😕Weinig inspiratie, ideeën ?? Hit me up!
| Aurora ☝️ |
Ik staarde naar de papieren op mijn bureau die ik van Vladimir gekregen had.
'Ik herinner me... niks. Zijn gezicht komt me wel bekend voor' zei Xavier terwijl ik een foto van papa pakte, 'De enige wat ik me herinnerde was... toen ik zijn lichaam uitgezogen werd er een stem was. Hij zei-...'
'Hij zei... ??' Vroeg Odrey ongeduldig.
'Bescherm haar, Xavier. Ik hou van je makker' mompelde Xavier.
'De demon van mijn vader?' Vroeg ik.
'Hoe heet hij?' Vroeg Odrey.
Het was even stil en toen hij niet antwoordde keek ik naar de foto.
Ik wreef even over mijn nek en zuchtte zacht.
Ik opende de papieren en bekeek de foto's waar Opa Trey met Oma Louise in een tuintje zaten.
Logan zat in het zwembad en keek erg blij.
Ik ging met mijn hand naar mijn hals en speelde met de ketting die pap als cadeautje aan mam had gegeven.
Ik bekeek de andere foto's en las daarna de informatie.
Ik zag de huisadres, de opleiding die Logan deed en allerlei andere informatie.
Ook zag ik de adres van mijn oom-... e-en zijn telefoon nummer.
Ik sloeg mijn ogen neer en probeerde mijn tranen in te houden. Ik pakte mijn telefoon en belde anoniem de telefoonnummer
Na een lange tijd nam hij op.
"Hallo" ik glimlachte. Zijn stem was zo zwaar en precies hoe ik me herinnerde.
Het was dodelijk stil.
"Leya?" Ik hing op en stopte mijn hoofd in mijn handen.
Ik nam een paar keer diep adem voordat ik de papieren terug bewaarde. Ik verbrandde de foto's en besloot een paar rondjes te gaan rennen door het bos.
Alfa Damien van The Bones zou trouwens komen om info te brengen over jagers. Dus nu dat ik wacht kan ik Xavier ook los laten.
Na een lange tijd werd ik gemindlinkt door een wachter, hij zei dat de alfa bij de grens staat.
'Begeleid hem naar de packhuis' zei ik terug en nam de controle over.
Ik rende naar de packhuis. Toen ik daar aankwam zag ik meerdere alfa's en beta's.
We hebben de laatste tijden vaker meetings om onze aanval te bespreken.
Alles moet perfect verlopen.
Achter een boom transformeerde ik terug en kleedde ik me aan.
We liepen de packhuis in en direct naar de vergaderzaal.
Ik sloot de deur.
"Oké straight to the point. We hebben geen tijd te verliezen" zei ik en legde mijn papieren op tafel. Iedereen volgde mijn voorbeeld.
"Oké, scouts vinden steeds meer kampen en dorpen. Tot nu toe zijn de sterkste dorpen in het noorden" zei Beta Ilian, de beta van alfa Damien.
Ik knikte.
"Dat is dus hier vlakbij. Ze doen dat omdat wij groot en sterk zijn" zei ik, "de nachtlopers hebben veel info gekregen over de afgesloten hutten. Daar hebben ze hun boobytraps en wapens liggen. Maar vooral wapens die wolven, vampieren en Dragons doden"
Ik deelde de foto's uit.
"Jou doden" verbeterde Alfa Damien.
"Ja, ken jij nog iemand die een Dragon Raise is?" Vroeg ik met een blik. Hij zuchtte en schudde met zijn hoofd.
Ik nam plaats aan de hoofd van de tafel.
"We moeten vanaf nu serieus samen beginnen te werken. Ook met de zwakkere packs" zei ik, "Samen trainen ook"
Alfa's knikten instemmend.
"En vijanden dan?" Vroeg mijn beta.
"Echt pech voor hun. We hebben zoveel mogelijk mensen nodig. Ik heb al deals gesloten met andere packs en hun doen mee. Ik stel voor dat jullie hetzelfde beginnen te doen" zei ik en ze knikten.
"Waarom sturen we niet elke week vechters naar een pack toe en trainen we samen. Bijvoorbeeld, ik stuur een paar vechters naar The Royal Shadows, The Royal Shadows stuurt vechters naar Moon Pack en Moon Pack stuurt vechters naar The Bones. En elke week wisselen we om" zei een Alfa.
Dat was een goed idee.
"Maar dat is een groot risico" zei Alfa Damien en ik was het ook met hem mee eens.
Stel dat jagers ons zien.
"We kunnen niet anders" zuchtte ik en we begonnen alles in te plannen.
De meeting verliep erg goed. We waren van plan om ook vampieren mee te laten doen aan het plan. Van elkaars vechtkunsten kunnen we leren.
JE LEEST
Mated to the heartless queen {Discontinued}
Werewolf~ 𝐝𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐝𝐞𝐞𝐥 𝟐 𝐯𝐚𝐧 𝐌𝐲 𝐌𝐚𝐭𝐞 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐞𝐦𝐨𝐧 𝐊𝐢𝐧𝐠. 𝐈𝐤 𝐫𝐚𝐚𝐝 𝐣𝐞 𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐦 𝐞𝐞𝐫𝐬𝐭 𝐝𝐢𝐞 𝐛𝐨𝐞𝐤 𝐭𝐞 𝐥𝐞𝐳𝐞𝐧 𝐞𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐩𝐚𝐬 𝐝𝐞𝐳𝐞 ~ IK BEN GESTOPT MET DIT BOEK! ~~~ "M-..Mate?" Fluisterde ze. Ik kon een...