökhistorier - Sanna och falska, vågar du läsa dem?
HorrorVartannat kapitel kommer vara sant och falskt, det kommer stå i deras namn. Vågar du klicka på '' Läs '' och läsa dem alla?