Întîlnire neașteptată!

321 11 0
                                    

   Astept un raspuns dar doamna se face ca nu a auzit.
-Cine sunt? Intreb din nou
-Domnule! Cele două din ring sunt din cei buni. Fata cu maro ,Talula este luptătoare și ucide tot ce vrea ,nu are familie si i se spune "Cicatrice" . Iar cealaltă Medeia i-a murit mama si asta a facut-o puternică numele ei de cod "Dușmanul Diamantului "
Pot sa spun ca ,corpul deja imi tremura si rămân alb ca o statuie la fel si prieteni mei. Femeia da sa plece si o opresc.
-Ea? Deja simt ca nu e de bine...
-Alexandra Devon fiica domnului director cea mai de temut din toata lumea deja stiu ca v-ati dat seama "Vipera Ucigătoare " ...
Toti eram albi la fața, eram in același loc cu cea mai de temut. Dăm sa plecam dar un cuțit intra prin geam drept la fața mea . Daca făceam doi trei pași era in cap la mine. Ma întorc încet și vad cuțitul perfect in geam si el nu s-a spart.
-Cine esti? Ma intreaba Talula
-Maria! Tipa fata in negru si femeia tresare
-Sunt noi,tatăl dumneavoastra m-a pus sa le prezint tot...
-Și ti se pare ca asta e ceva de prezentat?! Pleaca!
Femeia pleaca repede de acolo si noi o urmăm iar in spatele nostru geamul cade în jos.
*Alexandra*
Ma duc in sala de vestiare si arunc sticlă într-o usa a unui dulap si am indoit-o si sticla spartă . Prietenele sale nu s-au speriat deoarece știau ce va urma,plec nervoasă după ce ma schimb spre biroul șefului, dau buzna si il vad pe tata cum vorbea cu un om bătrân in jur de 50 ani.
-Alexandra Devon sper ca ai o explicație?!
-Ou nu mai tipa! Tine pentru tine!
-Alexandra! Tipa si el mai tare si se ridică în picioare ,ma duc spre el si trântesc mâinile de masă.
- Ai adus trei aiuriti si o să-i spintec in doua daca mai imi întrerup antrenamentul!
Tata se uita la mine si dupa sufla nervos
-Ei sunt din cei buni si sa stii diseara o sa vina la cina!
-"Cei buni" spun in ghilimele cu degetele in aer. Nu o sa vin la cina stupidă a voastră!
- Nu te-a invitat nimeni!
-Atunci o sa vin de ciuda! Si plec nervoasă, după imi dau seama ca asta si-a dorit. Le sun pe fete și ele rad de mine.
*Tata*
Se așează la locul său si arunca ceasul in perete. (Acum stiu de unde am moștenit asta)
-Cine e domnisoara? Intreaba omul
-Fiica mea...
-Acea fiică?
- Da ea este...
- Vipera Ucigătoare! Spuse si tata râde ironic
*Jacob*
Ajungem la vila pe care ne-a dat o domnul Devon si ne lăsăm bagajele. De fapt era o casa unde se refugia el cand era mai tânăr dar si acum cu soția sa pentru "treburi" . Ma uit prin încăpere si vad poze pe birou, trei copii si doar unul mi-a atras atenția era ea... Alexandra... am auzit povesti cum ca isi ascunde identitatea după moartea iubitului ei. Părul sau e negru si ochii negrii. În aceste poze era fericita era mai mica doar ca de la o varsta numai apărea în niciuna doar frații ei renumiți Princess si Tornada. Am auzit si despre ei Princess la fiecare luptă se bate cu un fier ascuțit cu o coroană,iar la urma toți ce se luptau cu ea aveau un semn de coroană pe undeva. Pe cand fratele ei se luptă cu un băț cu raze si i se spunea asa deoarece isi lasa semnul se tornada, dar numai ea se luptă si nu lasa niciun semn doar ură.
*Alexandra*
   Acasa ma uit in dulap si imi iau o rochie si ma machez si părul.

*Alexandra*    Acasa ma uit in dulap si imi iau o rochie si ma machez si părul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
~Mi-e frică de...Ea~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum