Ea este Alexandra Devon ,are 18 ani si un trecut tragic pot sa spun. La vârsta de 15 ani fata nu era asa buna ,nu mergea la lupte ci iubitul ei Samuel Huntington ucis cu bestialitate de cel mai de temut mafiot Glaciatorul ,fata a jurat răzbunare si asteapta sa il prindă 30 de gloanțe, asa cum 30 a primit Samuel . Fata este mai micuța de înălțime are 1.70 si nu zâmbește aproape deloc in ultimi 4 ani, doar prietenele ei o mai fac câteodată sa chicoteasca. Alexandra are si un nume de cod "Vipera Ucigătoare" toți se tem de acest nume ,în ultimi ani si-a facut o intrare de milioane câștigând tot ce isi doreste ,curse, lupte, misiuni,orice . Cat despre familia sa nu prea vorbeste are doi frați gemeni Abigail (Princess)si Nick(Tornada), tatăl ei Mick Devon(King) este mereu în formă la 52 de ani luptă ca un băiat tânăr, mama ei este o femeie superba Adelina Devon(Queen) 45 ani, se tine bine luptă cot la cot cu inamici . Ei bine asta este ea ... Fata cu ochii reci dar ii ascunde isi pune lentile de culoare neagră si părul tot negru.
Prietena ei , Talula Amerber o fata ce a trăit într-un film de groaza ,părinții erau drogați asta cauzand o cicatrice pe mana stanga ,scuza ei "Luptele" . Acum sta intr-un apartament luxos si a uitat de tot , si ea face parte din mafie sub numele de cod "Cicatrice" ei na ... Este buna luptătoare după Vipera Ucigătoare, pasiunea ei este lupta cu cuțite și bumerang. 1.71 înălțime si 18 ani
Iar ea ei bine ea este Medeia Carpenter fata cu privire de diamant , a trăit cu o familie normala până când mama ei a murit ucisă într-o luptă, asta a facut-o puternică și prietena mea. Luptă cu săbii sau arcul ,viata ei. Are 1.70 înălțime si 17 ani. Numele de cod "Dușmanul Diamantului"
Dar oare ce se întâmplă când trei băieți din cei mai buni se întâlnesc cu ele? V-a ajunge ea sa se îndrăgostească de el sau ... îl va ucide cu sânge rece ,exact ca pe ceilalți?
CITEȘTI
~Mi-e frică de...Ea~
Teen FictionSa va fac cunoștință cu"Vipera Ucigătoare" . Alexandra Devon cea mai de temut mafioata, acum cauta răzbunare pe Glaciatorul ,cel care i-a omorât iubitul. Jacob dulce si frumos. #1- privire ✨ #1- puternică 🌸 #1- ucis❤