Misiune neanuntata!

224 10 0
                                    

   Întinsă pe pat mancand ciocolată, cine poate fii? Exact Alexandra viitoarea soție a domnului Jacob Miller. Talula este oficial împreună cu Derek si Medeia cu Abel. Stau linistită până aud câteva susoteli ,decid să mă ridic de pe pat si ma duc in dreptul scărilor sa ascult.
-Intelege Talula! Nu trebuie sa stie de misiune. E însărcinată...
-Și burta nu o încurcă asa tare....
-Are burta de zici ca a mâncat un harbuz tot deodată si tu zici ca nu o încurcă?
- Bine gata! Nu va mai certați. Urcam sus si nu-i spunem. E spre binele ei,nu i-am vrut raul si sincer o sa ne înțeleagă... Bine? Spune la rândul ei Medeia ce a analizat discuția.
Fug in camera si imi reiau poziția, pe usa intra ei.
-Iubire am venit! Striga Jacob cu un buchet de flori.
-Super ma plictiseam... ma sărută si ceilalti mi-au cumpărat si ei cate ceva.
-Doamne ce mult mănânci! Striga Abel in timp ce-mi strânge toată mizeria din camera.
-Abel lasa-le ca le strâng eu... ii spun si vreau sa ma dau jos dar Derek ma opreste.
-Stai aici Vipero, intelegem ca esti puternică orice ar fii dar trebuie sa ai grija si de cel mic...
Da am aflat acum două săptămâni ce este... Tobele.... Băiat! Jacob a zâmbit și a zis "-Avem timp si de o fetiță" iar eu am ras.
-Știți ce nume am pe lista? Spun si arat foaia de pe noptieră.
Talula o apuca.
-Rainer? Nu suna a caine. Endryu? Nu suna aiurea. Deimon? Suna a ,nu ,teoretic nu. Leonardo? Iax nu! Aiden? Sa stii ca asta nu e un nume rau...
Jacob se uita la noi si spune.
- Eu m-am gândit la ...Alexandru...
-Nuu... stiu... Adică mai bine Jack! Strig eu si toti dau aprobator din cap
-Deci Jack? Spune Medeia
- Da! Jack Alexandru Miller! Si Jacob ma sărută.
Imi pun mâna pe burta si ma întind deoarece ma doare si toti sar pe mine sa ma ajute.
După ce ma fac ca adorm toti pleaca silentiosi către misiune. Am luat laptopul am văzut unde era misiunea si am plecat. Am ajuns la destinație cu jumătate de oră înainte si am intrat usor in sediul central, unde aud voci.
- Bine deci cand vor fii toti aici ii omorati! Sa scape numai Vipera. Pe ea o aduceți la mine! Striga femeia de pe scaun. Ma dau după un perete si cu brățara de pe mana fixez pe toti din încăpere cate un punct roșu,unii pe inima si unii pe cap.
- Ce e asta? Intreaba un om
-Atac! Striga altul dar era prea târziu toti erau morti înafară de femeia.
-Haide Vipera e aici! Strig eu.
-C...Ce? Cum? Striga si ea.
-Haide omoară-mă!
-Intelege.....
-Taci! Duc pistolul la cap si o impusc.
Ajung acasă si ma pun in pat unde ma culc.
Dupa trei ore...
Ma trezesc si aud cearta din sufragerie, ma duc din nou în capătul scărilor.
-Cine i-a omorât?! Cine?! Daca ii aflu numele îl omor cu mana mea! Strigă tare Jacob si era nervos. Imi pun mâna pe burta si cobor scările si toti se întorc spre mine sa ma ajute, dar eu ii opresc.
- Jacob... ai de gând să mă omori? Intreb eu si toti casca gura si măresc ochii.
-Poftim? Nu inteleg... spune Jacob
- Am auzit discuția si m-am dus eu ,apoi am venit acasa! Spun si zâmbesc ca un înger. Jacob vine lângă mine si ma îmbrățișează.
-Daca pateai ceva? Daca patea ceva Jack? Intreaba si bune mana pe burta.
-Dar sunt aici! Apoi îl sărut.
-Of... Copilul asta o sa devina ca tine! Spune Talula si ceilalti rad. Deja putem să-i spunem Diavolul vieții! Spune si rade.
-Pai asa o să-i spunem! Zic si se aude un geam spart si un glonț vine spre mine dar ma feresc la timp.
Toti se alarmeaza si eu doar pun mâna pe un pistol si fac o roată până la bucătărie de unde a venit sunetul si apoi gasesc un om mort. Nu tip doar ma uit la el si apoi îl zăresc pe tata in curte.
-Tata?
-Esti bine? Spune si sare pe geam.
- Da! Doar ca l-am c-am obosit pe asta micu. Jack bunicul ,bunicul Jack!
Tata râde și ma pupa pe frunte.
-Încântat dragule! Mama ta e obraznică!
-Trebuie să dorm...
Jacob sare in spatele meu si ma cară până pe canapea.
-Doamne fereste! Ce a fost cu roata aia?
-O mica mișcare...
-Jack o sa fii mai ceva ca Vipera Ucigătoare!
Toti râdem iar eu adorm pe mica canapea alături de băiețelul meu.

~Mi-e frică de...Ea~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum