Bu iş bu kadar...

311 5 12
                                    


Maya Çiçek as Selena Gomez

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Ne diyeceğimi bilemedim. Zaten umrumda da değil. Kulağına yaklaştım.

" Boşanmak için güzel bir sebep. " Dedikten saniyeler sonra onların fotoğrafını çektim.Hayatımı sigortalatmış gibiydim. Bana Dünya'nın tapusunu vermişlerdi sanki.

" Ne?" Dedikten sonra gözlerini belirtti.

" Merhaba Barış. Nasıl basılma duygusu? Hiç yaşamadım da. Bir ögreneyim dedim."

"Rüya bak ben açıklayabilirim."

" Açıklanıcak birşey yok. Bu iş bu kadar." Diyip gidiceğimi düşündüm ama olmadı.

Kolumdan sıkıca tutup saçımı çekti.

" Ayı!!! Bırak saçımı!... Senden nef-" dememe kalmadan beni gene öptü. Ağzına tükürücem. Yeter artık. Ben onun kuklası değilim. Onun için özel imal edilmiş barbie bebekte değilim.

" Beni sürekli öpmenden bıktım. Biliyor musun neden sapsın yani yanlız? Koca bile olamıyorsun da ondan. İşte ancak kızlarla eğleniyorsun. Emre bile senden daha iyi biri." Dur. Bir dakika ben az önce Emre'yi savundum? Saçımı daha çok çekti.

" Bırak saçımı, canımı yakıyorsun!"

"İşte senin canın ne kadar yanıyosa benim 9 katı daha çok yanıyo. Anladın mı!?"

" Senin kalbin taştır canın yanmaz." Dediğimde beni bıraktı. Saçımın acısından duramıyordum. Herşey bitti gidiyim derken bir tane tokat geçirdim.

" Senin yaptığın kabahat değil ama benim yaptığım suç ha. Rüya sen benimsin."

" Herşeyi anlatabilirim." Deyip anlatmaya başladı.

Dün gece

Barış'ın Bakış Açısından

Rüya tanımadığım bir adamla yemeğe gitmişti ve bunu kabullenebilmem mümkün değildi. Peşinden gitme kararı aldım. Kapıyı açtığım anda karşımda Maya çıkageldi.

" Barışçım nasılsın?" Atraktif bir ses tonuyla. Seksi bir elbise giymişti. Ateş kırmızısı dekolteli ve süper mini bir elbise giymişti. Elbise adeta bana gel  diyordu. Onu belinden kavradım.  İç sesim Rüya var dese bile Rüya'yı Maya'nın yerine koyuyordum. Rüya'ya yapmak istediklerimi Maya'da uygulayacaktım.

" Yavaş ol küçük bey." Dedikten sonra yerini aldı ve salondaki koltuklardan birine oturdu. Bende karşısına oturdum.

"Uzun zamandır yoktun Maya ne oldu?"

"Hayranlarım çok. Ne yacapaksın hayatım?" Gülünç bir ses tonuyla.

Bir kadeh şarap aldım. İkimiz için.  Ama Maya her zamanki sakarlığını yapıp şarabı göğsüne döktü.

" Ayy! Gitti elbise."

Hemen peçete aldım ve göğsündeki şarabı temizledim. Bu kız benim başımı döndürüyordu.

Dudaklarına yapıştım. Bana karşılık verince onu yatak odama taşıdım.

....
Bugün
Rüya'nın Bakış Açısından

Bir sürü şey gevelemişti. Bu beni aldattığı gerçeğini değiştirmezdi.

" Bunları ben ne yapabilirim yani bu bilgileri. Banane sizin yaşadıklarınızdan. Her şey ap açık belli. Senden boşanıcam." Dedikten saliseler sonra kız kalktı.

" Aşkımmm! Nerdesin?"

"Hadi canım aşkın seni çağırıyor. Git onun yanına." Dedikten sonra odadan uzaklaştım. Peşimden geliyordu. Koşarak dışarı çıktım. Arkamdan bağırdı

" Rüya senin tapun bende!!!!!!" Diye bağırdı.

Ne demek istemişti? Artık bu salak oyun bitmişti. Ama babam buna izin vemeyebilirdi. Benimde onu aldatmam gerekiyordu. Emre? !Olabilirdi. Telefonla mesaj attım. Geldiğini söyleyerek mesaja karşılık verdi. İçimdeki ses sen bu çocuğa o da sana aşık. Hayır aşık falan deģildim ona.

Sahile geldiğimde orda oturuyordu.

" Hoşgeldin. "

" Hoşbulduk. Buraya seni neden çağırdıģımı biliyorsun. "

"Sen  benim sevgili derdim derdim bitti seninko başladı de sen şuna. Ajanlar gibi şifreli konuşma." İkimizde güldük. Bana yaklaştı. Kaçmıyacaktım. Kendimle yüzleşecektim. Dudaklarını dudaklarıma değdirdi.

" Ee hadi öpsene! ?" Diyiverdim. Ay ben çok sesli düşünüyorum. Ama doğru. Herhalde ben ölünce öpücek beyfendi.

" Bu anın tadını çıkar. Benimle öpüşmek zordur. Herkez kolay kolay bulamaz. " Haaaahhh! !Bir bu konuda övünmediğin kaldı. Ona iyice yaklaştım. Dudaklarına ben yapıştım. Çekilmeye çalıştım ama her yerden beni kavramıştı. Dirseģimle karnına tekme attım.

" Bak seni öpmek o kadar da zor olmuyormuş! Hem yeter. Seninle konhşucağım konuyu da unuttum.  Aklımı durduyosun sen! "

"İlani aşk ha. "

"Yok öyle bir şey." Gidicektim ki kolumu tuttu. Ay vallaha bir gün benim kolum birinizin elinde kalıcak. Hepimiz kurtulucaz sonrada.

"Var öyle bişey. Sen beni sende seni seviyorum. "

"Sen bendrn etkilenmişsindir. Bana aşık değilsun dimi?"

" Hayır. Sende beni seviyosun. O gözündeli çekingenlikte görüyorum beni sevdiğini."

"H-hayır."

"(Yüksek ve emin bir sesle) BEN SENI KALBIME KAZIDIM! BEN SENI KALBIMIN EN ICTENLIYLE SEVIYORUM. BEN SENI SENSIN DIYE. SEVIYORUM. EVET BEN SENI SEVIYORUM. "

" Ben seni....." dememe kalmadan dudaklarıma yapıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin