Dureri...Minciuna explozivă...

191 8 0
                                    

Burta de mămica creștea mai mereu, si eu ma ingrasam si aveam pofte de parca nășteam cinci copii deodată.
- Jacob...
- Da,da!
-Uite! Ii prin mana si o duc spre burta unde micul meu luptător da din picioruse.
-Deci clar se luptă cu cineva! Spuse si incepe sa rada.
-O cu mine! Deja simt ca numai pot sa duc sarcina asta până la sfârșitul săptămânii.
- Nu te teme... sunt aici...
- Da...
- Ce este? Intreaba îngrijorat.
-Mi-e frica adică Medeia s-a logodit cu Abel si Talula este si ea însărcinată ma face sa ma simt singura.
-Iubire nu te mai gândi la prostii! Fetita Talulei v-a creste cu Jack.
-Of! De cate ori să-ți spun ca e băiat!
- Ba nu!
-Hei! Salută Talula ,inseamna ca a venit de la doctor.
-Spune ce e? Deja mă cert cu Jacob!
-O sa avem cei mai tari băieții! Spune si ne îmbrățișam!
-Du-te baaa! Urla Jacob si pleaca cu Derek ,amândoi au vrut fete si au primit băieții.
Acum o lună...
-Talula parca te-ai îngrășat! Spun mirată
- Da,Derek baga in noi mâncare! Spune râzând si dupa fața ei se face albă și își dă seama ce a spus.
-Noi? Intreb deja bulversată de situație.
-Trebuie să îți spun ceva...
-Talula ce?! Tip la ea.
- Eu cu Derek... Asteptam un copil! A spus-o atât de repede încât nu-mi dau seama ce aud.
-Un ce?
- Am rămas însărcinată dupa tine.
-Dupa cate luni?
-Duoa două...
-Deci fiul meu e mai mare cu două luni! Talula nu pot sa cred! Ce tare!
-Te bucuri?
- Nu, nu... Sunt ,deci nu am cuvinte...
Prezent
Pai toti s-au dus la masa eu ma duc la baie dar simt ceva si cad în genunchi.
-Jacobbbbbb! Urlu din toți plămânii
- Da da da! Vine alergând
- Jacob!
-Alex...
- Am o pofta de zamuz...
El se uita la mine si isi da o palmă peste cap.
-Serios?
- Da,dar in acelasi timp cred ca nasc...
El se uita la mine.
-O sa naști?
- Nu o sa dansez te anunt eu! Spun deja ironică și el râde.
-Cred ca ai intrat in travaliu...
-O crezi? Bine anunța-ma cand esti sigur. Ii spun ironică.
Ajungem la spital unde durerea deja este insuportabilă dar ma tin bine.
- Cum va numiti domnisoara?
-Alexandra Miller!
-Aveti sot?
- Nu ca am rămas însărcinată cu duhul sfânt! Urlu deja eram iritată dar si ironică.
- Bine cate luni are?
-7 luni!
-Cred ca va fii greu...
-Credeti? Doamne voi bărbații nu primiti creier la nastere? Intreb si el se uita la mine bulversat
-Aveti chef de glume?
-Nuuu... dar in unele situatii parca da. Știți asta e una dintre ele! Spun si rad iar doctorul la fel.





Dar ce se întâmplă? Daca ea va păți ceva? Daca copilul? Oare va avea sigur doar un băiat sau viata le-a jucat o farsa? Poate Alexandra sa mai trăiască? Sau... asta va fii sfârșitul Vipera Ucigătoare?

In fine cred ca asta e penultimul capitol. Sa nu ma întrebați de volumul doi ,poate va fii unul dar nu curând mai ales că trebuie să incep una noua si mai ales că incep liceul😭😭 Dau un indiciu despre noua carte "Între doi"

~Mi-e frică de...Ea~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum