Hoofdstuk 2 •

754 37 13
                                    

| Odrey spreek je uit als Othrie |

Ik spoelde de shampoo weg en bewoog even mee met de rapmuziek.
"Bitch we came in this world and we lookin for murder" zong ik mee en maakte mijn gezicht schoon, "knock yo cap off and its words to Bobby Shmurda. Nigga watch yo mouth, I would hate to have to hurt ya
You would kill off a Perc but snitch when you sober"
Ik genoot van de muziek en waste mijn lichaam. Ik zuchtte toen het liedje afgelopen was en trok een vieze blik toen de volgende lied kwam.
"Nah homie. Get the fuck outha here" mompelde ik terwijl ik naar mijn telefoon probeerde te grijpen. Ik koos een ander liedje en douchte verder.
Na het douchen droogde ik mijn lichaam. Ik liep de badkamer uit en liep naar mijn inloopkast.
Ik pakte een boxer en een sportbh. Ik trok de boxer aan en pakte daarna een jeans. Ik liep de inloopkast uit en gooide de kleding op bed.
Ik droogde mijn haren en liep de badkamer weer in. Ik spoot deo onder mijn oksels en smeerde mijn lichaam in met bodylotion.
Daarna trok ik mijn sportbh aan en mijn jeans.
Ik pakte een paar zwarte enkelsokken en trok 'm aan. Ik zocht door de kast naar een hoodie en wou 'm aan trekken, maar fronste kort.

Waar the hell ben ik mee bezig?

Ik trok al mijn kleren weer uit en stopte het in een zak. Ik pakte een paar witte schoenen en stopte ze er ook in.
Ik moet toch nu in mijn wolfvorm zijn. Dus waarom kleed ik me aan als ik me over een aantal minuten weer moet uitkleden om te voorkomen dat mijn kleren scheuren?
Ik zuchtte en rende naar beneden. Ik at snel nog een broodje en mindlinkte Jayden en Quincy dat ik het huis uit ga.
Ik liep het huis uit en transformeerde naar mijn grote zwarte wolf. Ik begon te rennen naar het bos, denkend wat er op mijn 8e gebeurd was.

Ik sloeg huilend tegen papa's borst aan. Hij greep mijn pols vast en stopte het mes erin.
"NEE!" Gilde ik huilend.
"Doe het! Doe het!" Brulde hij naar me. Toen ik het niet deed, pakte hij mijn pols weer vast en bracht hij het mes in zijn nek.
Ik voelde hoe al zijn kracht in mijn lichaam terecht kwam, ook zijn innerlijke wolf. Zijn rode ogen werden langzaam weer groen terwijl de mijne van groen naar rood ging.
Snel trok ik het mes eruit, maar hij liet mijn hand niet los.
"Papa!" Huilde ik en knuffelde. Langzaam vielen zijn ogen dicht. Ik hoorde een luide explosie en keek meteen om.

Ik deed mijn masker op en gromde laag. Oh ik kan niet wachten tot ik eindelijk mijn plan kan uitvoeren om wraak te nemen.
Bij de grens wachtte ik op mijn beta en gamma voordat we gingen rennen naar de pack waar we een vergadering mee hebben, The Bones.
Daar aangekomen lieten de bewakers ons de grens over rennen.
We kwamen in een redelijke grote dorp en iedereen ging opzij. Ik zag dat ik de laatste alfa was, maar laat was ik niet.
Langzamerhand begon ik een bekende geur te ruiken. Hoe verder ik de dorp in liep, hoe sterker het werd.

"De alfa van The Royal Shadows" fluisterde een vrouw.

'Nee de alfa van K3' kaatste Odrey terug.

Ook ik rolde met mijn ogen. Ik liep naar een boom en veranderde naar mijn mensenvorm. Ik kleedde me aan en liep achter de boom vandaan. Outfit bovenaan
Ik zag dat mijn Beta en Gamma ook klaar waren. We liepen richting de packhuis waar alfa Damien op ons stond te wachten.
"Koningin García, fijn dat u er bent" zei hij.
"Alfa Damien" zei ik terug.
"Eh volgt u mij maar" we liepen zijn packhuis binnen en ik zag hier en daar een paar packleden rondlopen.
Mijn ogen bleven hangen op mijn mate die verderop stond met een klein groepje meiden. Haar bruine ogen straalden in de zon. Ze had een schaal met hapjes in haar handen waardoor ik me afvroeg of ze een kok is. Ze keek snel weg toen ze merkte dat ik haar richting op keek. Ik kon net een grijns onderdrukken en liep de vergaderzaal in samen met de andere alfa's.
In de vergadering bespraken we nonsense over rouges, uitbreidingen enzovoort. Maar toen we bij de onderwerp jagers kwamen was ik meteen klaar wakker.
"De jagers hebben niet door waar we mee bezig zijn. En dat gaan we zo houden. Ik heb op de bevel van Beta Jayden scouts gestuurd om te kijken wat ze van plan zijn. Maar ze doen niet echt zo veel" alfa Damien legde foto's op tafel waar kampen en dorpen te zien waren van jagers.
"Ze bereiden zich niet echt ergens op voor. Het is alsof ze denken dat ze deze oorlog gaan winnen. Tot nu toe zuipen ze alleen maar, jagen ze op dieren in het bos en krijgen ze hier en daar rouges te pakken. Meer niet" zei alfa Damien, "De scouts hebben wel boobytraps gevonden bij hun kampen en dorpen. Dus we moeten daar op letten. Ze hebben alle info's over de boobytraps opgeschreven zodat we daar ook op voorbereid zijn"
Ik knikte.
"Ze denken dat we zwak zijn na wat ze hebben gedaan. We moeten dat zo laten" zei ik.
"Natuurlijk hebben hun ook onderzoekers. Hier en daar bespioneren ze ons. Maar de plan is om te doen alsof we het moeilijk hebben. Blijft dat ook hetzelfde?" Vroeg een alfa.
"Ja" knikte ik, "met de vampieren rijk heb ik ook zaken geregeld. Aangezien hun sluwer zijn dan ons laat ik hun vanaf nu de taken overnemen van de scouts. Begin de vechters harder te trainen, ook de scouts"
Iedereen knikte en schreef hier en daar wat dingen op.
"De trainingen duren 2 uurtjes extra en begin ze de vechtkunsten van de jagers te leren" zei mijn gamma.
"En de kinderen? De ouderen?" Vroeg de beta van the Bones.
"Ja, ik kan ze niet zomaar in de pack laten terwijl er oorlog is" zei een alfa.
"Kinderen en ouderen moeten we echt voor de aanval weg sturen naar de mensengebied. Ik heb daar op een platteland een landhuis geregeld en een paar huisjes in de stad. Als we de kinderen en ouderen nu weg sturen merken de jagers meteen dat we met minder zijn" Zei ik, "Ook zwangere vrouwen en gewonden kunnen mee gaan"
Iedereen knikte.
"En de heksen?" Vroeg alfa Damien.
"Heksen redden alleen elkaar en laten de rest stikken. Iedereen weet dat" zei ik hoofdschuddend.
"Toch kwamen ze wel helpen toen we op punt stonden om neer te vallen..." zei een alfa, "Ja, ze redden alleen hun eigen hachje. Maar ze zijn heksen! Ze zorgen voor balans in de natuur. En nu verstoren Jagers de balans. Ik denk dat ze ook aan onze kant staan, maar ze doen alles op hun eigen manier"
Wat hij zei liet me wel nadenken. Hij heeft gelijk.
"We laten de heksen hier buiten als ze alles op hun eigen manieren doen. Hou ze wel op de hoogte als er nieuwe info binnen komt over jagers" zei ik. Ze knikten.
Na de vergadering zag ik dat in de zaal de tafel vol stonden met hapjes. Dienstmeisjes kwamen rond om te vragen of we wat te drinken wouden. Ik wees ze af en stopte mijn handen in mijn zakken.
"Ga eten als jullie honger hebben. Ik blijf hier" zei ik en keek even om me heen.
"Niet boos worden wanneer al de tortilla's op zijn" zei Jayden en liep weg.
Ik rolde met mijn ogen terwijl Quincy grinnikend achter hem aan liep.
Ik keek even om en zag mijn mate ergens naar toe lopen. Ik liep achter haar aan.
Ze liep door een gang. Ik greep haar bovenarm vast en duwde haar tegen de muur aan. Net op tijd legde ik een hand op haar mond toen ze gilde.
Ze keek me geschrokken aan. Langzaam liet ik mijn hand weer zakken.
Ik was iets langer dan haar, godzijdank. Opa Trey heeft de familie vervloekt met zijn kleinheid.
"A-Als je m-me wilt afwij- afwijzen, d-doe het d-dan snel" zei ze zacht en keek weg. Ik trok een wenkbrauw op en pakte haar kin vast. Ik liet haar mij weer aankijken.
"Maar wie zegt dat ik jou wil afwijzen, bebita?" Grijnsde ik. Even zag ik lichte verwarring in haar ogen voordat ze weer van me weg keek.
Ik keek geamuseerd toen ze wou wegrennen, maar duwde mijn knie tegen haar heupen aan waardoor ze met kracht terug tegen de muur geduwd werd.
Ik zette beide handen naast haar hoofd.
"Waar ga je heen?" Vroeg ik geamuseerd en kwam dichterbij. Ik rook aan haar dat ze erg nerveus was.
"Ik-.." stamelde ze, "Ik kan niet geloven dat we mates zijn-.. je bent mijn mate"
"Hmm... ik heb liever daddy, zoals ik al zei" grijnsde ik naar haar. Ze keek even verbaasd en haar wangen kleurden donkerrood.
"D-Daddy?" Fronste ze. Mijn grijns werd een ondeugende glimlach.
Ze keek even omlaag.
"Eh.. mag ik weten hoe je heet?" Vroeg ze zachtjes voordat ze me weer aankeek.
"Cataleya, maar ik heb echt veel liever daddy" knikte ik en nam mijn onderlip tussen mijn tanden.
"E-.. o-oké.. d-daddy?" Tot mijn verbazing had het ook echt veel effect op me. Ik grijnsde naar haar, wachtend tot ze zich voor stelt.
"Ehm-.. ik ben Aurora" zei ze zacht.
"Aurora" testte ik haar naam uit, "Nou Aurora. We zullen de nieuws nog even voor onszelf moeten houden"
Ze knikte zacht.
"Als mensen weten dat je mijn mate ben, staat ook jou leven op het spel" zei ik en schoof haar haren over haar schouder.
Ik zag haar kijken naar mijn grote litteken op mijn gezicht, maar ze vroeg er niet naar.
Ik snoof haar geur en sloot mijn ogen eventjes om Xavier én Odrey in bedwang te houden.

Framboos, aardbeien en een vleugje kokos

Haar geur was onweerstaanbaar voor mij. Ik had de neiging om haar hier en nu te markeren. Ik stopte mijn hoofd in haar hals en voelde haar zich aanspannen. Ik ademde diep in en begon onbewust laag te grommen.
Ik versteende op mijn plek toen ik ver weg voetstappen hoorde en een lichte ademhaling.
Langzaam haalde ik mijn hoofd uit haar nek en zag haar verlegen en nerveus kijken.
Langzaam draaide ik mijn hoofd richting de voetstappen. Daarna keek ik terug naar mijn mate die naar alles keek, behalve mij.
Ik pakte haar kin weer vast en liet hij naar mij kijken.
Via haar bruine ogen zag ik dat mijn groene ogen zwart waren. Dus ik knipperde een paar keer en ze werden weer licht groen.
Zonder wat te zeggen liep ik weg. Ik liep de hoek om en zag een dienstmeisje.
Ze schrok toen ze me zag en keek bang.
"Ko-Koningin" fluisterde ze en boog haar hoofd. Ik liep haar voorbij en voelde haar ogen op mijn rug branden.

Mated to the heartless queen {Discontinued}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu