Hey guys, het spijt mij zo erg dat ik niks meer heb gepubliceerd. Ik ben niet meer actief op Wattpad en heb geen inspiratie voor dit boek. Ik waardeer alle lieve reacties van jullie en hoop dat jullie gaan genieten van dit hoofdstuk. Ik heb voor dit boek nog maar twee kladverhalen van echt duizenden maanden geleden klaar zitten, maar dat is ook het enigste en laatste wat ik ga publiceren van dit boek.
Ik vind dit boek niet meer bij mijn schrijfstijl passen en heb dit ook geschreven toen ik 14 of 15 jaar oud was. Hetzelfde geld voor mijn andere boeken.
Ik zal met His Princess Her Nightmare ook niet meer doorgaan.
Ik ben van plan om aan een nieuw boek te beginnen. Maar dat is nog niet zeker!Im so sorry guys. Maar vanaf nu zal ik proberen om wat meer actiever te zijn. (Sorry voor de spellingsfouten in dit hoofdstuk en in de komende hoofdstukken. Ik heb geen zin om ze te verbeteren😀)
^^| haarstijl van Cataleya |^^
~ Cataleya POV ~Ik liep door de packhuis richting mijn kamer, nog vol van het avondeten.
Ik liep langs een kamer en rook de geur van mijn mate.
Ik stopte met lopen en liep langzaam terug.
Ik klopte op de deur en hoorde spullen vallen.
Ik fronste even en de deur ging open. Ik grijnsde toen ik Aurora zag. Ze had alleen een doek om haar lichaam heen geslagen.
"Cataleya?" Ze keek me verward aan en ik keek haar kamer in.
Ik zag dat de douchekraan nog aan stond en allemaal flessen lotion, douchegel en shampoo gevallen waren.
"Laat je me nog binnen?" Grijnsde ik.
Langzaam zette ze een paar stappen naar achter en liep ik naar binnen.
Ze sloot de deur, raapte kleren van het bed op en rende naar de badkamer.
Snel sloot ze de deur en hoorde ik haar de kraan dicht doen.
Ik keek haar kamer rond en zag een bh op de grond liggen.
Ik pakte het. Hmm... doorzichtig...
Ik hield het omhoog. Cute.
Ik legde haar bh op het bed en keek om door de deur weer open ging.
Ze had een short en een groene blouse aangetrokken.
Ze had wel een verdomd lekkere lichaam. Ze had niet de grootste borsten of de grootste kont, maar het zou haar ook niet staan. Haar lichaam was perfect.
"Eh-... wat doe je hier?" Vroeg ze en ik nam plaats op het bed.
"Mag ik niet hier komen?" Vroeg ik terug.
"J-Jawel, maar waarom ben je hier?" Vroeg ze en liep langzaam naar voren toe.
"Waarom niet?" Grijnsde ik. Ze draaide met haar ogen, dus greep ik haar pols vast en trok ik haar mijn schoot op. Ze verstijfde eventjes.
"Ik wou je zien. Is dat te veel gevraagd?" Vroeg ik. Zachtjes schudde ze met haar hoofd.
Ik sloeg mijn armen strak om haar middel en trok haar wat dichter naar me toe.
Ik duwde mijn hoofd in haar hals en voelde dat ze haar armen om mijn hals sloeg.
Dit voelde best fijn. Ik wou zo eeuwig liggen en alles vergeten. Maar ik heb nu echt geen afleiding nodig. Toch moet ik constant aan haar denken.
"Wat doe je met me?" Mompelde ik in haar nek.
Ik voelde haar vingertoppen over mijn geschoren zijkanten gaan en daarna door mijn haren.
Ze trok aan de elastiek waardoor mijn krullen omlaag vielen. Ze ging met haar vingers door mijn haren.
Ik haalde mijn hoofd uit haar nek en keek in haar bruine ogen.
Xavier probeerde controle te nemen, maar ik vocht terug.
Maar toen kwam Odrey uit het niets en nam ze controle. Xavier gromde naar haar, maar Odrey had hem waarschijnlijk geblokkeerd.
Ik gleed met mijn handen naar haar kont en ze hapte naar adem toen ik er een kneep in gaf.
Ik liet een hand op haar bil rusten en ging met mijn andere hand naar de achterkant van haar nek.
Ik bracht haar dichter naar me toe en ik hoorde haar hart een stuk sneller kloppen.
Ik beet op mijn onderlip terwijl ik naar haar lippen keek. Net toen ik haar wou zoenen klopte iemand op de deur.
Ik gromde laag en keek naar de deur.Fucking bitch. Wie je ook mag zijn, je bent een fucking bitch.
Ik nam de controle weer over van Odrey.
Snel ging Aurora van me af en ik pakte mijn elastiek. Snel bracht ik mijn haren weer in een knot.
Ik stond op en knikte naar Aurora als teken dat ze de deur moet open doen.
Ze keek me aarzelend aan en opende de deur.
Ik gebruikte mijn supersnelheid om hier weg te komen en zag dat Sara bij de deur stond.
Zo heette ze toch? Sara?
Ze merkte me niet op en ik stopte toen ik voor mijn kamer stond.
Ik keek om. Aurora's kamer zat wel 20 deuren verderop. Ik luisterde met mijn gehoor naar de twee meiden.
"Zara... wat doe je hier?" Vroeg ze.Oh Zara. Ook goed.
"Hmm... gewoon. Ik kom je waarschuwen. Blijf uit de buurt van Koningin García. Ik heb al een oogje op haar en zij op mij. Dat je dat ff weet" ik trok een wenkbrauw op.
'Oh?' Zei Odrey geamuseerd.
Ik keek even voor me uit en toen terug naar de meiden. Zara gunde Aurora een vieze blik en liep weg.
~~~
* de volgende dag *Er werd op de deur geklopt. Ik droogde mijn gezicht en liep naar de deur toe.
Ik opende het en zag Zara.
"Hey, alfa" zei ze en boog haar hoofd even.
Ik ging met de doek langzaam door mijn haren, wachtend tot ze weer sprak.
"Ehm-.. ik kwam hier om u handdoeken te geven en-.." ze hield een paar handdoeken op en keek even omlaag naar wat ik denk mijn buikspieren, "E-En om te zeggen dat u om half 9 naar beneden kan komen voor ontbijt. De training begint om 11 uur" zei ze.
"Ja, dat weet ik. En ik heb al gisteren handdoeken gekregen" zei ik en wou de deur sluiten, maar ze hield me tegen.
"Wacht! Ehm-.." ik trok een wenkbrauw op en toen ze me wou aanraken, klapte ik haar hand weg en sloot ik de deur.
Ik borstelde mijn haren en deed het zoals altijd in een knot. Daarna trok ik mijn kleren aan, klaar om vandaag te trainen.
Ik liep mijn kamer uit en liep naar de eetkamer. Ik zag dat we dit keer zelf eten mochten scheppen.
Na het eten ging ik naar buiten om te trainen.
De vechters van een pack leerden ons de vechtkunsten van jagers zodat we daarop voorbereid zijn.
Het was voor mij makkelijk, maar voor anderen moeilijk. We waren wel heel de middag bezig met trainen.~ Aurora POV ~
Ik keek uit het raam, starend naar Cataleya.
Ze was erg goed in vechten. Ik merkte dat veel vechters niet tegen haar durfden te vechten omdat ze zo sterk was.
Ik zelf kreeg er rillingen van. Langzaam bracht ik de appel naar mijn mond toe en nam ik er een hap van.
Ik zag Cataleya een vechter bewusteloos slaan en ze leek even in shock te zijn. Ook ik staarde verbaasd.
Vechters renden naar de arme jongen toe terwijl Cataleya maar awkard weg liep.
Ohmygod!
Ze merkte me op en leek ook niet eens te schelen dat een vechter neer lag.
Ze bestudeerde mijn gezicht en ik liep snel naar buiten om te kijken of alles oké is.
"Eh! We hebben een packdokter nodig!" Riep een alfa wanhopig.
Mijn pols werd vast gegrepen wat me meteen om liet kijken. Ik trok mijn arm terug uit Cataleya's greep.
"Boeit het je wel dat er een vechter neer ligt?" Vroeg ik boos.
Ze wees vol sarcasme naar haar gezicht die erg ongeïnteresseerd keek.
"Ziet het er naar uit dat het me boeit?" Vroeg ze droog terug. Ik keek even verbaasd en wou weglopen, maar ze greep mijn hals vast en trok me terug.
Ik keek verbaasd toen ik haar kille blik zag. Haar ogen waren zwart geworden.
Gelukkig kneep ze mijn luchtpijp niet dicht, maar ze zette er wel een beetje druk op met haar duim.Maar diep van binnen vond ik het opwindend.
De manier hoe ze mijn keel vastgreep en de dominante blik van haar...
"Wen er maar aan" siste ze in mijn oor, "of wijs me af"
Ze duwde me weg en liep naar binnen. Ik bleef hier buiten in shock staan.
JE LEEST
Mated to the heartless queen {Discontinued}
Werewolf~ 𝐝𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐝𝐞𝐞𝐥 𝟐 𝐯𝐚𝐧 𝐌𝐲 𝐌𝐚𝐭𝐞 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐞𝐦𝐨𝐧 𝐊𝐢𝐧𝐠. 𝐈𝐤 𝐫𝐚𝐚𝐝 𝐣𝐞 𝐚𝐚𝐧 𝐨𝐦 𝐞𝐞𝐫𝐬𝐭 𝐝𝐢𝐞 𝐛𝐨𝐞𝐤 𝐭𝐞 𝐥𝐞𝐳𝐞𝐧 𝐞𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐩𝐚𝐬 𝐝𝐞𝐳𝐞 ~ IK BEN GESTOPT MET DIT BOEK! ~~~ "M-..Mate?" Fluisterde ze. Ik kon een...