Laatste hoofdstuk van dit boek, guys. Sorry
~ Cataleya POV ~
Ik keek de keuken in waar ik alleen Aurora zag. Ze was bezig met een salade en leek diep in haar gedachte te zijn.
Snel keek ze om naar een pan en deed ze het vuur uit. Ze keek weer voor zich uit en gilde toen ze me zag.
"Wat doe je hier? Je mag hier niet komen!" Ik grijnsde. Ik kan haar niet serieus nemen wanneer ze boos is. Het is grappig.
Ze staarde me eventjes aan en keek weer van me weg. Ze pakte de kom met sla en draaide zich met haar rug naar me toe.
Ik sloot de keukendeur en liep langzaam naar haar toe.'Wees! Eerlijk!' Gromde Xavier naar me, 'En biedt een oprechte excuses aan!'
Ik rolde eventjes met mijn ogen en zuchtte.
"Hey, het spijt me oké. Ik-.." Xavier gromde laag naar me.'ZEG HET!'
"Ik raakte controle kwijt en werd jaloers toen ik zag dat je om... om die vechter gaf-.. en hem wou helpen enzo" de laatste paar stukjes mompelde ik.
Net toen ik wou weglopen draaide ze zich om met een kleine glimlach op haar gezicht.
"Waarom? Ik was alleen bezorgd, misschien was hij wel ernstig gewond" ze pakte mijn handen vast en ik fronste.
"Het was maar een kleine tik!" Waarom overdrijft iedereen zo?
"Een kleine tik?" Ze keek verbaasd, "Je trapte vol in zijn gezicht"
"Ja, als hij oplette was dit niet gebeurd" zei ik, liet haar los en wou weglopen, maar ze hield me tegen.
"Waar ga je heen? Blijf" zei ze snel.
"Ik kan niet. Ik moet een paar dingen met de alfa's bespreken" zei ik en liep terug naar haar toe.
"Kom om 3u naar het bos" zei ik in haar oor, plaatste een kus op haar kaak en liep weg.~~~
Zo snel mogelijk rende ik naar het bos, omdat ik 16 minuten te laat ben.
Ik ontweek bomen en struiken. Langzaam rook ik de geur van mijn mate en stopte ik met rennen. Ik liep de richting op van haar geur en bleef staan achter een paar struiken.
Ze zat op de grond en trok verveeld het gras uit de aarde.
Ik liep langzaam naar voren en stond perongeluk op een takje. Meteen stond ze op en keek ze om zich heen.
Ik liep de struiken uit en ze zette een paar stappen naar achteren.
Ik veranderde terug naar mijn mensenvorm en fronste toen ze meteen weg keek.
Haar hoofd werd langzaam rood en ze probeerde het te bedekken wat me liet grijnzen.
"Waarom ben je zo diep in het bos gegaan?" Vroeg ik.
"I-... Ik wou niet dat i-iemand ons zou zien" zei ze zacht met haar ogen op alles gericht, behalve mij.
Ik pakte haar kin vast en draaide haar hoofd naar mij toe.
Ik zag haar kort omlaag kijken en meteen weer weg kijken.
"Je-.. Je-.. je hebt niks-... aangetrokken" stotterde ze. Oh ja, ik ben naakt.
Schaamteloos kwam ik dichterbij.
Ze bleef maar staren naar de grond, maar ik rook aan haar dat ze erg nerveus was.
"Mijn ogen zijn hier" grijnsde ik.
"Trek kleding aan!" Ze duwde me bij haar weg.
Sinds wanneer is zij zo pittig?
"Oe" zei ik ik haar oor en liep haar voorbij. Ik gaf nog een snelle klap op haar bil wat haar liet schrikken.
Ik trok snel een basketbalshort aan met een sport bh. Ik liep terug naar Aurora en sloeg mijn armen om haar heen.
"Het is hier zo mooi" mompelde ze, kijkend naar het kleine meertje verderop, "Ik kom hier elke keer als ik ergens mee zit"
Ik stopte mijn hoofd in haar nek en snoof haar geur. Daarna pakte ik haar hand en gingen we tegen een boom aan zitten.
"Waarom ben je zo gespannen?" Vroeg ik.
"Zomaar" zuchtte ze en ging liggen, "Ik heb alleen buikpijn"
Ik kroop naar haar toe en ging bovenop haar zitten. Ze keek me geschrokken aan met rode wangen. Ik keek naar haar buik en legde mijn handen erop.
"Wat doe je?" Vroeg ze zachtjes. Ik suste en concentreerde me op haar pijn.
Ik nam haar pijn weg en ze ontspande zich.
"Hoe deed je dat?" Vroeg ze verbaasd.
"Gewoon. Magie" grijnsde ik en zette mijn handen naast haar hoofd.
Daarna stopte ik mijn hoofd in haar nek. Onbewust begon ik te grommen.
"Je ruikt zo fucking lekker" mompelde ik in haar nek.
"Waar ruik ik naar?" Vroeg ze zacht. Ik grinnikte.
"Framboos, aardbei en kokos" zei ik en draaide ons om.
Even zag ik een gele gloed in haar ogen. Ik ging rechtop zitten waardoor ze op mijn schoot zat.
Langzaam sloeg ze haar armen om mijn nek heen en trok ik haar dicht naar me toe.
Ik ging met mijn lippen naar haar hals en plaatste er natte zoenen. Ik voelde haar mijn schouders vast grijpen en zachtjes zuchten.
Ik grijnsde en toen ik haar zwakke plekje vond kreunde ze zachtjes.
Ik kneep in haar kont en begon eraan te zuigen. Toen ik terug trok zag ik een paarse vlek op haar hals.
Wat ik niet verwachtte was dat ze me terug op de grond duwde en met haar handen over mijn borsten naar mijn buik gleed.Nou nou
Ik grijnsde naar haar en vormde genietend met mijn lippen "oeh".
Ze glimlachte naar me en pakte mijn armen die languit op de grond lagen.
Ze legde mijn hand op haar kont en met plezier greep ik het vast.
Ze kwam dichterbij en kuste me. Een bom van tintelingen ontploften en de band werd sterker waardoor ik wist dat stap 1 voltooid was.
Elkaar accepteren.
Ik verdiepte de kus en trok zachtjes aan haar haren wat haar liet zuchten. Haar mond viel een stukje open. Ik greep mijn kans en liet mijn tong soepel naar binnen glijden.
We speelden een vurig spelletje en vochten voor dominantie. Met gemak heb ik van haar gewonnen en werd de tongzoen gepassioneerd en intens.
Ik liet mijn hand naar haar hals glijden en greep het vast. Ik draaide ons om waardoor ik boven haar lag.
Langzaam schoof ik haar tanktop omhoog en gleed ik met haar handen over haar buik richting haar short.
Ik wou met mijn hand in haar broekje glijden, maar ze pakte snel mijn pols vast en trok terug.
Toen ik haar blik zag wist ik genoeg en legde ik mijn hand naast haar hoofd.
Ik liet haar nek los en toen ik zag dat ze wou opstaan ging ik van haar af.
"Ik wou niet-.." kort knikte ik.
Alles is binnen no time zo awkard geworden. Ik dacht dat ze het wou. Maar als ze er niet klaar voor is, wacht ik wel. Niet alles draait om seks.
En toen ik haar onzekere en afwijzende blik zag, had ik een gevoel dat ze nooit seks heeft gehad. Maar dat is niet zeker.
Ik ging weer tegen de boom aan zitten en het was dodelijk stil.
"Het-.." stamelde ze.
"Biedt je excuses niet aan" zei ik. Ze gaf me misschien wel verkeerde 'hintjes', maar sorry zeggen hoeft ze echt niet.
"We wachten wel" zei ik en begon het gras uit de grond te trekken. Ze kroop naar me toe en legde haar hoofd op mijn schoot.
Ik ging met mijn hand door haar haren en keek naar de sterren.
JE LEEST
Mated to the heartless queen {Discontinued}
Werewolf~ 𝐝𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐝𝐞𝐞𝐥 𝟐 𝐯𝐚𝐧 𝐌𝐲 𝐌𝐚𝐭𝐞 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐞𝐦𝐨𝐧 𝐊𝐢𝐧𝐠. 𝐈𝐤 𝐫𝐚𝐚𝐝 𝐣𝐞 𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐦 𝐞𝐞𝐫𝐬𝐭 𝐝𝐢𝐞 𝐛𝐨𝐞𝐤 𝐭𝐞 𝐥𝐞𝐳𝐞𝐧 𝐞𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐩𝐚𝐬 𝐝𝐞𝐳𝐞 ~ IK BEN GESTOPT MET DIT BOEK! ~~~ "M-..Mate?" Fluisterde ze. Ik kon een...