Mort...

250 11 5
                                    

   Corpul nu il mai simt plâng pe pieptul lui Jacob care zace inconștient pe jos cu un glonț în inima.
- Jacob... te rog nu ma lasa... te rog... Jacob te...te plac...
Restul din jurul meu se uita uimiți, da Vipera s-a îndrăgostit prea repede. Il îmbrățișez strâns si deodată si el.
- Jacob?
-Și eu te plac... spune el
-Cum de...Cum?
- Am avut vestă antiglonț.
Ii sar in brate si plâng de bucurie.
- Am crezut ca mai lasat si tu...
-Niciodată Alex, esti doar a mea...
-E mort! L-am răzbunat pe Samuel acum poate sa se odihnească în pace...
Derek si Abel îl ajută să se ridice si noi fetele plecam la masina.
Acasa
-Copii ati venit! Spuse mama îngrijorată
I-am povestit tot ce s-a întâmplat azi si ea ne-a cerut sa mâncăm si sa ne culcăm. Zis si facut, fetele in aceași camera băieți la fel.
-Pijamale? Intreaba Talula
-Desigur!

Talula galben Medeia albastru Eu negru

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Talula galben
Medeia albastru
Eu negru.
-Pai ma duc la bucătărie! Spune Medeia si noi plecam cu ea ,adunam chipsuri,popcorn, sucuri,câteva batoane de ciocolată și șervețele. Pentru ca am ales sa ne uitam la un film romantic.
Ducem toate in camera si plecam sa vedem daca băieți vor sa se uite cu noi.
-Hei?... intreb dar băieți se uita la noi ,apoi ne dăm seama de cum eram îmbrăcate. Veniti la un film?
Toti se ridică și pleaca in camera mea mai putin eu si Jacob. Ma trage de încheietura mâinii si ma închide cu el in camera.
- Jacob... Avem un film...
-Stii ,daca nu ma echipam eram mort...
Il trag într-o îmbrățișare dar după ma sărută, si da nu il refuz.
După jumătate de oră...
-Hei unde ati fost? Intreaba Talula.
-I-am prezentat grădina! Spun eu repede.
-Gradinaaa! Spune ea cu o voce de "vezi ca stiu eu"
- Da Talula Da!
Ne adunam cu toti si ne uitam la film. Fetele plâng împreună cu Derek si Abel, numai eu cu Jacob nu bocim.
-Alex...esti bine? Imi sopteste.
- Da...foarte bine! Tu? Intreb si eu in șoaptă
-Ca niciodată! Raspunde
După zece minute ma simteam obosită si ii adorm in brate.
A doua zi...
Ma trezesc cu o mica durere de cap si vad ca dormeam lângă Jacob.
-Hei prințesa! Esti bine?
- Da,da...
Fug la baie si ma spăl pe fata.
-Jacob?
- Da?
-Hai sa mâncăm!
Se uita la mine nedumerit si coborâm jos unde indop in mine o porție uriașă de spaghete.
-Usor ca o sa ti se faca rau! Spune Jacob râzând in hohote.
-Cred ca deja imi vine! Fug la baie din nou si vomit iar Jacob imi ținea părul.
Dă-mi te rog cutia aia... arat spre cutia cu medicamente si iau una de burta.
-Ar trebui să mergi la doctor...
-Lasă! Spun si rad.
Seara
M-am simțit ciudat azi dar acum ma acomodez in masina mea.
-Ce o sa ne distrăm! Striga Medeia.
-Dușmanul Diamantului pregatita?
-Mereu!
Pornim cu o viteză dar deodată mi se face foarte rau incat ametesc si intru cu viteza într-un copac de lângă pista si de acolo numai simt nimic doar aud strigătele prietenilor mei.
Jacob
Fetele sunt pregatite de o mica cursă,deși le-am spus că nu ar trebui mai ales că Alexandrei i-a fost rau toată ziua. Mașinile pornesc si ca de fiecare dată este in fata dar masina schimba direcția si intra într-un copac, se rostogolește si atât, rămân stana de piatra ,Medeia opreste masina Talula si băieți fug iar eu sun la o ambulanță.
Spitalul este asa de singur si rece toti asteptam sa vina, sa vina doctorul ăla nebun sa spuna ceva...
-Domnule doctor cum se simte?! Striga tatăl Alexandrei in fata doctorului. Are o fata trista dar după și-o schimba:
-Fata si copilul au supraviețuit! Spune fericit
Dar restul sunt gen "Cum?!?"
- Jacob!!! Urla domnul la mine...
-D...D.. daa? Spun printre lacrimi si tremurând.
-Cand?
-Aseara... spun si el se uita la mine cu ochii reci...
- Jacob! Te-am primit aici si fata mea a uitat de toate ,și-a revenit a început a râde ,a trăi din nou si acum e însărcinată??!! O sa fiu bunic!! Urla deodată si râdea fericit ,ma ia si in brate ,dar eu inca nu-mi revin din șoc.
-Grădina! Striga Talula si rade cu burta până la pământ și restul la fel.
-O sa fiu bunic!!! Familia Devon o sa aiba un urmaș!!
Tot starea de șoc o am,de ce am lăsat-o? Daca patea ceva acum eram mort...
-Tata ce se întâmplă?! Striga Nick cand il vede pe tatăl lui cu lacrimi de fericire. Abigail era la fel de speriată.
-Copii! O sa fii unchi si tu mătușa! Striga din nou si gemenii se îmbrățișează fericiți.
- Jacob! De data asta spune mama ei.
Nu te bucuri?
Ma uit la ea cu cele mai mari lacrimi în ochii.
-B... o sa fiu tata!! Tata!! Strig si mai tare decât domnul Devon.
-Puteți intra in salon... șoptea numele soțului... spune doctorul si toti rad la apelativul folosit.
Intru la ea în salon si o vad cum stătea pe pat inmarmurita cu mana pe burta.
-Iartă-mă Jacob... o sa fac avort... n-am  vr...
- Ce? Ce avort? Doamne toti urlam de fericire pe hol si tu?!
- Am crezut...
- Să numai crezi...
Ma aplec spre ea si o sărut.
-Fata mea! Spun si pun mâna pe burta.
-Pardon... băiatul!
Ma uit la ea amuzat.
Toată lumea intra cu flori si striga de fericire la ea.
-Usor! Spun eu dar restul rad. Ma dau jos si ma pun lângă pat... Vrei sa fii soția mea? O intreb si scot inelul... am vrut să o întreb la curse dar... așteptarea ma omorî pe dinăuntru...
-DA! Tipa si o iau in brate.
Acum o sa fie cu adevarat o familie fericita!

~Mi-e frică de...Ea~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum