Karekterler:
Rüya Kılıç as Meredith Foster
Barış Metin as Francisco Lachowski
Derin Kılıç as Sierra Marie Furtado
Cem Yılmaz as Pointnes Blog
Sinem Çelik as Zoella
Maya Çiçek as Eva
Beren Koç as Avril Lavigne
Emre Şendil as Logan Lerman
•••••••••••••
Gazinonun sesinden kulak kristallerimin zarar gördüğünden eminim. Yıllardır bu bataklığın içindeydim. Annem evden kaçmıştı. Babam içki içmekten önüne bile bakamıyordu. Kız kardeşimse kalp hastalığından bitkin düşmüştü. Yanlızdık. Yanlızdım. Babam yüzünden düşmüştüm buraya.
Hafif göbekli bir adam yanıma geldi.
" Selam!" Dedi ürkütücü bir sesle.
" Ne var?" Dedim sorgulayıcı bir tavırla. Buraya neden geldiğini biliyordum ama kendime yediremiyordum.
" Buraya geldiğime göre ne istediğimi biliyosun."
"İyi geç şöyle." Diyip onu şarkı söylenen yerden uzaklaştırdım. Kırık dökük olan bir odaya onu götürdüm.
" Maşallah Allah özene bözene yaratmış. Bizden almış sana vermiş." Dedi. Yüzümü okşamaya başladı. Biraz daha çekindim. Üzerimdeki siyah paletli elbiseye gitti eli.
Tam çıkarıcakken kapı çaldı.
"Rüyaaaaa!" Diye bağırdı bi kadın sesi. Beren ablaydı.
" Geliyorum"
"Noldu abla?" Beren ablayı gerçek ablam gibi görürdüm.
" Senin kocan olduğunu söyleyen biri var kavga çıkarıcak galiba hadii gel."
" Tamam " diyip o adamın yanına gittim.
"Ulu orta yerde senin karım olduğunu neden söylüyosun? Ayrıca ben evli değilim."
"Baban seni bana verdi. Artık karımsın yarın düğün var!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk
Romance"Bir aşkı bulmak bu kadar zor olmamalı. Istediģi aşkı bulabilevek mi?" ---Tüm hakları saklıdır--- "Sadece doğru bir aşk istiyorum..."